Opinie klientów o Hotel Hvar

4.9 /6
87 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.9
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Natalia, Świętochłowice 22.09.2019

Świetny hotel, polecam serdecznie

Hotel Hvar to wspaniałe miejsce na wypoczynek, pokoje były bardzo czyste, codziennie wymieniane były ręczniki, a pokoje dokładnie sprzątane. Jedzenie w hotelu było wręcz wyborne, zawsze świeże, ciepłe i pięknie podane, gama wyboru była niezwykle obszerne, jednak nie poleciłabym tego miejsca pod względem kuchni dla wegetarian, ponieważ opcji dań roślinnych nie było. Hotel zlokalizowany było blisko plaż oraz centrum urokliwego miasta. Z ręką na sercu polecam ten hotel każdemu, singlom, rodzinom oraz emerytom.

5.0/6

MONIKA 28.08.2022

Rewelacja ;)

Piękna Jelsa, cudowne widoki, super klimat. Wszędzie blisko. Hotel spełnił wszystkie oczekiwania. Na przyszłość warto lepiej połączyć transfer hotelowy z lotami :P powrót katamaranem o 3 w nocy, żeby zdążyć na samolot... niezapomniany, a przymusowa obserwacja niesamowitego wschodu słońca tylko częściowo zrekompensowała niedogodności

5.0/6

Krzysztof 27.06.2019

Solidny hotel 3* we wspaniałej lokalizacji.

Największym plusem hotelu jest lokalizacja. Położony na cyplu (z jednej strony głęboka zatoka z portem Jelsa a z drugiej malownicza zatoka Mina), w cichym, spokojnym miejscu, wokół mnóstwo zieleni (głównie drzewa sosnowe). Do najbliższej plaży w zatoce Mina około 150m (dojście schodami przez las). Plaża maleńka, piaszczysta. Poza tym mnóstwo miejsc na tarasach - na zboczach otaczających zatokę, ocienionych lasem sosnowym. Zatoka dość płytka, dno pokryte drobnym, miękkim piaskiem, jedynie przy brzegach trochę skał. Budynek hotelu dość stary, kształt i wygląd typowe dla bloków z epoki słusznie minionej. Hol przy recepcji przestronny, ładnie urządzony, obok salka konferencyjna, pełniąca również funkcję przechowalni bagażu. Pokoje dość małe i skromnie wyposażone, część ma zamontowane indywidualne klimatyzatory, reszta wyposażona jedynie w wiatrak sufitowy. Łazienka również niewielka ale gruntownie wyremontowana, czysta, współcześnie urządzona i wyposażona, duża, wygodna kabina prysznicowa, czyste ręczniki, żel w dozownikach. Łóżka duże, wygodne materace, nowa, czysta pościel. Telewizor archaiczny, maleńki. Pozostałe wyposażenie (nakasliki, stolik pod telewizor) również stare i niezbyt funkcjonalne. Największym problemem w pokojach jest brak klimatyzacji. W sezonie wiatrak sufitowy i zewnętrzne żaluzje to zbyt mało by utrzymać temperaturę odpowiednią do spania. Restauracja duża, klimatyzowana, część stolików na sąsiadującym tarasie z malowniczymi widokami.Jedzenie bez fajerwerków ale bardzo smaczne i urozmaicone. Śniadania typowe (jak w wielu innych hotelach), dość monotonne (tylko niewielka część menu jest zmienna) ale wybór wystarczający. Na ciepło gotowane jajka, jajecznica (zwykle 2 rodzaje jajecznicy choć niezbyt smacznej), kiełbaski, parówki, boczek itp. Na zimno sery, wędliny, warzywa, płatki itd. Kilka gatunków świeżego pieczywa, mnóstwo owoców (zarówno świeżych jak i kandyzowanych czy z syropu). Napoje ciepłe (w tym kilka rodzajów marnej kawy) i zimne z automatów i dystrybutorów. Obiady i kolacje z dużym wyborem różnorodnych dań (nie sposób wszystkiego spróbować). Do wyboru dania z drobiu, wieprzowiny, wołowiny (czasem cielęciny), czasem owoce morza ale przede wszystkim ryby. Zawsze podczas obiadu i kolacji jest co najmniej jedno danie rybne - zwykle grillowana lub pieczona ryba w całości lub w formie filetów. Duża różnorodność - były pstrągi, morszczuki, dzwonka z łososia, filety z tuńczyka, miecznika, okoń morski, dorada i inne. Dla smakoszy oczywiście nie brakuje frytek i ketchupu. Do tego sporo dodatków - gotowane lub duszone warzywa, ziemniaki, ryż, makaron, sporo surowych warzyw i gotowych surówek/sałatek, dużo owoców i słodkie desery (również lody). Podczas obiadu i kolacji dostępne piwo, dwa rodzaje wina oraz napoje bezalkoholowe z dystrybutorów. Raz w tygodniu wieczór dalmatyński - prawdziwa uczta: owoce morza, ryby, rewelacyjna wołowina i wiele innych, regionalnych dań. A wszystko przy akompaniamencie lokalnych przyśpiewek z akordeonem. Wybór napojów w all inclusive niezbyt duży ale dobrej jakości (samoobsługa). W godzinach od 10:00 do 23:00 dostępne piwo, dwa rodzaje wina oraz napoje bezalkoholowe z dystrybutorów. Z mocniejszych alkoholi wystawione 4 butelki: rakija, travarica, brandy i palinkovac (likier ziołowy) - wszystkie firmowe, dobrej jakości. Lód dostępny w kubełku. Kawa i ciastko jedynie od 16:00 do 17:00. Inne alkohole lub dobra kawa dostępne odpłatnie od 8:00 do 24:00. Trzeba pamiętać, że jest to hotel 3* i jak na ten poziom jest zupełnie nieźle (a posiłki zdecydowanie powyżej tego standardu). Nie należy jednak go porównywać do ekskluzywnych hoteli 4* czy 5*. Jeśli ktoś oczekuje drinków z palemką, białych obrusów, rzeźbionych ozdób z arbuza czy fontann czekoladowych to takich wodotrysków tu nie znajdzie. Osobną kwestią są sprawy związane z transferem, organizacją pobytu i opieką rezydenta. To zaskoczyło nas jeszcze bardziej niż poziom w hotelu (który był zdecydowanie powyżej naszych oczekiwań). Trzeba mieć świadomość, że wybór na pobyt jednej z chorwackich wysp oznacza kilkuetapową (długą) podróż i niemal całkowite odcięcie od wycieczek fakultatywnych na miejscu. Wszystko to za sprawą podróży promem, który ze Splitu do Stari Gradu płynie 2 godziny a dostępnych jest zaledwie kilka rejsów dziennie. Po przylocie samolotem na lotnisku w Splicie, odebraniu bagaży i transferze do portu (co w godzinach szczytu zajmuje naprawdę sporo czasu) okazało się, że do odpłynięcia najbliższego promu mamy niemal 4 godziny. Spodziewaliśmy się, że spędzimy je na nabrzeżu, siedząc na walizkach w pełnym słońcu. Tymczasem rezydent zaproponował nam pozostawienie bagaży w przechowalni oraz wspólne zwiedzanie Pałacu Dioklecjana z lokalną przewodniczką. Zarówno koszt przechowalni jak i opłacenia przewodniczki wzięło na siebie biuro Rainbow. W ten sposób zamiast bezsensownego oczekiwania w porcie mieliśmy dodatkową atrakcję i bardzo przyjemny sposób spędzenia wolnego czasu. Nietypowo przebiegała również droga powrotna. Po zejściu z promu w Splicie i drobnym zamieszaniu z poszukiwaniem rezydenta (prom przycumował w innym miejscu niż oczekiwał rezydent) zostaliśmy przewiezieni nie na lotnisko (bo do planowego wylotu było jeszcze niemal 5 godzin) ale do hotelu Kastel (zlokalizowanego w pobliżu lotniska), gdzie mogliśmy skorzystać z toalet, baru, miejsc na tarasie czy wreszcie spędzić wolny czas nad morzem. I to również był strzał w dziesiątkę bo lotnisko w Splicie jest maleńkie i zatłoczone, więc spędzenie na nim dodatkowych kilku godzin byłoby dużym problemem. Reasumując wielki plus dla Rainbow za kreatywną organizację transferów.

5.0/6

Anna, Nowiny 31.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Wyjazd rodzinny

Hotel taki sobie,ale wychodzę z założenia,że tam tylko śpimy.Było czysto,regularnie wymieniano ręczniki,czyli tak jak należy. Jedzenie:codziennie to samo,czasem różniły się tylko obiady.Nie chodziliśmy głodni,ale naprawdę szału nie ma. Kawa niezdatna do picia... Samo miejsce bardzo urokliwe,nie ma się co czepiać,blisko plaży i Jelsy,więc jest wieczorkiem gdzie wyjść. Uwaga!przestrzegam(jako,że to wyspa)przed długim i męczącym transferem:autokar-długie czekanie na prom-prom-bus do hotelu...i nagle pierwszy dzień uciekł,podobnie było w drodze powrotnej. Rezydent,pan Hubert-człowiek orkiestra!Kompetentny i pomocny w każdej chwili.
112131422
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem