Kategoria lokalna 3
1.5/6
Rainbow nie podaje ,że od początku sezonu w ramach oszczędności po przylocie z Katowic o 6.00 rano pozostawia ludzi na lotnisku do 9.00 w oczekiwaniu na przylot Warszawy , a następnie transfer który trwa Ok. 5 godzin , co daje 8.00. Powrót jest jeszcze gorszy , wyjazd z hotelu 22.50 a wylot z Dubrownika 6.55 chodzi trasa wynosi 178 km. Tak samo jest z osobami które przedłużają sobie o pobyt po wycieczce objazdowej. W dniu transferów zaproponowano nam wyjazd z hotelu o 4.40 na lotnisko w Dubrowniku aby odebrać ludzi przylatujących z Katowic i Warszawy i z nimi pojechać do hotelu , z uwagi na opóźnienie samolotu z Warszawy transfer trwał 13,5 godziny . Alternatywa była taksówka za 40 euro która dowiozła nas do miejsca. Przez które przejeżdżał autokar tj. 16 km od hotelu. Tłumaczenia pilota i rezydenta, że nie mają na to wpływu są żałosne. Brak kompetencji i dawanie twarzy biuru które bezwględnie jest nastawione na zyski. Biuro w ofercie i umowie nie wspomina o tym wprowadzając ludzi w błąd.
Daniela, Lubomin - 07.09.2022
3/3 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Napiszę krotko ale konkretnie. Przebywałem w tym hotelu od 17.07. 2014 do 24.07.2014 roku wspólnie z małżonką. Jeśli chodzi o sam hotel tzn. pokój zastrzeżeń nie mam. Widoki i teren piękny robi wrażenie. Cała reszta nie warta nawet oceny. Tranzyt z lotniska do hotelu to paranoja. Powinienem z zona wejśc do autokaru i wyjść z niego przed hotelem. A tu same niespodzianki. Jazda autokarem- póxniej gonienie z bagażami na przeprawę jakąś beznadziejną łóðka i ponownie z łódki do autokaru. Masakra. Oszczędzają na wszystkim- jakby autokar zabierający nas z lotniska nie mógł płynąć promem. Ale to skąpstwo Raibow Tours. W końcu nie zapłaciłem mało - razem z oplatą klimatyczną prawie 2700 zł od osoby. I niech mi nie piszą że cena jest adekwatna do wypoczynku. Żadnych ratanowych foteli na tarasie - bzdura. Wygniecione krzesla z plecionki plastyku. Chyba nie wiedzą co to ratan. Jedzenie - uwaga- na sniadanie codziennie to samo. Jajecznica beznadziejna, jakies parówki małe, wedzonka smażona i dodatki. brak słów.Nawet nie dostaliśmy zwykłej wody do popicia poza posiłkami. W trakcie posiłków nie mozna bylo z niczym wyjść na taras przy stołówce. Żenada. jeszcze w takim hotelu i za takie pieniądze nie byłem. Oczywiście szanowna pani rezydent nie chciała o niczym slyszeć. Wycieczki fakultatywne tak drogie, że się w głowie nie mieści. Robią kasę na nas polaczkach na każdym kroku i to rezydenci reibow tours. Opowiadaja , że popłynieice pieknym promem na wycieczkę gdzie można pospać poodpoczywać a tu wielkie g...no. Stare śmierdzace i buchające ropą łajby. Jeśli chodzi o owoce na stołówce to trzeba wpadać na otwarcie bo później to juz nie ma. Lody w niedzielę no i jak mają dobry humor to dadzą. Opcja tzw. full ale lekka to wielkie gó..no. Nie dostaniecie nic poza posiłkiem i piwem, winem w czasie jego trwania. Resztę musicie sobie kupić i to nie za małe pieniądze. Omijajcie ten hotel z daleka , oczywiście następny Adria też należy omijać bo to to samo. Nawet gorzej bo sam hotel to beznadzieja.Chorwaci nie nauczyli się jeszcze szanować ludzi, którzy do nich przyjeżdżają i zostawiają kupę kasy. Muszą się jeszcze długo uczyć szacunku dla nich. Moja noga na razie tam nie postanie - długo.
Marek, Tczew - 28.07.2014
13/17 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Opinie wystawiam na temat hotelu Posejdon w ktorym wraz z partnerem zostalam zameldowana. Jeszcze nigdy nie bylismy tak zniesmaczeni jakakolwiek rezerwacja organizowana czy to przez biuro podrozy czy osobiscie. Hotel pelen zagrzybien, brudna posciel, zdechle robaki w plafonach na korytarzu, w restauracji podawane nieswieze potrawy. W Polsce za mniejsze pieniadze spie w o wiele lepszych warunkach !!!
AGNIESZKA, Sosnowiec - 07.10.2019
7/10 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Hotel brudny,gniazdo prądowe wyrwane, cieknie z kilmy, zasłony zawieszone w części,ręczki śmierdzą stęchlizną. Przylot do Dubrownika z Warszawy po 13, czekanie za samolotem z Poznania ok, 45 min. Podróż do hotelu ponad 4,5h,bez toalety i posiłku.Basen nieczynny. Pani rezydent nie wykazuje zaangażowania,profesjonalizmu,stosunek arogancki i lekceważący.Przez brak organizacji,nie zdążyliśmy na ostatni prom na wycieczce fakultatywnej w Splicie.Dostaliśmy propozycję na nocleg w hotelu oddalonym ok. 40km. Podróż do tego hotelu na własny koszt+przebukowanie biletów na prom.Zero opieki i pomocy ze strony Pani rezydent.Podróż powrotna z Vela Luki ponad 5h.Pani rezydent nawet się nie pojawiła, nie pożegnała, a tym bardziej nie przeprosiła. Widoki piękne, ale hotel i podejście Pani rezydent wola o pomstę. Nie polecam!!!
Dawid - 28.09.2021
8/11 uznało opinię za pomocną