Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa słabo lub wcale nie mówiła po angielsku, ale zdarzały się wyjątki. Dobre drinki, kelnerki obsługiwały wyłącznie rosjan
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z ładna plaża i pomostem. Pokoje bardzo ciemne, jakość wykończenia pozostawia wiele do życzenia. Jedzenie dobre w głównej restauracji, pozostałe przekąski to kiepski fast-food. Obsługa nie mówi w ogóle po angielsku, komunikować się można z nią wyłącznie po rosyjsku. Pierwszej nocy dostaliśmy pokój obok basenu - nie dało się zmrużyć oka - do 2 w nocy dudniła muzyka z dyskoteki. Ze zmiana pokoju musieliśmy czekać na rezydentkę bo obsługa kompletnie nie rozumie ani słowa po angielsku - bez znajomości j. rosyjskiego lub tureckiego nie ma szans na załatwienie czegokolwiek. Obsługa nie rozumie nawet gdy chcesz zamówić czarna kawę czy herbatę, nie wspominając o zamówieniu jedzenia - pozostaje pokazywanie palcem lub na migi. Ciekawe atrakcje i pokazy wieczorne, warto się wybrać. Ogólnie hotel oceniamy pozytywnie - jednak nie ma on nic wspólnego z ekskluzywnym wypoczynkiem - to raczej zmodernizowany kilka lat temu stary ośrodek wypoczynkowu z dużą dość nowa restauracja i basenem.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie mam zastrzeżeń do samego pobytu w hotelu wszystko było super , niestety biuro podróży Rainbow nie popisało się . Zafundowało nam stres przed wylotem z Łodzi , nie było nas na liście pasażerów , półgodzinne wyjaśnianie kosztowało nas wiele nerwów. Okazało się też że nie mamy swoich miejsc chociaż je wcześniej wykupiliśmy . Nikt też nie skontaktował się z nami żeby przeprosić i zadość uczynić. Mam wrażenie że są mili do momentu zapłaty później mają cię w nosie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Samo usytuowanie hotelu malownicze - w skali( 0-10 ) - 9.0/10 Wyżywienie: śniadania - 3/10 Obiad - 3/10 Kolacja 10/10 Strefa jedzenie w pasażu - 8/10 Italiana - 5/10 Drinki, kawa w zależności na kogo trafisz. Brak standaryzacji za każdym razem zamawiasz to samo a otrzymujesz w różnej postaci wcale nie najlepszej - zatem 3/10 Czystość pokoi - 4/10 Standard pokoi typu garden - 4/10 Podsumowując dupy nie urywa. Myślę, że spokojnie za te pieniądze można lepiej spędzić czas.