Opinie o Egzotyka light - Kolumbia, Caribe By Faranda Grand Hotel

4.7/6
(69 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Intensywność programu
3.8
Obsługa hotelowa
4.9
Pilot
4.2
Plaża
4.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Program wycieczki
4.2
Rezydent
4.1
Sport i rozrywka
3.3
Transport
5.0
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Carine Faranda Cartagena

    Ewa Bernat 01.03.2025

    Pokoje w hotelu nie posiadają balkonów- NIKT NAS O TYM NIE POINFORMOWAŁ, Nie ma jak i gdzie wysuszyć kostiumów kąpielowych ; brak ekspresu do kawy w pokoju a budynku na parterze kawa w termosie okropna i w papierowych kubkach, plaźa prywatna ale BRAK BEZPOŚREDNIEGO DOSTĘPU DO MORZA, trzeba przejść przez publiczną plażę do morza, leżaki hotelowe nie stoją bezpośrednio przy morzu tylko zapubliczną plażà- znów nikt nam tego nie powiedział. Zostaliśmy przywiezieni do hotelu ok 13.20, opaski umożliwiające korzystanie z all inclusive od godziny 15 ale jedzenie -kolacja dopiero o 19- warto było nas o tym powiadomić. Wisienką na torcie były Wyspy Różańcowe za 155 usd od osoby. Była to tylko przejażdzka szybką łodzià motorową i leżenie na plaży ze słabym lunchem w cenie. Wycieczka może warta 50 usd. Aha- nie wszyscy piloci mówiący po hiszpańsku…Biznes klasa w Plus Ulta porażka, na 12,5 godzin lotu tylko 2 posiłki oraz 1 butelka wody. Trzeba było chodzć i się prosić. Na długi czas wyleczyłam się z Rainbow Rour

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Wypoczynek w remoncie

    Grzegorz, --- 28.12.2024 | Termin pobytu: listopad 2024

    Kolumbia jest pięknym krajem, który ma bardzo dużo do zaoferowania, więc na pewno tam wrócimy, ale nie z Rainbow. Przez cały pobyt (2 tygodnie) w hotelu był remont, o którym biuro nas nie poinformowało, mimo że mówiliśmy, że jest to nasz miesiąc miodowy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Daleko do doskonałości:(

    Piotr Z 01.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Cartagena w biegu i z pominięciem wielu ważnych miejsc, namorzyny słabe 40 cm bajoro - żadnych konkretnych informacji ze strony pilota, ptaszarnia OK (jedyne miejsce godne polecenia z całej imprezy), Wyspy Różańcowe (bez sensu) - wycieczka na 3 godziny plażowania + 1h obiad z pełnopłatnym barem za 155$ :). Ogólnie 2/5.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Fajne wakacje mimo złej organizacji

    Katarzyna Ewa, Kieźliny 20.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Kolumbia to bardzo ciekawy kraj, a hotel w którym mieszkaliśmy posiadał wyjątkowy park ze zwierzętami. Niestety dobra organizacja ze strony Rainbow skończyła się na etapie zakupu w punkcie w Olsztynie. Potem było znacznie gorzej - po podróży niezbyt komfortowym samolotem, dowiedzieliśmy się na miejscu o zmianie harmonogramu wykupionych w ramach pakietu wycieczek w stosunku do oferty przedstawionej przy zakupie. Na jeden z planowanych pierwotnie dni wolnych dokupiliśmy w Rainbow wycieczkę fakultatywną do Bogoty. Niestety harmonogram wycieczek został tak zmieniony, że wycieczka z pakietu miała ten sam termin co wyjazd do Bogoty. Mimo zapewnień rezydentki, wartość wycieczki z której musieliśmy zrezygnować nie została zwrócona przez dział reklamacji. Otrzymaliśmy tylko zwrot gotówki, którą wpłaciliśmy dodatkowo rezydentce w proporcji przypadającej na tę wycieczkę. Czas rozpatrywania reklamacji był długi, a zakończył się zdaniem Rainbow, że więcej nie będzie koresponować w tej sprawie. Rezydentki były bardzo miłe i przygotowane do opowiadania o Kolumbii. Były to jednak bardzo młode osoby, przebywające w Kolumbii tylko kilka tygodni, a więc nie miały wiedzy o kraju nabywanej poprzez dłuższy pobyt (z resztą niebawem miały zmieniać kraj swojego pobytu). Wyjazd z hotelu na lotnisko był fatalny - brak polskiej obsługi oraz brak jasnej informacji o podstawieniu dwóch autokarów z listami gości spowodowały chaos i rozpaczliwe szukanie właściwego autokaru wśród wielu innych i to w ulewnym deszczu. Był to nasz drugi wyjazd z Rainbow, po pierwszym bardzo udanym - nie mieliśmy wątpliwości co do wyboru biura podróży. Jednak druga wycieczka pozostawia wiele nieprzyjemnych wspomnień i raczej już nie wybierzemy się z Rainbow w podróż.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem