Opinie o Czarnogóra bez pośpiechu

4.3/6 (361 opinii)

4.3/6
361 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.0
Intensywność programu
4.7
Obsługa hotelowa
4.0
Pilot
5.5
Plaża
3.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.1
Program wycieczki
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.4
Transport
5.5
Wyżywienie
3.6
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    Czarnogóra

    Wybraliśmy ten hotel z oferty last minute , dobra cena i po raz 1 zwiedzaliśmy Bałkany , Co do hotelu to jest znacznie na uboczu , by dojechać do głównej drogi trzeba ruszyć autobusem i później przesiadka na inny by co kolwiek zobaczyć - zwiedzić ,lub pozostaje jazda taxi ,plaża brudna ,plus to bardzo tanio jak na Euro - dużo zobaczyliśmy , Czarnogóra obecnie jest w latach 70-tych ,wszystko stare , już nie wspomnę o hotelu bo zasługuje na 1 gwiazdkę , łącznie z wyżywieniem kolejki do stołu , brak wykwalifikowanego zespołu kelnerów i kucharzy jedzenie monotonne ochydne , co do pogody ok. ciepło i przepiękne widoki rekompensujące nam ten cały pobyt.

    zwiedzający będący w tym miejscu - 24.06.2018

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Podróż do przeszłości

    Jeżeli lubisz klimat Władysławowa lat 80”, z nostalgią wspominasz kiczowate pamiątki, suto zakrapiane melanże z disco polo i chciałbyś spotkać Grażynę, Janusza, Sebe i Karyne rodem z memów, to jest to idealne miejsce! Wsiowo, brudno, ale tanio! Miejscowość jest festiwalem kitu, tandety, niezbyt czysta, maleńka, knajpy na poziomie tanich smażalni lub budek z kebsem, plaża do zaakceptowania, warto popłynąć łódka na sąsiednia plaze- o wiele mniej zatłoczona i ładniejsza. Hotelu nie nazwałabym hotelem- wolno stojący budynek ani ładny ani paskudny, trochę śmierdzący. Pokoje na trzecim pietrze w dobrym standardzie, na parterze dramat- cieknąca klima, ściana zamiast tarasu, śmierdząca toaleta. Najgorsze jedzenie, nie mogę porównać do niczego, bo nigdy z czymś takim nie mieliśmy do czynienia, nawet w koszmarach, stołówka nazywana szumnie restauracja, jak tania jadłodajnia z PRL, udająca sale bankietową. Ogólnie polecamy Czarnogórę, piękny kraj, ale to miejsce i ten „ hotel” to jakieś kompletne nieporozumienie, nie wiem jak Rainbow może schodzić do takiego poziomu wycieczek. Uratował nas wynajem auta i objazdowka po Czarnogórze, bo w Hotelu Montenegro to zmarnowany pobyt, zero przyjemności.

    Karolina - 21.07.2019

    8/9 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Hotel Montenegro

    Hotel fatalny, brud i smród, odnośnie jedzenia to nie jestem wymagająca ale tutaj przeszli samych siebie , dzień w dzień te same potrawy, wi-fi ledwo dostępne przy recepcji, brak TV - wiem że przyjechaliśmy na wakacje ale nie mieliśmy możliwości obejrzenia meczu a było przecież euro. Przy zakupie oferty nie zostałam poinformowana, że jest możliwość wyboru pokoju w części hotelu , która została nowowybudowana. Z pozostałymi uczestnikami wywnioskowaliśmy, że osoby zapisujące się jako ostatnie otrzymały lepsze zakwaterowanie. Jestem też przyzwyczajona że jeżeli jest napisane , że jedzenie jest wydawane od 19-21 to o 21:05 nikt mnie nie wyrzuci a tutaj kierownik restauracji robił to z hukiem. Z wycieczek wracaliśmy późno więc nie było możliwości zjeść wcześniej.

    Magdalena, Poznań - 12.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    8/8 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Hotel nie do polecenia

    Hotel Montenego nie spełnia współczesnych standardów. Gwiazdki nie przedstawiają jakości hotelu. Nasz pokój był bardzo mały i brudny. Łazienka brudna, zagrzybiona a z kanalizacji wydobywał się charakterystyczny fetor. Mimo otwartego okna tego smrodu nie udało się zlikwidować. Dodatkowo pobyt utrudniały okresowe lecz częste i regularne braki bieżącej wody. Po interwencji zmieniono nam pokój na nieco lepszy i czystszy. Stołówka też pozostawiała wiele do życzenia. Bardzo mała lada była przyczyną wiecznych kolejek po dania. Obsługa czujnie obserwowała i nadzorowała kto, co i ile jada. Niedyskretne zachowanie obsługi było bardzo krepujące. Jedzenie, w moim poczuciu było dość dobre a ilości wystarczające. Hotel nie zapewnia serwisu plażowego. Ponoć można wykupić leżaki na recepcji lecz nigdy nam się to nie udało. Prezentowane powyzej zdjęcie nie jest zdjeciem z tego hotelu.

    Grzegorz, Lublin - 24.08.2022

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem