Opinie o Holiday Beach Club

Kategoria lokalna: 2

4.4/6
(60 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.1
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
4.8
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
3.1
Wyżywienie
3.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    72

    Skrajności

    Witosławski 26.02.2016 | Termin pobytu: marzec 2016

    Pierwsze wrażenie (mówi się, że najważniejsze i coś w tym jest) to szok w tym złym znaczeniu. Przydzielony pokój gdzieś poza głównym kompleksem w jakimś piętrowym bloku, gdzieś za płotem. "Pokój" mały, duszny, słońce walące prosto w okno, bez klimy nawet za dopłatą, na środku dwa duże łóżka (to akurat ok) ale zajmowały 80 % pokoju, pościel mocno pożókła, łazienka mocno sfatygowana, z zamkiem drzwi za każdym razem trzeba było się kilka minut namęczyć, ogród beznadzieja. Wyglądało to jakby te pokoje przeznaczone były dla klientów gorszego sortu. Jak się okazało to Polaków głównie tam lokowano. Na zdjęciach reklamowych nigdzie te paskudne pokoje nie były pokazane o co mam duży żal do biura podróży. Nie dano nam szansy wyboru. Po małej awanturze w recepcji zaproponowano nam pokój o podwyższonym standardzie za dopłatą ok 120 €. Nie chcąc sobie psuć tygodnia odpoczynku weszliśmy w to. Dostaliśmy już lepszy pokój z dwoma pomieszczeniami w głównej części hotelowej, choć łazienka była podobna jak w poprzednim. Woda z prysznica raczej kapała niż leciała. Nie obyło też się bez zgrzytów z obsługą (bardzo wielki problem z zsunięciem łóżek- nawet straszono nas policją!! Skrajna głupota) Sprzątaczka poruszała się jak mucha w smole, ciągle po coś przychodziła: to ręczniki, to trochę coś zamiotła, to coś przetarła i tak w kólko do 17 godz. Czyste ręczniki dała najczęściej dobrze popołudniu, czyli bez ręczników byliśmy ładnych parę godzin. Śniadania tragedia. Codziennie dokładnie to samo, już nie dało się na to patrzeć mimo, że tutaj byliśmy tylko tydzień (a co mieli mówić ci co tutaj byli miesiąc a byli tacy)- pokrojona bagietka, masło, żółty ser, jakaś kiepska mielonka, dżem, małe kawałki banana i melon. Znajomi, z którymi spotkaliśmy się mówili, że u nich w hotelu śniadania były bardzo dobre i urozmaicone. Całe szczęście, że nie wykupiliśmy w hotelu obiadokolacji. Ogród w tej części głównej był naprawdę ładny i zadbany to na plus. Ogólnie dało się jakoś przeżyć i wypocząć, bo do wszystkiego można się przyzwyczaić, ale nikt nie lubi być nabijany w butelkę.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    41

    Skromnie i siermiężnie

    Stanisław Przygoda 28.02.2016 | Termin pobytu: marzec 2016

    Jak w tytule z dodatkiem , że głośno i strasznie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Nigdy więcej.

    Beata, Przeworsk 06.03.2019

    Nie polecamy tego hotelu. Dostaliśmy pokój bez dostawki na 2+1. Pokoje są małe. Wyglądają na stare, meble, generalnie wszystko wygląda jak stare. Goście hotelowi to Anglicy 60+. Łazienka obrzydliwa, obłuszczona, średnio czysta. Codziennie łażą małpy, które kradną wszystko, wyciągają wszystko z plecaków, toreb. Woda w basenie dramatycznie wręcz zimna, codziennie pływało w niej 2-3 osoby. Nie jechaliśmy nastawieni na luksusy w tym hotelu, ale jest on poniżej jakiejkolwiek krytyki. Śniadania - fatalne, wspólna miska z masłem/dżemem/nutellą, co po 1 godzinie było już miksem tych składników. Obrusów po śniadaniu poprzedników nikt nawet nie strzepywał z syfu... Więc trzeba było sobie to robić samemu, albo jeść na resztkach. Do kompletu "charcząca pani z obsługi", która sobie odchrząkiwała gluty na trawnik obok jedzących ludzi. Niestety robiła tak kilka dni z rzędu. Lepiej dopłacić niż gnić w tym miejscu. Zasugerowałam się opiniami na tripie i pierwszy raz się zawiodłam. Plaża szumnie zwana "prywatną" jest plażą jak w każdym innym hotelu - kawałek piasku powyżej falochronu, nie ma możliwości leżenia bezpośrednio przy oceanie.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    trudno opisać

    Artur 21.01.2016 | Termin pobytu: luty 2016

    pokój..czysty to fakt...ale jego "urok".trudno opisać...meble pomalowane farbą olejną,, lekko zatechły, pokoje w blokach piętrowych których nie ma zdjęciach, brak lodówki, klimy, wypozyczenie bardzo drogie, brak netu, można za 45zł na dzien, moim zdaniem to lekka przesada...a łazienka to lekka masaka jak na hotel 3,5 gwiazdki, nawet dwie...moim zdaniem nie powinien mieć żadnej

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    Nie do końca oczekiwaliśmy tego co otrzymaliśmy

    M 07.12.2015

    Mimo uprzedniej korespondencji i obietnic ze strony hotelu nie otrzymaliśmy pokoju w bungalowach. Pokoje w blokach (nie zobaczycie ich Państwo na zdjęciach w ofercie) pozostawiają wiele do życzenia. Brak wentylatorów, lodówki, powtarzające się awarie WC. Największe jednak rozczarowanie przyniosła kradzież 300 USD z naszego pokoju. Podróżujemy często i bywamy w różnych stronach świata. Przytrafiło się to nam po raz pierwszy. Proszę potraktować to jako przestrogę. Jeśli chodzi o obsługę - barowa uśmiechnięta i przyjazna. Pozdrowienia dla Majuli :) Recepcja, no cóż...szkoda słów. Podobne odczucia nie tylko z naszej strony, ale również korzystających z hotelu Brytyjczyków i Norwegów.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Katastrofa

    Bartek 04.01.2020

    Katastrofa, Pokoje ciemne, duszne, wilgotne. W większości bez klimatyzacji. Pokoje z klimatyzacją za słoną dopłatą na miejscu, mimo zapewnień opiekuna - niedostępne. Wiatrak za dopłatą oczywiście. Kiepska, powolna obsługa w restauracji, brak wielu potraw z karty, brak ręczników plażowych. Śniadania beznadziejne, z ciepłych na zmianę - jajko na twardo/omlet/sadzony. niejadalna szynka i ser. z owoców arbuz i banan i to wszystko. Kompletnie nieopłacalna opcja HB, lepiej jeść na mieście - 100 metrów od hotelu kilkanaście restauracji. Internet płatny, a i nie wszędzie działa, free na hasło w barze, z łaski. Kolacja sylwestrowa - dramat. 3 godzinne stanie w kolejkach po kolejne części posiłku. Uśmiechy obsługi nie rekompensowały ewidentnych niedociągnięć, średnio byłem ubawiony dziurawą pościelą, brakiem ręcznika plażowego, duchotą i niemocą obsługi. Jedynie stada małp i innych zwierzaków biegających po terenie, dawały jakieś promienie uśmiechu. Hotel powinien wylecieć z oferty r.pl, byle jaki hotel w egipcie, tunezji, czy turcji bije na głowę HBC. A w tej cenie to w zderzeniu z Zanzibarem za te same pieniądze to już jakiś ponury żart.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    nic nie zmieniło sie przez pare lat ... jest dalej makabra przeżyć tydzień w tym hotelu

    nie moge bo jestem na Ipadzie 02.12.2019

    wróciłam dwa tygodnie temu z tego hotelu , byłam na poczatku listopada 2019 ,, napisałam zaraz tez swoja opinie o tym miejscu , ku przestrodze innych , niestety widze , ze Rainbow jej nie umieścił ., , szkoda ..... czytałam ponownie opinie klientów umieszczane w ciagu kilku lat , pokrywają sie z moja ta „ najświeższa „ czyli słabych śniadań , ja z mężem po zjedzeniu mieliśmy zawsze sensacje żołądkowe , pokoje małe , nie do przeżycia w tropiku ok 40 stop . , bez choćby wiatraka , , stare meble , . łazienka ,,,szkoda mowić ..woda prawie nie leciała z kranu ..wszystko dodatkowo za wiatrak , lodówkę ,internet płac .. obsługa sprzątająca , rzeczywiscie pracująca jesli to mozna tak nazwać , nad pokojem cały dzien ........na świeży ręcznik czekaliśmy pare godzin bo zabrano nam ten niby brudny , ......dlaczego nikt z Rainbow nie zainteresuje sie tymi warunkami , przecież kazdy z nas chce miec jakieś choc minimalne warunki „przetrwania „ komfortowo , a nie męczyć sie przez tydzień i czekać dnia wyjazdu ... uwazam , ze hotel powinien byc skasowany z biura Rainbow ...

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    uciekaj jak najdalej z tego hotelu

    nie moge bo jestem na Ipadzie 29.11.2019

    jesli chcesz wypocząć n i g d y nie korzystaj z Holiday Beach , nie odpoczniesz w dzien czy nocy , małe pokoje , duchota , brak przewiewu powietrza . jesli chcesz wiatrak p l a c dodatkowo , A/ C płac dodatkowo , lodoweczka w pokoju , zeby wyciągnąć piwko lub choc wodę zimna płac dodatkowo .... internet t y l k o przy basenie w barze , musisz cos zamówić zeby z niego skorzystać , ale i tak prawie , lub słabo działający , jesli chcesz w pokoju oczywiscie płac dodatkowo .... suma sumarum podliczając te dodatkowe ugododnienia tylko zapewniając sobie minimum komfortu , mamy za ta cene hotel z większa gwiazdka i zupełnie znośne warunki ...... takze hotel to m a k a b r a .... pomyłka , powinien byc wycofany z propozycji Rainbow ......to nie sa warunki na Afryke gdzie tem powietrza w dzien była w listopadzie ok 38 stop ......a w nocy mało spadała ....poza tym sniadania nieciekawe , po których mieliśmy z mężem sensacje żołądkowe ... pierwszy raz liczyłam dni do wyjazdu ... dojście do Oceanu przez dwa drewniane mostki , z dosc wysokimi stopniami , musisz byc sprawny fizycznie , zeby to pokonać .... w łazience , jesli mozna tak to miejsce nazwać , ledwo cieknącą woda , z natrysku , popsuta toaleta , która maz naprawiał .... jedyny plus to małpki kręcące sie wokół obiektu i ciepły Ocean

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Najgorszy pobyt

    BOGDAN, ELK 12.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Najgorszy pobyt ,manager oszust i kłamca niesolidni rezydenci wezwałem biuro o zapłatę i pismo przedsądowe zmarnowane 4 dni wypoczynku odradzam każdemu

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    68

    PRZEROST FORMY NAD TREŚCIĄ !!!

    Mariusz 30.03.2016

    W pokoju hotelowym w nocy ( włamanie) zostałem zaatakowany przez murzyna, ktory probowal mnie okraść !!! do dzisiaj odczuwam skutki starcia ( mineły 2 miesiace )Do hotelu w nocy może wkraść sie kazdy złoczyńca. Poza tym masakryczne sniadanie tzw. kontynentalne , czyli praktycznie chleb , masło i sery ( nie mozna sie tym najeśc) oszczedzaja na kazdym kroku. Zeby zjeśc " normalne sniadanie" musisz zaplacić !! Uważam ,że RAINBOW powinien o tym poinformowac klientow. Poza tym standard lazienek beznadziejny, brak lustra czy szafki na przybory toaletowe. Jedynym plusem to bliskośc do morza oraz do centrum KOLOLI. Dodatkowym atutem możliwe ,że jedynym jest REZYDEN RAINBOW, Pani Monika. Kompetentna, przemiła , sympatycza i skuteczna. Ciekaw czy Rainbow zamiesci moją opinie?

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem