Opinie klientów o Czarnogóra bez pośpiechu

3.6 /6
43 
opinie
Atrakcje dla dzieci
2.9
Intensywność programu
4.6
Obsługa hotelowa
3.6
Pilot
5.5
Plaża
4.4
Pokój
3.6
Położenie i okolica
4.9
Program wycieczki
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
2.8
Transport
5.5
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

TOMASZ, Słupsk 24.09.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

wrzesień 2018

Jedyny plus to położenie hotelu.Reszta niestety:( Lepiej nie brać opcji z wyżywieniem,bardzo mało i zimne.Byliśmy w wielu miejscach,krajach,nie jesteśmy wymagający ale tu to była porażka.Większość turystów z hotelu miała problemy gastralne.Niestety my również pomimo odkażania Polską "wodą procentową".Ale skoro nawet do herbaty była nieprzegotowana woda to co się dziwić.Herbata w jednym dniu na 8 dni pobytu była do wyboru czarna,w pozostałe dni owocowa, mięta i rumianek.Wiedzieli co robią.Woda w basenie brudna,basen czyszczono(akurat dzien przed naszym wyjazdem) podczas kolacji a posiłki spożywa się niedaleko basenu.Sprzątanie pokoji teoretycznie co drugi dzien bo w rezultacie chyba wtedy kiedy pani sprzątająca ma chęć.Pokoje niewielkie,ale jak dla nas wystarczający.Poprosiliśmy o łóżko małżeńskie a dostaliśmy pojedyncze za to towarzyszącym nam osobą przydzielono małżeńskie choć były to 2 panie i napewno nie homoseksualne.Ale to niewielka wpadka w porównaniu z wyżywieniem.Szkoda.

2.0/6

Małgorzata, Bartoszewice 22.08.2022

Czarnogóra - bez polecenia

Ta część wyjazdu zapisała się w pamięci pod wieloma względami bardzo negatywnie. Począwszy od miejscowości, która była bardzo brudna, dookoła wszech obecne śmieci rzucana na chodnik i ulicę, miało się wrażenie, jakby nikt tego nie sprzątał. Bardzo ograniczona możliwość korzystania z plaży i morza, obsługa jednej z plaż, z którą współpracował hotel mega nieuprzejma, można nawet powiedzieć, że agresywna. Zabroniona nam wejścia do morza, po kilku minutach opuściliśmy to miejsce, aby nie doszło do żadnej sytuacji przemocy. Po drugie, był problem z czystością w pokojach, a właściwie mega problem czystością łazienek oraz codzienny problem z brakiem wody w godzinach popołudniowych. Dodatkowo, mieliśmy problemy zdrowotne związane układem pokarmowych, na dużą skalę - praktycznie wszyscy uczestnicy wycieczki, podejrzewamy,że związane z niezachowaniem standardów higienicznych przy przygotowaniu posiłków. Duża część obsługi w restauracji hotelowej, a najbardziej jej szef była delikatnie mówiąc nieuprzejma.

2.0/6

Oti z Wrocławia 23.07.2021

Katastrofa

Nie polecam nikomu tego hotelu. W ofercie jest zapis ze bedzie sniadanie i obiad w formie bufetu.W rzeczywistosci tak nie jest.Na sniadanie jest COS tam do wyboru.ale składniki tych potraw sa najtansze jakie sa na rynku./parowki, jajecznica na starym oleju| tego nie da sie zjesc.Na obiad nie ma zadnego wyboru.Jesz, co kelner przyniesie na talerzu albo jestes głodny.Zupa przez cały tydzien ta sam {łój zwierzecy z dwoma nitkami makaronu} Drugie danie to najczesciej makaron najgorszej jakosci, jeszcze rozgotowany.Baranina lub ochydny gulasz.Nie ma nawet podanej zwykłej wody do picia a kawa to jakies zmiotki po kawie.Po zwroceniu uwagi obsłudze ,ze to nie nadaje sie do jedzenia, zostalismy nie obsłuzeni przez kelnerow nastepnego dnia.Wakacje zakonczylismy 16.07.21 W pokojach brak W_F Ogolna ocena na 3 w sklai 10.

1.5/6

Krzysztof z Katowic 16.07.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Hotel David

Jestem zdegustowany, nie polecam. Hotel fajnie położony, dwie plaże skalista i żwirowa do wyboru. Na stronie Raibow są nieaktualne zdjecia. Posiłki podawane na wietrznm tarasie, a nie w sali jak na zdjęciach reklamujacych hotel. posiłki zimne, mało, wiecznie trzeba się upominać o doniesienie brakujących potraw. Często odpowiedź że juz nie ma i nie będzie. Dochodziło do sytuacji że osoby przychodzące na posiłek, po zobaczeniu resztek , odchodziły i szły zjeść coś ngdzie indziej. Ponadto hotel przyjmował na posiłki jakies grupy turystyczne i wtedy juz nie było nawet gdzie usiąść i kazano schodzić pietro niżej na basen zjeść posiłek. Sprzątanie pokoi i wymiana ręczników po upomnieniu się. Sprzątanie ninieregularne choć powinno być codziennie. Usterki w łazienkach - cieknąca woda spod brodzika prysznicowego itp. Rezydentka fajna ale bezradna wobec naszych zgłoszeń o problemach, skuteczność zerowa.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem