Opinie o Aparthotel David

3.6/6 (43 opinie)

Kategoria lokalna 3

3.6/6
43 opinie
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
3.6
Plaża
4.4
Pokój
3.6
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
2.8
Wyżywienie
2.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Rodzinny David

    Pobyt w Davidzie w sześciopunktowej skali oceniam na cztery i pół. Hotel położony jest nad samym morzem z własnym, kamiennym tarasem leżakowym, na którym można zrobić niejedno piękne zdjęcie. Dodatkowo David posiada niewielki basen o głębokości około 1,75 metra. Pokoje hotelowe nie należą do przestronnych apartamentów. Mają jednak balkony z przepięknym widokiem na morze. Pokoje schludne i czyste, o co dba obsługa hotelowa sprzątając je co dwa dni. Jeśli chodzi o mój pokój to pojawił się w nim problem ze stojącą wodą pod prysznicem po zakończonej kąpieli. Zgłosiłem to rezydentce oraz obsłudze, ale problem do końca wyjazdu nie został rozwiązany. Co do posiłków... są dwa a godziny ich podawania, tj. 7-8:30 oraz 19:30- 21:00, zmuszają do organizacji obiadu we własnym zakresie. W pobliżu jest około dziesięć restauracji, które różnią się cenami, dlatego zachęcam do spaceru połączonego ze studiowaniem kart menu. Jakość posiłków w Davidzie jest zadowalająca, jednak jeśli ktoś nie lubi słonych potraw, to może czasem się skrzywić. Obiady smaczne i urozmaicone, ale śniadania się po prostu przejadają, gdyż dzień w dzień jest na nich to samo. Radzę również przychodzić na posiłki stosunkowo wcześnie, bo czasem może zabraknąć niektórych potraw. Dobra Voda to typowa, turystyczna miejscowość. Otoczenie hotelu jest spokojne, idealne dla rodzin z dziećmi. Parom szukającym wrażeń nocnego życia polecam poszukać innych ofert. W pobliżu owszem jest bar z dj’em, ale nie potańczycie tam, ponieważ nie ma parkietu. Jeśli ktoś nie chce wydawać na drinki, to nieopodal hotelu jest parę marketów, gdzie można kupić naprawdę dobre wino nawet za półtora euro! Przypominam o opłacie klimatycznej 10,5 euro, gdyż sam o niej zapomniałem. Rainbow organizuje również wycieczki po Czarnogórze. Ich ceny wahają się od 35 do 45 euro. Skorzystałem z jednej z nich- Montenegro Tour. Polecam. W jej ramach odwiedzicie z przewodnikiem Budvę, Cetinje oraz Kotor, główne miasta Czarnogóry. Dodatkowo we wsi Njeguszi, gdzie powita was rakija, spróbujecie lokalnej szynki i sera, ale najciekawszym punktem wycieczki jest zapierający dech w piersiach widok na Zatokę Kotorską. Podsumowując. Wyjazd udany, hotel może nieluksusowy, ale schludny a jego obsługa miła i serdeczna.

    Wojciech, Błonie - 04.08.2019

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Przyjemnie ale...

    Hotel przyjemny z rewelacyjną lokalizacją. Niestety wyżywienie pozostaje wiele do życzenia... Część gości hotelowych zachorowała na tzw. "jelitówkę". Może to jedzenie z hotelu? A może jedzenie na mieście...

    Marcin - 15.10.2018  | Termin pobytu: sierpień 2018

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Aparthotel David - położony bezpośrednio przy plaży

    Nieduży hotel, pięknie położony przy końcu promenady. Posiada dwa budynki, dwie restauracje i basen, dojście do plaży żwirkowej i skalistej. Jedzenie dobre, chociaż wybór dań nieduży to jednak smaczne i podają napoje -w cenie posiłku kawa, lemoniada, wino, piwo). Blisko do sklepów. Do autobusu jednak trzeba wejść pod górę do głównej drogi ok. 12 minut.

    Iwona, Złotniki - 14.07.2019

    14/15 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    David pobyl 13-20 czerwiec 2019

    Posiłki bardzo dobre lokalizacja obiektu swietna. Minusy przyjechalismy rano o godz 8.00 (po nieprzespanej nocy w podrozy) nie bylo dla nas śniadania. Zakwaterowali nas dopiero o godz 11 ej . Codziennie o godz 8,30 brak kawy podczas śnadania. Kelner w restauracji w krotkich spodniach i w klapkach , ciagle trzeba podominac sie o talerze o widelca , nieuzepelniane na czas posiłki . Telewizory są w pokojach ale nie ma sygnalu mimo interwencji rezydentki Justyny zignorowali temat . Polako polako czy powoli powoli bez przejmowania sie klientami hotelu . dariuszgierek@op.pl

    dariuszgierek@op.pl - 23.06.2019

    30/42 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem