Opinie o Kimeros Park Holiday Village

Kategoria lokalna 5

5.6/6
(214 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Obiektywnie

    Anna, 24.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Sprawiedliwie jest przedstawić wszystko co było dobrze, ale i to co należy poprawić , dot to zarówno hotelu jak i biura podróży .Nie da się wszystkiego ocenić mieszcząc się w określonej liczbie znaków .Zamawiając wyjazd określiłam swoje prośby dot pokoju hotelowego (na parterze i bliżej restauracji głównej), niestety biuro przyjmuje zamówienia,ale hotel nie dysponuje tyloma miejscami zgodnie z życzeniem klienta.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel dobry ale na pewno to nie jest 5 gwiazdek

    Magdalena 07.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wróciliśmy z hotelu w środę. Generalne odczucia ok ale na pewno nie jest to 5 tureckich gwiazdek jakie oferują inne hotele. Najważniejsza uwaga- mało kto mówi po angielsku. 80 procent to Rosjanie i obsługa mówi w ich języku, generalnie wszystko jest pod nich, momentami ciężko to znieść. Walka o leżaki, której nie powinno się spotkać w takich miejscach… mimo zostawienia ręczników potrafią być zrzucone na ziemię przez innych turystów, którzy przychodzą i tak sobie zajmują. …Po angielsku ewentualnie na recepcji. Nie zmienia to faktu, że starają się być mili. Bardzo mało atrakcji dla dzieci, program animacyjny wieczorami czasem odwoływany, rozpiska na tablicy nie zmieniana od kilku tygodni- info od animatorów. Pokoje absolutnie nie 5*, do tego naprawdę co do czystości mam duże zastrzeżenia, sprzątane starymi kopalami, które było b czuć, a dzieci wróciły pogryzione przez pluskwy…Jedzenie dość monotonne, ale jest sporo miejsc do wyboru. Serdecznie pozdrawiamy Panią Kasię - animatorkę z Figloklubu, b miła i serdeczna, nadrabiała swoim uśmiechem cały czas. Rezydentka mało uprzejma. W porównaniu z 4 gwiazdkowym Falkensteinerem w Kalabrii zdecydowanie Kimeros przegrywa. Generalnie poprawne 4 gwiazdki za bardzo ładne położenie w parku i mnóstwo drzew.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wspaniały hotel i nieco mniej udany pobyt.

    Halina Maria, Sopot, h.kosciukiewicz@gmail.com, Bolesław Kościukiewicz, Sopot bo.kos@wp.pl 26.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Niewątpliwe plusy to położenie hotelu w piniowym lesie w otoczeniu gór i morza. Pokoje w willach przestronne i czyste, codziennie sprzątane. Wystarczający i szeroki wybór markowych, importowanych alkoholi serwowanych w barach. Obsługa życzliwa i chętna do pomocy. Na plaży i przy basenach leżaki z trudem, ale w zasadzie, dostępne. Oferta zajęć rekreacyjnych w ciągu dnia ciekawa. Na podkreślenie zasługuje wyodrębnienie w restauracji części dla gości w wieku 11+. Zróżnicowana i smaczna kuchnia. Kelnerzy w części 11+ bardzo sprawni. Ogólne dobre wrażenie z pobytu psuje wszechogarniający hałas, bardzo głośna "muzyka" towarzysząca zajęciom przy basenie. Minus to również bardzo słaba znajomość języka angielskiego wśród obsługi i przekonanie, że wszyscy goście to Rosjanie i że do wszystkich należy zwracać się po rosyjsku. Można odnieść wrażenie, ze Kimeros to hotel dla Rosjan i gości pałętających się po restauracji w podkoszulkach i niezbyt schludnych szortach. Ogólnie dobra ocena pobytu mogłaby być wyższa gdyby nie rezydentka Rainbow. W drodze powrotnej na lotnisko nie było jej z nami. Kierowca wiozący nas na lotnisku wysadził nas na niewłaściwym terminalu i odjechał. Rezydentki na terminalu nie było. Goście Rainbow na własną rękę i za własne pieniądze musieli szybko znaleźć właściwy terminal i tam dojechać.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    mieszane uczucia

    WITOLD, WARSZAWA 09.07.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Dobry hotel z dużym potencjałem. Pokoje przytulne, zdecydowanie lepsze są pokoje typu ”garden” . Hotel na dużej powierzchni, trzeba się nachodzić. Goście to w zdecydowanej większości Rosjanie. Duża liczba małych dzieci wychowywanych bezstresowo. W hotelu teoretycznie są wydzielone dwie restauracje tylko dla dorosłych, ale nikt się tym nie przejmuje, a obsługa biernie do tego podchodzi. Szkoda, bo to było powodem mojej decyzji,o przyjeździe do tego hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem