Opinie o Czarnogóra bez pośpiechu

4.3/6 (362 opinie)
4.3/6
362 opinie
Atrakcje dla dzieci
2.0
Intensywność programu
4.7
Obsługa hotelowa
4.0
Pilot
5.6
Plaża
3.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.1
Program wycieczki
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.4
Transport
5.5
Wyżywienie
3.6
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Słaby hotel

    W hotelu 3-gwiazdkowym łazienka stara i brudna z wyczuwalnym nieprzyjemnym zapachem. Bardzo głośno (trzaskanie drzwiami, krzyki, szarpanie za klamki), nawet w godzinach ciszy nocnej, głównie przez grupy dzieci/młodzieży przyjeżdżających na obozy. Jedzenie niezbyt dobre, monotonne, czesto zimne i nieapetyczne. Basen wybudowany tylko żeby wyglądał dobrze na zdjęciu, w praktyce malutki zmieszczą się tam może 2-3 osoby.

    Mateusz, Poznań - 29.08.2021

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Nie polecam tego hotelu

    Hotel ładny tylko z zewnątrz, mój pokój niby 4 gwiazdki/ ja daję 3/ był bardzo mały. W łazience śmierdziało a prysznic zagrzybiony. Jeżeli chodzi o jedzenie w miarę dobre ale było kilka dni że po kolacje staliśmy 20 do pół godziny bo hotel był cały obsadzony a tylko było jedno stanowisko że stołem szwedzkim. Byliśmy w różnych hotelach z rainbow ale ten to jakiś żart . Moim zdaniem rainbow powinno sobie dać spokój z tym hotelem jeżeli chcą utrzymać swoją renomę.

    Ireneusz, Chełm Śląski - 16.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Hotel Montemegro

    Jedyną zaletą tego hotelu jest jego lokalizacja, blisko przystanku autobusowego i blisko plaży i marketów. Jedzenie monotonne i bardzo przeciętne, pokój brudny, w łazience pachniało kanalizacją, na zasłonie była wysuszona plama krwi. Obsługa w trakcie kolacji potrafiła wygonić, jak ktoś miał pusty talerz na stole. Przez kilka dni basen był wyłączony z użytkowania, przed wycieczką fakultatywną nie było lunchboxu do odbioru (nikt z obsługi hotelowej nie miał pojęcia, o czym mówimy), kadra hotelowa bardzo słabo zna angielski, przez co nie mogliśmy załatwić kilku rzeczy. Duży plus za opiekę rezydenta - Pana Łukasza :)

    Damian, B. - 01.08.2022

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    wielkie rozczarowanie

    Wycieczka do Czarnogóry marzyła mi się od dawna. Wybraliśmy opcję "bez pośpiechu" bo podróżujemy z dzieckiem i chcieliśmy uniknąć pobudek o świcie i codziennego pakowania walizek. Niestety to pierwsze wakacje, z których jestem bardzo niezadowolona. Cała wycieczka jest źle zaplanowana. Autokar zbiera uczestników z dwóch hoteli (Sars i Montenegro), oddalonych od siebie o około godzinę drogi, co wiązało się z tym, że większość czasu spędzaliśmy w autokarze (najczęściej stojąc w korku), a pobyt w atrakcyjnych miejscach skracano drastycznie, ze względu na konieczność odwiezienia obu grup do hoteli w godzinach pracy kierowcy. W efekcie czułam się jak dziecko, któremu przez szybę pokazano lizaka. Nie było czasu na to, żeby poczuć atmosferę takich miejsc jak Kotor czy Budva, a kaniony oglądaliśmy głównie przez okna autokaru. Hotel Montenegro wybraliśmy kierując się jego odległością od morza, z nadzieją, że po męczącym zwiedzaniu będziemy mieli możliwość kąpieli. Wybór okazał się fatalny w skutkach - już po pierwszym dniu wycieczki cała nasza rodzina się rozchorowała (biegunka i wymioty), przez co z pięciu dni przewidzianych na zwiedzanie wypadły nam dwa. Zresztą zachorowania w tym hotelu były nagminne, codziennie ktoś wzywał lekarza. Przekonywano nas, że turyści tak reagują na inną florę bakteryjną w Czarnogórze, jednak w hotelu chorowali również Czarnogórcy. Dopłata do pokoju w części czterogwiazdkowej niczego nie zmienia - pokój może w nieco wyższym standardzie, ale reszta infrastruktury taka sama - zatłoczona stołówka, brudne otoczenie, niesmaczne jedzenie. Sama miejscowość, w której położony jest hotel robi okropne wrażenie. Jedna ulica wzdłuż morza. Ogólnie brud straszliwy i wszędzie smród starego przepalonego tłuszczu z plastikowych bud z fastfoodami. W Polsce sanepid by nie przepuścił. Plaża to jedno wielkie śmietnisko - wszędzie pełno petów, a pomiędzy nimi walają się porzucone części garderoby, puszki, butelki, podpaski, prezerwatywy, zużyty sprzęt plażowy - pełen przekrój. Nikt tego nie sprząta. Podobnie zresztą wygląda morze. Po ulewie cały brud tego miasta został spłukany do morza, co groziło kąpielą wśród unoszących się na wodzie butelek czy podpasek. Nic dziwnego, ze ludzie chorują, skoro całe ścieki płyną do morza. Po tygodniu spędzonym w miejscowości Canj byliśmy zniesmaczeni i przekonani, że nigdy więcej nie wrócimy do Czarnogóry. To okropne wrażenie nieco zniwelował hotel Otrant, do którego pojechaliśmy później na tydzień wypoczynku.

    Anna, Sławno - 19.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    5/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem