Opinie klientów o Czarnogóra bez pośpiechu

3.6 /6
43 
opinie
Atrakcje dla dzieci
2.9
Intensywność programu
4.6
Obsługa hotelowa
3.6
Pilot
5.5
Plaża
4.4
Pokój
3.6
Położenie i okolica
4.9
Program wycieczki
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
2.8
Transport
5.5
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Magdalena, Poznań 30.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Dla masochistów

Bez pośpiechu oznacza stanie w korkach, czas spędzony poza hotelem to 10-14 godzin, krajobrazy podziwiane z autokaru nie robią aż takiego wrażenia

2.5/6

Maria 07.09.2021

nie polecam

Niestety nie mamy dobrej opinii o aparthotelu David. Byłyśmy z koleżanką na tygodniowym pobycie 19.08.21 do 26.08.21. Po przyjeździe otrzymałyśmy zastępczy pokój, gdyż nasz był zajęty. Dopiero po godz 11ej następnego dnia otrzymałyśmy klucze do naszego pokoju. Zgłosiłyśmy ten fakt pani rezydent, która stwierdziła, że od jakiegoś czasu są skargi na ten hotel. Następna sprawa - śmieci wyrzucałyśmy same, nikt przez tydzień nie pojawił się w naszym pokoju. Ręczniki nie były zmieniane, pokój ani razu nie był sprzątany. Niemiły zapach wydobywał się z łazienki (chyba z rur). Kolejny punkt - wyżywienie. Przez cały tydzień nie było np. warzyw (ani pół plasterka pomidora) o owocach nie wspomnę. Śniadania przedziwne - kelnerka pyta, co sobie życzymy, trzeba się zdecydować - więc ja na pierwsze śniadanie poprosiłam o jajka. Otrzymałam 3 sadzone jajka. Można było otrzymać 3 parówki lub żółty ser i szynkę (coś w rodzaju konserwowej). Nie lubię narzekać na jedzenie, no ale..... Jeszcze nigdy czegoś takiego nie doświadczyłam. Podróżuję od 25 lat, w "wypasionych" hotelach nie bywam, ale z takim zarządzaniem aparthotelem i restauracją nigdy się nie spotkałam. To rodzinny business. No cóż, dziwię się, że Rainbow jeszcze współpracuje z nimi. Maria i Danuta.

2.5/6

AGNIESZKA, OLSZTYN 10.08.2019

nieświeże jedzenie

Chciałam przestrzec osoby , które wybierają się na wczasy do aparthotelu DAVID w Dobra Voda, głównie przed nieświeżym wyżywieniem , cały tydzień podawano te same dania, makaron z sosem podawany 3 dni z rzędu to już przesada, a o pomidorach nie wspomnę, miękkie zalatujące kwasem warzywa sezonowe to juz przesada. Biały ser podawany na śniadania również pozostawiał wiele do życzenia. Od 3-go dnia pobytu część osób z naszej Polskiej grupy poprostu się podtruła.I to wcale nie tamtejsza woda jest powodem , ani klimat tylko stare jedzenie podawane turystom, z dnia poprzedniego przechowywane w temp. pow.25 st C .Odchorowaliśmy swoje.Jest nam bardzo przykro z tego powodu.Następną kwestią było sprzątanie pokoi.W umowie napisane było że będzie zmiana ręczników co 2 dzień , i sprzątanie pokoi codziennie. Nic podobnego. Na prośbę o zmianie ręczników i czyszczenie była odpowiedz POŹNIEJ, a to trawało nawet kolejne 2 dni do następnej prośby personelu.

2.5/6

Bożena Anna 31.08.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Nieporządek, brud, brak komfortu...

Plaża kamienista lub skalista, dosłownie obok hotelu. Gdyby nie tłok, brud i nieporządek (a obok plac budowy...), byłaby to całkiem fajna miejscówka. Hotel bardzo przeciętny, warunki takie sobie, pokoje niesprzątane, ręczniki niewymieniane, jedzenie kiepskie, brak internetu. Brak transferu gości do hotelu z głównej drogi miasteczka... I wiele innych niedogodności. W porównaniu z hotelem Otrant (ubiegły rok) wypada bardzo słabo.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem