Opinie o Czarnogóra bez pośpiechu

4.3/6 (361 opinii)

4.3/6
361 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.0
Intensywność programu
4.7
Obsługa hotelowa
4.0
Pilot
5.5
Plaża
3.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.1
Program wycieczki
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.4
Transport
5.5
Wyżywienie
3.6
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Niezadowoleni

    W tym roku moje wakacje nie były udane ze względu na hotel. Uważam ,ze zapłaciliśmy drogo za takie warunki w hotelu. Pokój skromny, mały aneks kuchenny, ale brak naczyń i brak czajnika. W łazience nieczynna suszarka do włosów. Pokoje co prawda sprzątane codziennie, lecz pościele nie wymienione ani razu. Jedzenie nie specjalne, mało owoców, to samo codziennie. Plaża w pobliżu ale bardziej kamienista. Ludzie raczej nie są życzliwi.

    Małgorzata Aneta, Poznań - 25.08.2022

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Pobyt hotel Montenegro 3* lipiec 24

    Sam hotel ok klima , jednak wyżywienie nie dobre-śniadania w miarę jednak tylko od 7 do 9 i kolejki -kolacja od 19-21 i jedzenie czasem nie jadalne i znów kolejki i szukanie miejsca.Basen jest ale nie czynny w najlepszych godzinach bo od 12-15 czyszczą tylko od 15-18 i trochę przed 12 stą.Plaża tylko jeśli kupisz za 15 lub 25 euro 2 leżaki i parasol jeśli będziesz chciał się rozłożyć to wygonią dosłownie i można pójść tylko dla ubogich ale trzeba mieć swój leżak.matę,parasol i to na żwirowej mieszance śmieci.Same widoki super i mieszkańcy mili jednak dużo muszą się nauczyć o hotelarstwie.Pozdrawiam Hanna

    Hanna Maria, Międzybłocie - 10.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Zdjęcia w ofercie różnią się od widoku w rzeczywistości

    Hotel położony blisko plaży. Budynek główny który widać na zdjęciach w ofercie Rainbow różni się od tego w rzeczywistości. Na zdjęciu wygląda jak by był półokrągły natomiast w rzeczywistości tak nie jest. Ma nieregularny zarys z jedną ścianą skośną Jest to stara część hotelu. Nowe budynki prostokątne są położone na tyłach tego budynku patrząc od strony morza. Pierwszy w pełni wykończony po drugiej stronie ulicy w którym wszystkie balkony są skierowane na morze choć nie wszystkie z widokiem na nie. Widok na morze przysłania budynek główny. Pozostałe trzy budynki w trakcie budowy. Jeden skończono podczas naszego pobytu (prace trwały w dzień i w nocy). Przy nim niewielki basen podczas naszego pobytu jeszcze nieczynny. W drugim budynku w którym otrzymaliśmy pokoje trwały regularne prace budowlane na poziomie trzeciego i czwartego piętra (okna na czwartym piętrze wstawiono w ostatnim dniu naszego pobytu) . W pokojach oddanych wczasowiczom prowizorki. Przewody do lampek nocnych łączone taśmą izolacyjną. Chcąc uruchomić telewizor okazało się, że w dekoderze wtyczka uszkodzona i delikatnie poraził mnie prąd. Trzeci budynek stan surowy otwarty. Bałagan na budowie mnóstwo śmieci. Ważna uwaga dotycząca Wi-Fi - nie działa. Tylko przy recepcji i to w niektórych miejscach można złapać połączenie i porozmawiać przez komunikatory. W pokojach praktycznie nie osiągalne, choć udawało się czatować na komunikatorach jak znalazło się odpowiednie miejsce na balkonie. Dla osób które muszą być w stałym kontakcie zdecydowanie nie polecam. Dla tych co mogą się odciąć od świata myślę że przy kolejnych turnusach będzie już dużo lepiej.

    Iwona turnus 8-15 czerwca 2017 - 20.06.2017  | Termin pobytu: czerwiec 2017

    26/30 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    obsługa hotelowa i hotel

    dzień dobry, wróciłam 21-07 2022 z pobytu w hotelu jestem bardzo niezadowolona hotel absolutnie nie spełnia standardu 3 gwiazdek. Pokoje malutkie ale to nie wpływa na pobyt. niemniej balkony brudne, łazienka pożal sie boże brudna i woda ledwo co leciała w prysznicu dwa, smród z kanalizacji nie czyszczone odpływy - masakra. Obsługa w hotelu to porażka niemili niemalże łaskę robili że cokolwiek się zamawiało, nawet odpłatne podanie piwa czy kawy było problemem. Jak nie ekspress do kawy zepsuty to brak lodu i tak codziennie coś nie tak. nawet zabranie z obiadokolacji banana dla dziecka do pokoju stanowiło problem, nie można wziąć owoców mówię o jednej sztuce nie o całej kiści. Śniada nie zjadliwe jajecznica chyba z proszku przypalona lub smażona na brudnej patelni bo czarne smugi miała. Kiełbasa i boczek w kostce około 300 g to sam tłuszcz, żaden śniadanie nie było zjadliwe. Brak warzyw urozmaiconych codziennie starta surowa kapusta, pomidor w ćwiartkach i ogórek nic nie doprawione bez sosu i codziennie to samo. owoce na przemian jabłka i banany nic poza tym. Zero za posiłki absolutne dno. Basen nieczynny przez 4 dni ( pobyt 7 dniowy). Zdjęcia z katalogu nie adekwatne i nie mające nic wspólnego z hotelem 3 gwiazdkowym. Zdjęcie basenu pokazane powyżej to baseny w apartamentach Montenegro nie przy hotelu nie można było korzystać nawet gdyby był czynny basen. dziwi mnie że taka firma jak rainbow pozwoliła sobie na wzięcie w ofercie tak beznadziejnego hotelu, za takie pieniądze i jeszcze opisanego jako 3 gwiazdkowy., trochę wstyd dla prestiżu firmy. Mili rezydenci nie byli w stanie zniwelować naszego niezadowolenia (10 osób) i niestety moja i pozostałych gości z turnusu opinia nie było odosobniona wiem, że wielu gości z poprzednich turnusów co tydzień składało takie skargi na ten hotel.

    Gosia - 01.08.2022

    9/9 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem