Kategoria lokalna 5
2.0/6
Malownicze położenie to jedyny atut tego hotelu - chociaż 2,5 godz transfer z lotniska jest uciążliwy. Poza tym wszechobecny BRUD począwszy od lepkich niewycieranych stolików, poprzez brudną aż "wyświeconą" tapicerkę w lobby barze, niedomyte talerze przy posiłkach (na prawdę trzeba przyglądać się każdemu talerzowi aby nie wziąć z zaschniętymi resztkami jedzenia) aż po pokój...brudne podłogi, brudną mini chłodziareczkę a w szczególności obrzydliwą łazienkę- takiego SYFU to nie widziałam. Grube warstwy czarnej pleśni. Od razu zgłosiłam to w recepcji- niestety nie znamy dobrze j.angielskiego a tureckiego wcale, musiałam się więc posiłkować tłumaczem Google. Zgłosiłam to też na spotkaniu rezydentce- coś zapisała, ale generalnie była bardziej zainteresowana sprzedażą wycieczek fakultatywnych. Po wspomnianej interwencji wymieniono "po łebkach" silikon na dole kabiny prysznicowej z zastrzeżeniem że nie możemy z niej korzystać przez kilka godzin...i na tym się skończyło sprzątanie- nie umyto dosłownie nic. Deklarowana zmiana pościeli co 3 dni to też fikcja. Pechowo mąż zranił się w nogę i mimo opatrunku - pościel została nieznacznie pobrudzona- nie została zmieniona ani raz podczas tygodnia pobytu- "zaprałam" ją sama i podobnie umyłam chłodziarkę. Odechciało mi się latać na Recepcję gdzie momentami byłam niewidoczna dla personelu a ograniczenia językowe też nie ułatwiały sprawy. Szkoda było czasu i nerwów - przetrwaliśmy do wyjazdu. Hotel z zewnątrz bardzo ładny ale w środku bardzo zużyty...przynajmniej "nasz" budynek A . Mogę w pewnym sensie zrozumieć starsze podniszczone wyposażenie, ale nie jestem w stanie zaakceptować takiego brudu i lekceważenia klienta. Nikomu nie polecę tego hotelu mimo urokliwej lokalizacji- z pewnością nie zasługuje na 5*...może 3* chociaż ten SYF w łazience jest poza skalą. Jestem bardzo ciekawa czy Rainbow opublikuje tę opinię...dołączę też zdjęcia
Bodzia - 29.09.2022
15/19 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Oceniam krytycznie wyjazd: nocny lot tam i nocny powrót do Warszawy. Kombinacja trzech autokarów bezsensowna z przesiadką tam i z powrotem w środku nocy; dzieci zmęczone i rozdrażnione. Zameldowanie o 4 nad ranem w hotelu: obecny jeden pracownik recepcji wydający klucze, procedura trwa kolejne 2,5-3 godziny. Zmuszono nas do męczącej procedury meldunkowej i to jest skandal. Hotel od lat nieremontowany, co widać po wyglądzie łazienek i mebli. Podarte abazury lampek nocnych, brak żarówki. Brudna, zardzewiała lodówka w pokoju. Jedzenie codziennie takie samo. Wyjątek dwie kolacje rybne (świeże ryby z grilla). Lody toksyczne, dzieci po ich spróbowaniu pluja lub wymiotują. Ogromnym nadużyciem jest rekomendowanie tego hotelu turystom. Wi- fi praktycznie nie działa, trzeba ubłagać pracownika recepcji, żeby podał inny kod dostepu do internetu, bo przyznany na numer paszporu nie działał, albo się zawieszał. Barmani nie wiedzą co to mojito, co to są w ogóle jakiekolwiek drinki. Maksymalnie daje 2,5 gwiazdki, a z wielkim nadużyciem 3 gwiazki. Jestem szczerze rozczarowana tym hotelem, a jeszcze bardziej arogancją Rainbow do tak śmiałego oferowania rzekomych naciaganych pięciu gwiazdek polskim klientom, zwazywszy, że w moim przypadku i moich dzieci gościlismy już na wypoczynku organizowanym w ub. roku na Rodos także przez Rainbow. Wstyd oferować dotychczasowym klientom podobne paskudztwo. Będę upubliczniać moją opinię na innych forach, bo nie licze na to, że ta opinia zostanie opublikowana przez Rainbow. Wstyd mi za godzenie się przez Rainbow na takie goszczenie polskich turystów w hotelu, w którym rzekomo to Rainbow ma większość swoich turystów (jeden recepcjonista w środku nocy meldujący przez 3 godziny trzy autokary polskich turystów!) . Szczegóły składające się na komfort pobytu w hotelu budzą moje zasatrzeżenia, bo przecież nie krajobraz, położenie resortu, dostęp do morza czy dobra infrastruktura basenowa, które w przypadku tego hotelu oferują optymalny komfort. Z przykrością piszę tę opinię i zrażona , z pewnością będę w przyszłości podchodziła ze sceptycyzmem do innych ofert biura podróży Rainbow. Z poważaniem, Katarzyna Zendel
Katarzyna, Warszawa - 25.07.2019
9/15 uznało opinię za pomocną
2.0/6
PIĘKNE WIDOKI, RESZTA BEZ WRAŻEN,JEDZENIE CODZIENNIE TO SAMO,MAŁO ATRAKCJI DLA DZIECI ( ZABAW Z INNYMI DZIEĆMI) PANIE SIE TAM NIE SPISAŁY:(
ELWIRA HELENA, BYTOM ODRZANSKI - 17.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
5/8 uznało opinię za pomocną
2.0/6
obiekt nie przygotowany na gości, część atrakcji zamknięta sale w trakcie remontu. dopłata za hotel przy nocnym odlocie gdzie było może 1/3 zajętych miejsc biuro podróży nie zapewniło nam wystarczającej pomocy
Anna - 22.07.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024
6/7 uznało opinię za pomocną