Opinie o Egzotyka Light – Dominikana

4.7/6
(82 opinie)
Intensywność programu
4.4
Pilot
5.1
Program wycieczki
4.5
Transport
5.1
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
4.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    wycieczka w wersji light nie ma sensu

    Paulina, --- 29.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    wycieczka bez sensu Rainbow sprzedaje dzien wypoczynku na przemian z dniem wycieczki i to by miało sens... Na miejscu okazuje sie ze zaczynamy 3 dni wypoczynku, a 3 wycieczki skumulowane sa w 2giej czesci urlopu. Nie tylko na naszej wycieczce tak było, stały schemat, pytałam przewodniczki Każdą wycieczke prowadzi inny przewodnik, przekazywane informacje są powtarzane wycieczka do stolicy polega na 8h spedzonych w autokarze, my zrezygnowalismy, sąsiedzi b krytykowali poziom P przewodnik. Pozostałe 2 wycieczki program ok, ale łączenie z innymi turystami, którzy po prostu wykupuja wycieczkę fakultatywną sprawia ze zwiedza sie w 50 osobowej grupie... Lepiej jechac po prostu na wypoczynek i wykupic sobie wybrane wycieczki na miejscu

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    koszmar i organizacyjne dno

    Beata, Warszawa 05.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Koordynator Jakub zmienił totalnie program wycieczek. Zamiast przerw między nimi wszystkie były w kolejnych ostatnich dniach pobytu. Trzy dni w autokarze, a następnego dnia wylot do kraju i kolejne kilkanaście godzin w podróży… Dodatkowo najdłuższa z wycieczek (480 km) była druga w kolejności, wyjazd o 6.00 rano, gdzie poprzedniego dnia wróciliśmy ok. 22.00. Na dodatek autokar w którym jechaliśmy (jeden z dwóch) miał bardzo twarde i niewygodne fotele, z mniejszą ilością na nogi niż w samolocie (drugi autokar był ok). Autokary powinny być weryfikowane przez rezydenta. Pan Jakub wyjaśnił, iż zmienił program gdyż ludzie mieli pretensje, że nie mogli skorzystać z wycieczek fakultatywnych i mieli zmarnowany czas. Takie osoby nie powinny kupować egzotyki light tylko zwykły objazd, wtedy nie marnowałyby czasu. Rezydent nie powinien samowolnie zmieniać programu wg własnego widzimisię, bo ktoś-coś, tylko powinien trzymać się oferty. Dla osób starszych taki maraton był zbyt męczący i gdyby było wiadomo przy rezerwacji jaki będzie program, to w życiu nie zdecydowałabym się na taką wycieczkę. Co do samych wycieczek, to pilotka Klaudia z Rainbow na w pierwszej wycieczce na rajskie plaże była młodziutka i źle przygotowana. Całą wiedzę miała na kartkach, z których czytała i nic poza tym!!!! Ponadto pogoda nie dopisała, prawie cały dzień lalo, więc było fatalnie ale to akurat niczyja wina. Na wycieczce do Santo Domingo byliśmy mocno zmęczeni po poprzednim dniu, a dodatkowo z powodu wypadku w autokarze oraz koszmarnych korków w drodze powrotnej i koszmarnie twardych foteli było słabo. Pan Jakub kiepsko sobie radził w sprawie pomocy poszkodowanej i gdyby nie miejscowy przewodnik, który zorganizował pomoc byłoby kiepsko. Najlepsza wycieczka była ostatniego dnia z Weroniką Ogrom wiedzy pani Weroniki i inny miejscowy organizator wycieczki sprawiły, że wycieczka była super. Na koniec wielki bałagan. Wracający do Polski mieli zbiórkę w dalej położonej, nieczynnej recepcji, a zmieniający hotele w recepcji głównej. Z tego było nieźle zamieszanie. Zmieniając hotel czekałam ponad pół godziny na swój bagaż, aż w końcu okazało się, że bagażowy zawiózł go nie tak gdzie trzeba. Co do hotelu Playa Bachata – obowiązkowego na objeździe, to był istny koszmar. Ogromne robale w pokojach, długaśne kolejki na stołówce (bo trudno to było nazwać restauracją). O poliestrowej pościeli pod którą można się było ugotować nie wspomnę. Jedynie sam teren ładnie utrzymany, czysto i cudowna roślinność na plaży. Niestety zbyt mało leżaków, a te co były w większości połamane. Obsługa hotelu wiecznie nadąsana, jakby pracowali za karę. A jak się dało dolarka, to stroili fochy... Nie żebym żądała jakiejś wdzięczności i pokłonów do ziemi wiem, że zarabiają grosze i chcę pomóc, ale jakąkolwiek reakcja, a tu nic, zero, null... Na dodatek wieczorami tak głośna muzyka, że nie można było spać, co było szczególnie uciążliwe jak trzeba było wstać o 4.00 na wycieczkę…

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem