Opinie o Living in America

5.4/6 (244 opinie)

5.4/6
244 opinie
Intensywność programu
5.5
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.6
Transport
5.3
Wyżywienie
3.5
Zakwaterowanie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Wspaniała wycieczka

    Wspaniała wycieczka, bardzo bogaty program. Pan Tomek, nasz przewodnik, przemiły i kompetentny człowiek. Serdecznie polecamy.

    Teresa, SZCZECIN - 10.10.2017  | Termin pobytu: wrzesień 2017

    35/48 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Ameryka w pigułce

    Bardzo udany wyjazd do USA. Program wycieczki zrealizowany w 100 procentach. Pani Aneta, pilot tego wyjazdu, okazała się super osobą, bardzo kompetentną. Wszystko dzięki niej udało się zobaczyć bez żadnych problemów. Wyjazd będziemy wspominać również dzięki grupie osób z którymi zwiedzaliśmy USA. Sympatyczne i bez problemowe towarzystwo. Hotele czyste, pokoje duże. Oprócz NYC, ale tam liczyła się dobra lokalizacja. Śniadania, jak powiedziała pani Aneta, na miarę gospodarzy u których byliśmy w gościach. Przepiękne krajobrazy, cudowne widoki i niezapomniane miejsca składają się na piękne wspomnienia tej wycieczki.

    Anka i Rysiek - 08.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Na gorąco.

    Marek l.62 sierpień 2024 Witajcie podróżnicy. Coś co jest przedmiotem sprzedaży, w tym usługa jaką jest wycieczka, z założenia powinna być bez wad. Dlatego o tym co zadziałało dobrze podczas mojego pobytu nie będę pisał ponieważ tak właśnie musi być i nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Mam natomiast uwagi odnośnie informacji zawartych w programie wycieczki i dotyczących fakultatywnego przelotu (290USD/os)helikopterem(lądowanie na dnie kanionu i krótki rejs po rzece) lub awionetką ( tylko przelot)nad Kanionem Kolorado. Dzielenie grupy chętnych wg kolejności rezerwacji imprezy i wpłat jest co najmniej wątpliwe. Skoro liczba miejsc w helikopterach jest ograniczona do 10 należy o tym poinformować w programie, tak aby można było rozważyć na spokojnie chęć udziału w atrakcji. W mojej ocenie przelot samolocikiem 15 minut (zachwalany dodatkowo przez Panią Pilot jako ten ,,lepszy”, dłuższy, pozwalający na zrobienie lepszych zdjęć przez duże okna) to badziewie i strata pieniędzy. Ładniejsze zdjęcia zrobiłem z krawędzi kanionu. Sam lot helikopterem uważam za bardziej ekscytujący nie wspominając już o rejsie i zdjęciach z dna kanionu. Jeszcze jedna uwaga na temat programu. Odwiedziny(może to była inicjatywa Pani Pilot, w programie chyba nie było tym wzmianki) w ,,Instytucie Polskim” w Filadelfii – żenada i wstyd. Jeśli tak ma wyglądać promocja Polski w USA to nie dziwię się, że odbierają nas jako kraj zacofany leżący gdzieś.... nie wiadomo i gdzie nadal w powszechnym użyciu są furmanki. Papież i stare góralskie łachy to nie jest to co może wzbudzić podziw za granicą. Kilka słów chciałbym poświęcić autokarom, którymi poruszaliśmy się po Stanach i w których spędzaliśmy bardzo dużo czasu zazwyczaj w ciszy. Pani Pilot owszem starała się opowiadać o USA w różnych kontekstach, jednak nie za bardzo i oszczędnie. Godziny ciszy mogłaby umilić choćby jakaś lokalna stacja radiowa lub film (przybliżający zwiedzany kraj lub jakikolwiek) tym bardziej,że w autobusach były zamontowane monitory(jeśli były niesprawne to tym większy minus dla organizatora). Kierowcy niezbyt byli zainteresowani utrzymaniem czystości(nikt nie pomyślał np. o workach na śmieci nie wspominając o sprzątaniu po przejeździe) jak i załadunkiem bagażu. No i temat nr 1 moich wynurzeń – Pani Katarzyna, pilot. Jest Ona właściwie jedynym powodem tego wpisu. Podróżujemy z Rainbow od wielu lat i jest to moja pierwsza opinia o wycieczce. 1. Budzenie w hotelach. Właściwie to pierdoła ale zwiększyłaby poczucie komfortu uczestników no i uniknęlibyśmy sytuacji kiedy to kierowca naszego autokaru po prostu zaspał. 2. Podczas przejazdów mało informacji co za szyba autokaru. 3. Właściwie brak śniadania w jednym z moteli i brak też reakcji i jakiegokolwiek komentarza ze strony Pani Pilot. 4. Z racji, że mieliśmy zapewniony tylko jeden posiłek oczekiwałbym organizacji przerw np. na lunch czy późniejszy posiłek w sprawdzonym miejscu z rzetelną informacją co , gdzie i za ile można zjeść a może też czego warto spróbować aby poczuć charakter danego miejsca. 5. Sytuacja z kupnem biletów na spektakl w NY- ,,tam jest baner, kupcie sobie bilety, trzeba uważać do którego teatru bo Brodway to nie jeden teatr a wiele i na różnych ulicach”. Nie podołałem i mimo chęci nie skorzystałem z atrakcji. W opisie wycieczki nie znalazłem wymogu znajomości języka angielskiego, poza tym wybieram oferty biur podróży właśnie dlatego, że gwarantują opiekę pilota znające lokalny język i służącego wszechstronną pomocą w tym zakresie. Nasza Pani Pilot najwyraźniej uznała, że skoro przyjechaliśmy do USA to każdy język angielski zna. Rzeczywiście duża grupa wycieczkowiczów nie czuła dyskomfortu z tego powodu i swobodnie sobie radziła potrzebami dnia codziennego ale grupa to ludzie o różnych charakterach :przebojowych i wycofanych, radzących sobie z językiem lepiej i gorzej, stąd ogromna rola Pilota aby każdy czuł się dobrze i mógł zasmakować wszystkich emocji dostępnych i obiecanych w folderze reklamowym Biura. Tego oczekuję od pracy Pilota wycieczki. 6. Duża ilość uczestników powodował właściwie brak integracji grupy. I na tym polu mogłaby zadziałać Pani Pilot(skrócić dystans przez np. zaproponowanie aby chociaż na czas wspólnego pobytu wszyscy mówili sobie po imieniu ) co w przypadku licznej grupy mogłoby przełożyć się na lepszą atmosferę, bezpieczeństwo i wzajemną pomoc w różnych sytuacjach. Generalnie wycieczka udana, wysoko w moim prywatnym rankingu, jednak poza podium z uwagi na powyższe. Mam nadzieję, że nikogo nie zniechęciłem, bo nie ot mi chodziło. Na waszym wyjeździe na pewno wszystko będzie OK. Ja planuję już następny. Pozdrawiam. Marek Standara nr rezerwacji: 6783473

    Marek - 28.08.2024

    11/12 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Living America

    Fantastyczny program. Bardzo duzo widzielismy w ciagu prawie 2 tygodniu. Niestety problemow nie brakowalo. Brakowalo pokojow w 3 hotelach, przewodnik oddal swoj pokoj jedemu Panu i sam poszedl do innego hotelu. Wieczor zamiast spedzic z przewodnikiem na spacerze po NY spedzilismy na rozwiazywaniu problemow w recepcji. Jedna Pani dostala pokoj w NY gdzie odpadal spory kawal sufitu. Zepsul sie autobus I pol dnia czekalismy pod hotelem na nowy... brak kontaktu telefonicznego z firma odpowiedzialna za nasz pobyt w USA.

    Ania, --- - 08.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    12/12 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem