Opinie o Aparthotel David

3.6/6 (43 opinie)

Kategoria lokalna 3

3.6/6
43 opinie
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
3.6
Plaża
4.4
Pokój
3.6
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
2.8
Wyżywienie
2.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Hotel Dawid

    Nie polecam! Hotel zareklamowany przez Biuro Rainbow Tours w liście powitalnym jako jeden z najlepszych hoteli w okolicach Baru nie spełnił naszych oczekiwań. Połozony jest w urokliwym miejscu i zachwyca z pięknymi widokami z okien, niestety poziom obsługi Klientów przez pracowników hotelu pozostawiał wiele do zyczenia. Pokoje ładne i po remoncie ale nie były sprzątane codziennie mimo takiego obowiązku . Mimo posiadania przez Hotel restauracji jedzenie podawane było na zewnętrznym, bardzo wietrznym tarasie .Nie było na bieżąco podgrzewane co powodowało ze potrawy były zawsze zimne, bardzo monotonne i dodatku w bardzo niewielkim wyborze. Bardzo często juz po pół godzinie pojemniki z jedzeniem były puste i nie uzupełniano ich. Osoby które przychodziły na posiłki trochę póżniej wychodziły głodne bo juz nie było co jeść. Na nasze reklamacje obsługa reagowała niegrzecznymi odpowiedziami w stylu ,,nie ma juz jedzenia i nie będzie" ,, za duzo jemy",, powinniśmy się odchudzać" itp. Z czymś takim jeszcze się nie spotkaliśmy. Pani Rezydentka robiła co mogła by poprawić sytuację tj. interweniowała, codziennie przyjeżdzała i kontrolowała. Niestety sytuacja ulegała poprawie na dzień lub dwa a potem znów było tak samo. W niektórych pokojach towarzyszył nam kanalizacyjny fetor bowiem w trakcie remontu nie zamontowano w łazienkach pod umywalkami syfonów co powodowało ze wyziewy przedostawały się do pokoju. Miejscowość hałaśliwa, zatłoczona, i w sumie nieciekawa choć sama Czarnogóra urzeka pięknymi widokami. Polecamy wycieczkę Montenegro Tour oraz Kaniony Czarnogóry. Wycieczka po Jeziorze Szkoderskim nie jest warta swojej ceny - rejs jest bardzo krótki a pobyt w przybrzeżnej restauracyjce ( obiad i plażowanie) niezbyt atrakcyjne.

    Zawiedziona - 12.07.2018

    17/18 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Średnio.

    Hotel w dobrej lokalizacji. Jak bierzesz pokój z widokiem na morze możesz mieć widok na hotel, który wyrósł tuż Twoim balkonem. Jedzenie okropne i to wcale nie jest polskie marudzenie. Zatruliśmy się z żoną. Room service? Jeśli wymiana ręczników raz na cały pobyt oraz 2 rolki papieru na cały pobyt to room service to był na najwyższy poziomie.

    Jarek - 26.08.2019

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    nie polecam

    Niestety nie mamy dobrej opinii o aparthotelu David. Byłyśmy z koleżanką na tygodniowym pobycie 19.08.21 do 26.08.21. Po przyjeździe otrzymałyśmy zastępczy pokój, gdyż nasz był zajęty. Dopiero po godz 11ej następnego dnia otrzymałyśmy klucze do naszego pokoju. Zgłosiłyśmy ten fakt pani rezydent, która stwierdziła, że od jakiegoś czasu są skargi na ten hotel. Następna sprawa - śmieci wyrzucałyśmy same, nikt przez tydzień nie pojawił się w naszym pokoju. Ręczniki nie były zmieniane, pokój ani razu nie był sprzątany. Niemiły zapach wydobywał się z łazienki (chyba z rur). Kolejny punkt - wyżywienie. Przez cały tydzień nie było np. warzyw (ani pół plasterka pomidora) o owocach nie wspomnę. Śniadania przedziwne - kelnerka pyta, co sobie życzymy, trzeba się zdecydować - więc ja na pierwsze śniadanie poprosiłam o jajka. Otrzymałam 3 sadzone jajka. Można było otrzymać 3 parówki lub żółty ser i szynkę (coś w rodzaju konserwowej). Nie lubię narzekać na jedzenie, no ale..... Jeszcze nigdy czegoś takiego nie doświadczyłam. Podróżuję od 25 lat, w "wypasionych" hotelach nie bywam, ale z takim zarządzaniem aparthotelem i restauracją nigdy się nie spotkałam. To rodzinny business. No cóż, dziwię się, że Rainbow jeszcze współpracuje z nimi. Maria i Danuta.

    Maria - 07.09.2021

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    nieświeże jedzenie

    Chciałam przestrzec osoby , które wybierają się na wczasy do aparthotelu DAVID w Dobra Voda, głównie przed nieświeżym wyżywieniem , cały tydzień podawano te same dania, makaron z sosem podawany 3 dni z rzędu to już przesada, a o pomidorach nie wspomnę, miękkie zalatujące kwasem warzywa sezonowe to juz przesada. Biały ser podawany na śniadania również pozostawiał wiele do życzenia. Od 3-go dnia pobytu część osób z naszej Polskiej grupy poprostu się podtruła.I to wcale nie tamtejsza woda jest powodem , ani klimat tylko stare jedzenie podawane turystom, z dnia poprzedniego przechowywane w temp. pow.25 st C .Odchorowaliśmy swoje.Jest nam bardzo przykro z tego powodu.Następną kwestią było sprzątanie pokoi.W umowie napisane było że będzie zmiana ręczników co 2 dzień , i sprzątanie pokoi codziennie. Nic podobnego. Na prośbę o zmianie ręczników i czyszczenie była odpowiedz POŹNIEJ, a to trawało nawet kolejne 2 dni do następnej prośby personelu.

    AGNIESZKA, OLSZTYN - 10.08.2019

    4/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem