Opinie klientów o Polinezja Atlantyku

5.3 /6
256 
opinii
Intensywność programu
3.9
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.3
Transport
4.9
Wyżywienie
5.2
Zakwaterowanie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Kochający Afrykę! 21.12.2022
Termin pobytu: listopad 2022

Dzika Afryka!

Bardzo ciekawa wycieczka. Każdy odwiedzający te rejony musi być przygotowany na to, że to właśnie Afryka. Kompletnie inna wersja kulturowa, mentalna i krajobrazowa. Nie należy oczekiwać tutaj rewelacyjnych dróg, punktualności w trasach przejazdu i tzw. europejskiego podejścia. Wycieczka kompletnie inna od leżenia w wielkim kurorcie z all inclusive. Kompletnie inny świat. Dlatego właśnie tam jeździmy - zobaczyć to co inne dla nas - trochę dzikie i nieodkryte. Podczas przejazdu pomiędzy krajami zdaliśmy sobie sprawę, że w skutek pandemii i lockdownów cześć z tych dzieci mogła nigdy nie widzieć białego człowieka. :) Pomimo kilku uciążliwości spowodowanych właśnie "afrykańskością" - niezależnych od organizatora, wycieczka poprowadzona wzorowo! Będziemy ją bardzo długo wspominać.

6.0/6

dorismiler@o2.pl 23.11.2022

Polinezja Atlantyku

Lubimy z mężem korzystać z biura Rainbow, ponieważ zawsze mają profesjonalnych z ogromną wiedzą i doświadczeniem przewodników .Polinezja Atlantyku wróciła po pandemii ,właśnie wróciliśmy z tego wyjazdu i tym razem nie zawiedliśmy się .Hotele i drogi ,jak to w Afryce ,natomiast jedzonko wyśmienite ,świeże dla fanów owoców morza i ryb .Nasza przewodniczka Marta z ogromną wiedzą i zaangażowaniem przeprowadziła nas przez te Afrykańskie kraje ,za co serdecznie jej dziękujemy. Była dla nas nie tylko przewodnikiem ,ale kelnerką barmanką i super opiekunem .Dziękujemy Pozdrawiamy i do zobaczenia ,mam nadzieje .:) Dorota Grzegorz

6.0/6

Mariusz, Warszawa 12.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Warto to zobaczyć!

Podróżowaliśmy grupą znajomych (12 osób) i wszyscy bardzo polecamy wycieczkę Polinezja Atlantyku! Pilotka Maja fantastyczna! Wyspy Bijagos wspaniałe, podobnie plaża w Senegalu. Na wyspach rewelacyjne jedzenie (trzeba koniecznie brać lunche, bo to mega uczta). Komarów prawie nie było. Jedyny minus to pierwszy nocleg w Banjul (Football Hotel okropny). Mega warto, bo to zupełnie inny świat, niż nasz!

6.0/6

Paweł, Warszawa 05.01.2016

Lajtowo przez Zachodnią Afrykę.

Już drugi raz wybraliśmy się z żoną nawyjazd z Rainbowtours na teren Afryki Zachodniej. Dwa lata temu Gambia-Senegl, teraz Gambia-Senegal Południowy (Cosamance)-Gwinea Bissau. Sam fkt, żde pojechaliśmy tam po raz drugi najlepiej śwadczy o pozytywnych doświadczeniach. Po pierwsze - wspaniale przygotowana trasa, bardzo dobre miejsca zakwaterowania, wyśmienite jedzenie oraz doskonały przewodnik Kamil . Komptentny, sprawny, kontaktowy i przyjazny dla podróżnych. Napisałem - wyjazd lajtowy - bo poza pierwszym noclegiem w Banjul były tylko dwa hotele po trzy noce w każdym. Rewelacyjny ośrodek na Bijagos u francuskiego małżeństwa. Przyjacielskość, otwartość i błyskawiczne rozwązywanieproblemów, o ile jakiekolwiek się pojawiały. Nawet fakt, że prąd jest na gnerator nie stanowiło problemu bo działął on od 19 do 2 w nocy. Drogapowrotna dość męcząca, ale da się przeżyć zwłaszcza w dość wygodnym busie. Najpierw 2 godziny morem (było cłkowicie spokojne, mieliśmy farta), potm 11 godzin busem i 10 godzin samolotem. Ale zawsze musu być "ale". Pierwotnie mieliśmy lecieć czartrem firmy ENTER, z którą mam tylko dobre doświadczenia. Niestety polecieliśmy Czeską linią Travel Service i to był njsłabszy punkt pogramu obniżający moją ocenę za transport. Z tą linią miałęm już niprzyjemność i nie do końca rozumiem o co chodzi. Pomijam ciasnotę (to w końcu czarter). Nie oczekuję gratis wyżywienia (to czarter) ale czemu w samolotach ENTER można przez cały lot KUPIĆ ciepłe i zimne dania (nie tylko kanapki), soki, oraz w sklepie bezcłowym alkohol i paierosy a w TS nie jest to możliwe? Siedziałem w pierwszym rzędzie i tylko dla tego udało mi się kupić jedyny dostępny sok pomidorowy. Czemu Czesi nie chcą zarabiać na sprzedaży produktów na pokładzie? Czemu Rainbow nie wymaga od partnera by przy lotach trwających wiele godzin dostęp do jedzenia (płatnego przecież!) był nieograniczony? Pewnie to nie jest możliwe ale jednk wolałbym wcześniej wiedzeć jki będzieprzewoźnik i aby ta informacja ni uległa zmianie. Bo jednak jest to dla mnie istotne czy mam 11 godzin lecieć obgryzając paznokcie i popijając wodą.
117181964
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem