Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kolumbia to bardzo ciekawy kraj, a hotel w którym mieszkaliśmy posiadał wyjątkowy park ze zwierzętami. Niestety dobra organizacja ze strony Rainbow skończyła się na etapie zakupu w punkcie w Olsztynie. Potem było znacznie gorzej - po podróży niezbyt komfortowym samolotem, dowiedzieliśmy się na miejscu o zmianie harmonogramu wykupionych w ramach pakietu wycieczek w stosunku do oferty przedstawionej przy zakupie. Na jeden z planowanych pierwotnie dni wolnych dokupiliśmy w Rainbow wycieczkę fakultatywną do Bogoty. Niestety harmonogram wycieczek został tak zmieniony, że wycieczka z pakietu miała ten sam termin co wyjazd do Bogoty. Mimo zapewnień rezydentki, wartość wycieczki z której musieliśmy zrezygnować nie została zwrócona przez dział reklamacji. Otrzymaliśmy tylko zwrot gotówki, którą wpłaciliśmy dodatkowo rezydentce w proporcji przypadającej na tę wycieczkę. Czas rozpatrywania reklamacji był długi, a zakończył się zdaniem Rainbow, że więcej nie będzie koresponować w tej sprawie. Rezydentki były bardzo miłe i przygotowane do opowiadania o Kolumbii. Były to jednak bardzo młode osoby, przebywające w Kolumbii tylko kilka tygodni, a więc nie miały wiedzy o kraju nabywanej poprzez dłuższy pobyt (z resztą niebawem miały zmieniać kraj swojego pobytu). Wyjazd z hotelu na lotnisko był fatalny - brak polskiej obsługi oraz brak jasnej informacji o podstawieniu dwóch autokarów z listami gości spowodowały chaos i rozpaczliwe szukanie właściwego autokaru wśród wielu innych i to w ulewnym deszczu. Był to nasz drugi wyjazd z Rainbow, po pierwszym bardzo udanym - nie mieliśmy wątpliwości co do wyboru biura podróży. Jednak druga wycieczka pozostawia wiele nieprzyjemnych wspomnień i raczej już nie wybierzemy się z Rainbow w podróż.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dość dobry, w świetnej lokalizacji, jeżeli lubimy też przechadzki po mieście. Kawałek wydzielonej plaży w miarę porządny, ale dostęp do morza daleki i poprzedzony innymi leżakami/krzesłami. Najlepsza w obiekcie jest dobra restauracja ze smacznym jedzeniem, zwłaszcza owocami morza. Bar przy basenie kiepsko obsługiwany, liczni kelnerzy nie podejdą do stolika klienta z opaską "all inclusive". częste braki wybranych napojów. NIEZGODNY Z WARUNKAMI UMOWY (PLAN WYCIECZKI) JEST BRAK REALIZACJI NIEOGRANICZONEGO DOSTĘPU DO NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH I ALKOHOLOWYCH. Przeciwnie, jest istotny ich limit do około 10% asortymentu barów. Uwagi na ten temat rezydent ignoruje. Jest zainteresowany sprzedażą dodatkowych wycieczek, a nie pomocą w realizacji określonych umową świadczeń,
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Korzystałem z usług od 25-01 2025 do 8-02-2025 wraz z żoną.Pierwszy cały dzień spędziliśmy przy braku ciepłej wody.Po zmianie pokoju,ciągłe problemy z Wi-fi. Usługi przyhotelowego baru pozostawiają wiele do życzenia - l i m i t o w a n e napoje bez i alkocholowe. [wykupione All inclysive na cały pobyt.] Próby wyłudzenia zapłaty za korzystanie z pokojowego mini barku , z którego zrezygnowliśmy i został opróżniony. Wszystkie sprawy zostały zgłoszone rezydentowi i menagerowi hotelu.[ do sprawdzenia] Żadnej formy przeprosin, nawet zwykłego słowa p r z e p r a s z a m. Absolutnie hotel nie powinien pobierać opłat za pięć gwiazdek. Stanowczo odradzamy korzystanie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W myśl zawartej umowy z Rainbow wraz z zoną przebywaliśmy w dn 25-01-2025 08-02-2025 na wczasach w hotelu Caribe By Faranda wskazanym jako 5*. Pierwszy dzień spędziliśmy bez ciepłej wody w pokoju o standarcie odbiegającym od proponowanego w umowie. Po interwencji zmieniono nam pokój na ten sam standart,ale z ciepłą wodą, Ciągłe kłopoty z sygnałem Wi-fi, magnetycznymi kartami dostępu. Wystawiano rachunki do końca pobytu za korzystanie z mini barku choć zrezygnowaliśmy z jego posiadania [zawartość opróżniono zaraz po zgłoszeniu rezygnacji] W hotelowym barze mimo wykupionej opcji all inclusive limitowano napoje. Plaża brudna zaniedbana,basen bez ratowników. O wszystkich sprawach informowani byli rezydenci i menager hotelu [ do sprawdzenia ]. Za wszelkie niedociągnięcia i próbę wyłudzenia pieniędzy nie usłyszeliśmy prozaicznego p r z e p r a s z a m. Serdecznie odradzamy pobyt ostrzegamy . Czesław Jolanta Gołuch
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niemiłe przyjęcie -check-in segregacja gości my ci gorsi bez numeru pokoju możemy zostawić bagaż, a o 15 check-in od nowa. Inni od ręki numer pokoju o 15-tej tylko odbiór bagażu i do pokoju. Pokoje paskudne :brudne okna, nieotwierane-zepsute, łazienka okropna -wanna nie do użytku .5*?!? ani kapci ,szlafroka zestawu do herbaty. Klimatyzacja wiejąca prosto na łóżko Nad basenem horror .Nieustającą hałaśliwa budowa -młot pneumatyczny,piłowanie metalu . Hałas i kurz !!!Czystość leżaków wątpliwa!! Zero parasoli przy leżakach (słońce i ptasie odchody ). Informację ,że my będziemy goszczeni w nowo wyremontowanym pawilonie należy czytać w dawnonieremontowanym Nie ma co liczyć na plażę : bar przy tzw plaży (miejsce 100x100 duszne ,wygrodzone sznurkiem dalekie od wody )z niebotycznymi cenami. Każde wyjście nadzorowane przy kilku bramach ,powrót także . Trochę plusów „dodatnich”-Zwierzęta ujmujące ,zadbane. Ogród bardzo ładny . Restauracja ładna ,jedzenie dobre w porywach bardzo dobre (wyłączając pieczywo -nie zachwyca )no ale były śniadania które trzeba było wziąć w garść i poszukać miejsca nad basenem itp gdy większe obłożenie w hotelu . W końcu to hotel miejski. I cóż z tego ,że basen głęboki gdy otoczenie nieznośne .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nazwa hotelu podana dopiero po rezerwacji. Hotel bez basenu z brudnym jacuzzi. Serwowane powtarzające się niewielkie porcje śniadaniowe. Zatrucie prawie całej grupy.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Opinia o wycieczce do Kartageny, Kolumbia (Święta Bożego Narodzenia) Podczas wycieczki do Kartageny spędziliśmy Święta Bożego Narodzenia razem z mężem. Hotel, w którym się zatrzymaliśmy, ogólnie oceniamy bardzo dobrze, jednak pewne aspekty znacząco obniżyły naszą ocenę. Plusy: • Obsługa: Bardzo uprzejma i pomocna. • Strefa basenowa: Piękne, zadbane baseny, które były prawdziwą atrakcją hotelu. • Jedzenie: Smaczne, choć monotonne. • Czystość: Hotel utrzymany w czystości, w tym pokoje i przestrzeń wspólna. • Wygląd pokoju: Ładne pokoje z dobrym wyposażeniem, choć mieliśmy pewne zastrzeżenia (szczegóły w minusach). Minusy: 1. Brak polskich tradycji wigilijnych: Mimo że około 50% gości hotelowych stanowili Polacy, nie było żadnych tradycyjnych wigilijnych potraw, co naszym zdaniem było dużym zaniedbaniem. Dodatkowa uroczystość wigilijna była płatna, co także uważamy za nie na miejscu. 2. Plaża: Hotelowa plaża była oddalona o 50 metrów od morza, jednak jej lokalizacja wśród drzew sprawiała, że było tam bardzo duszno. Widok na morze był zasłonięty przez płot i leżaki. Brakowało też posiłków w cenie All Inclusive. 3. All Inclusive: • Niektóre posiłki, takie jak pizza, były dodatkowo płatne. • Międzynarodowe alkohole, które miały być w cenie, również wymagały dopłat. 4. Pokój: • Nasz pokój znajdował się w wysokim budynku, a nie w części kolonialnej, na której nam zależało. • Brak czajnika, kawy, herbaty, szlafroków i kapci. • Lodówka w pokoju była pusta, co stanowiło duży minus. • Okna w pokoju były bardzo brudne, co psuło wrażenie. 5. Lot Ultra Plus: • Bardzo niewygodne siedzenia i mało miejsca. • Podano jeden posiłek po 12 godzinach lotu, a na pokładzie brakowało ciepłych dań i przekąsek. • Bar serwował wodę w małych porcjach (100 ml), co wymagało stania w długich kolejkach. • Przekąski były niezdrowe i drogie. Podsumowanie: Choć Kartagena to piękne miejsce, a hotel miał wiele zalet, pewne niedociągnięcia wpłynęły na nasz odbiór całego wyjazdu. Szczególnie rozczarował nas standard All Inclusive oraz warunki podróży liniami lotniczymi. Wyjazd miał potencjał, ale nie spełnił naszych oczekiwań w pełni.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd do Kolumbii nie spełnił moich oczekiwań. Bardzo słaba organizacja ze strony rezydentek /Magda, Agata/. Mimo zapowiedzi na pierwszym spotkaniu, iż zostaniemy wykwaterowani z pokoi o godzinie 16 w dniu wyjazdu okazało się to nieprawdą o czym dowiedzieliśmy się przypadkiem bo panie rezydentki nie były łaskawe powiadomić nas choćby sms. Dla osób które już niejednokrotne spotkały się z egzotyką atrakcje Kolumbii w stylu RAINBOW to nic interesującego. Hotel Caribe ok; na terenie hotelu papugi tucan, leniwce, jaszczurki, sarenki ale przed wyjazdem nikt nie poinformował że koło poolbaru trwa budowa w związku z czym hałasy od 9 do 17 a nawet dłużej.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W pierwszy dzień zamiast całodziennej wycieczki do Cartageny było spotkanie informacyjne i sprzedaż wycieczek fakultatywnych, drugi dzień krótką wycieczką do Cartageny, wycieczka na wyspy różańcowe to tylko przejazd motorówką na jedną wyspę a w zasadzie na teren jednego słabego hotelu z dwoma nędznymi i brudnymi plażami i bardzo długim czekaniem w porcie do wejścia na motorówkę, brak organizacji a piloci grupy o niczym nie informują wcześniej. Ten wyjazd to nie objazd tylko wyjazd pobytowy z trzema dniami nędznych wycieczek. Nie polecam i proszę organizatora aby wykonał prawdziwy opis wyjazdu z rzeczywistym opisem organizowanych wycieczek bo opis nie odzwierciedla prawdy. Kłamstwa dla zebrania chętnych. Nie polecam nikomu.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cartagena piękna pilotka Edyta super ale hotel skandal nad skandalami na 10 dni umieszczono nas w hostelu z brudnym jakuzzi na dachu drugie zepsute basenu brak 1 krzesło w pokoju trzyosobowym bez stolika tylko z połka jedna polka na ubrania w szafie , grzyb na oknie i ścianach śniadania skromne i monotonne. Więcej tam nie pojadę ogólne wrażenie bardzo słabe wycieczki z Rt bardzo drogie w porównaniu z lokalnymi cenami