Opinie klientów o Czarnogóra bez pośpiechu

4.3 /6
321 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.1
Intensywność programu
4.6
Obsługa hotelowa
4.0
Pilot
5.5
Plaża
3.8
Pokój
4.2
Położenie i okolica
4.2
Program wycieczki
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.4
Transport
5.5
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Magdalena, Poznań 12.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Hotel Montenegro

Hotel fatalny, brud i smród, odnośnie jedzenia to nie jestem wymagająca ale tutaj przeszli samych siebie , dzień w dzień te same potrawy, wi-fi ledwo dostępne przy recepcji, brak TV - wiem że przyjechaliśmy na wakacje ale nie mieliśmy możliwości obejrzenia meczu a było przecież euro. Przy zakupie oferty nie zostałam poinformowana, że jest możliwość wyboru pokoju w części hotelu , która została nowowybudowana. Z pozostałymi uczestnikami wywnioskowaliśmy, że osoby zapisujące się jako ostatnie otrzymały lepsze zakwaterowanie. Jestem też przyzwyczajona że jeżeli jest napisane , że jedzenie jest wydawane od 19-21 to o 21:05 nikt mnie nie wyrzuci a tutaj kierownik restauracji robił to z hukiem. Z wycieczek wracaliśmy późno więc nie było możliwości zjeść wcześniej.

1.0/6

Grzegorz, Lublin 24.08.2022

Hotel nie do polecenia

Hotel Montenego nie spełnia współczesnych standardów. Gwiazdki nie przedstawiają jakości hotelu. Nasz pokój był bardzo mały i brudny. Łazienka brudna, zagrzybiona a z kanalizacji wydobywał się charakterystyczny fetor. Mimo otwartego okna tego smrodu nie udało się zlikwidować. Dodatkowo pobyt utrudniały okresowe lecz częste i regularne braki bieżącej wody. Po interwencji zmieniono nam pokój na nieco lepszy i czystszy. Stołówka też pozostawiała wiele do życzenia. Bardzo mała lada była przyczyną wiecznych kolejek po dania. Obsługa czujnie obserwowała i nadzorowała kto, co i ile jada. Niedyskretne zachowanie obsługi było bardzo krepujące. Jedzenie, w moim poczuciu było dość dobre a ilości wystarczające. Hotel nie zapewnia serwisu plażowego. Ponoć można wykupić leżaki na recepcji lecz nigdy nam się to nie udało. Prezentowane powyzej zdjęcie nie jest zdjeciem z tego hotelu.

1.0/6

Violetta 19.07.2023

Nieciekawy hotel

Hotel oferuje czysty i klimatyzowany pokój z lodówką i niestety wraz z wyjściem z pokoju lodówka wyłącza się i rozmraża a w malutkiej łazience przez cały czas pobytu bardzo mocno unosił się odór z rur kanalizacyjnych. Pomoc przyszła natychmiast po zgłoszeniu problemu, ale polegała na przykryciu folią odpływów. Chwilowo problem znikał ale był to dość uciążliwy smród unoszący się w całym pokoju Obsługa w hotelu i na stołówce wymaga bardzo dużo do poprawy niezbyt uprzejmi i stołówka odbiegająca od jakichkolwiek standardów, miejsce gdzie pobierało się posiłki bardzo malutkie dostępny tylko jeden ekspres do kawy i do napoi .Jedzenie zawsze zimne i twarde ,niesmaczne , bardzo mały wybór przy śniadaniu . Brak owoców i soków. Głównym problemem były ogromne kolejki do posiłków tak naprawdę to raczej nie polecałabym tego hotelu ze względu na łazienkę i stołówkę.

1.0/6

TATSIANA, Warszawa 16.09.2022

Najgorszy hotel w moim życiu

Okropne jedzenie , po prostu dramat, jest skudne, przedstawione na jednej małej linii wraz z ekspresem do kawy. Zawsze jest kutnia, bo nie jest jasne, kto stoi przy kawie, kto stoi przy jedzeniu. Okolica jest brzydka, góry śmiecia o bok Hotelu. Nawet nie zasługuje i 2 gwiazdki
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem