Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podczas pobytu w hotelu Xperia Grand Bali w Turcji największym rozczarowaniem okazało się wyżywienie. Jedzenie było bardzo monotonne i słabej jakości – codziennie praktycznie te same potrawy, co po kilku dniach stawało się wręcz męczące. Na śniadania, obiady i kolacje serwowano głównie tureckie sery i oliwki w różnej postaci, co może brzmi ciekawie, ale szybko się przejada i na pewno nie wystarczy, by się porządnie najeść. Do tego wiele potraw, takich jak frytki, było ewidentnie odgrzewanych, co dodatkowo psuło wrażenie. Ogólnie rzecz biorąc, po kilku dniach odechciewało się chodzić na posiłki do hotelowej restauracji. Na szczęście hotel jest położony w centrum miasta, więc można było wyjść na miasto i zjeść coś bardziej urozmaiconego – choć restauracje w okolicy są głównie nastawione na turystów, więc trudno o autentyczne tureckie smaki. Plaża przy hotelu Xperia Grand Bali to kolejny aspekt, który może rozczarować. Hotel nie posiada swojej prywatnej, wydzielonej plaży. Najbliższy dostęp do morza znajduje się około 200 metrów od hotelu, na publicznej plaży Kleopatra. Choć sama plaża jest piękna i popularna, brak wydzielonej strefy hotelowej oznacza kilka niedogodności. Przede wszystkim, leżaki i parasole są tam dodatkowo płatne, co nieco kłóci się z ideą all inclusive. Co więcej, hotel nie ma w pobliżu żadnego swojego baru, więc za wszelkie napoje czy przekąski również trzeba płacić z własnej kieszeni. Dla osób przyzwyczajonych do wygody korzystania z hotelowych plaż z pełnym serwisem, może to być duży minus. Animacje w ramach pobytu w hotelu Xperia Grand Bali były organizowane, jednak odbywały się w innym hotelu oddalonym o około 10 minut spacerem. Dla osób ceniących wieczorne rozrywki mogło to być pewne utrudnienie, zwłaszcza jeśli liczyli na animacje dostępne bezpośrednio na miejscu. Na plus należy jednak zaliczyć fakt, że na miejscu, gdzie odbywały się animacje, dostępne były zarówno napoje alkoholowe, jak i bezalkoholowe, co pozwalało na chwilę relaksu podczas wydarzeń. Mimo to, konieczność przemieszczania się pomiędzy hotelami sprawiała, że część gości mogła rezygnować z uczestnictwa w tych atrakcjach.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogólnie wygląda dobrze ale to wszystko z plusów. Po przyjeździe nikt się nami nie zaopiekował nawet w minimalnym stopniu i nie mówię tutaj o czerwonym dywanie tylko chociaż o minimalnym wsparciu żeby pokazać “co i jak “. Jedzenie tragiczne i monotonne opierające się na kurczaku i pomidorowej.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój schludny , ale w hotelu nie za czysto . W pokoju klimatyzacja , ale w restauracji i barze bardzo gorąco . Klejąca się podłoga w restauracji, pełno okruchów . Jedzenie bardzo monotonne i zimne . Wifi nie działa jak należy. Karty do pokoju nie działają, w ciągu jednego dnia pokój zmieniany 3 razy . Plus za okolice. Blisko plaży i sklepów oraz lokalnych atrakcji. Port nocą robi ogromne wrażenie .
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam Xiperia Grand Bali. Bajzel straszny. Na dzień dobry nie mają właściwych pokoi i lokują w zastępczych. Każą płacić "w dobrej" cenie za inny pokój, a jeśli nie to Cię przeniosą innego dnia i siedzisz na walizkach. Ja nie zgodziłam się na dopłatę, ale inni zapłacili 75 euro. Rezydentka miała to odkręcić, nie wiem czy się udało. Restauracja duża, różnorodne miejsca, niezbyt czysta, z kotami łażącymi wszędzie. Obsługa, z pewnymi wyjątkami, olewająca. Faworyzują Rosjan. Jedzenie słabe, najlepsze śniadania. Braki w dobrym pieczywie i owocach. Przez 6 dni chałwy uraczyłam tylko pierwszego dnia. Drugiego dnia Rosjanie wynieśli stosy na talerzach i już nie podali chałwy do końca pobytu. Bar bez szału. Piwo i drinki w ciepłych zmywarkowych szklankach. Stoliki klejące i brudne. Słodkie przekąski na deser, to kruche ciastka ze śniadania. Kawa i inne napoje dostępne cały dzień. Basen mały. Praktycznie bez słońca przez cały dzień. idealnie na 40 stopni upałów. Sprzątanie byle jakie. Pokoje ładne, łóżka wygodne i klima na szczescie do samodzielnej regulacji.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeszcze nie mieliśmy tak fatalnej wycieczki. Po przybyciu do Hotelu po 7 godzinach okazało się że nie ma dla nas pokoju i zostaliśmy na siłę przewiezieni do innego hotelu o bardzo niskim standardzie bez jedzenia. Jedzenie monotonne , Ogólne to jesteśmy rozczarowani tak niskim profesjonalizmem biura podróży Rainbow. Pieniążki zapłacone w 100% czyli my się wywiązaliśmy z umowy a państwo nie. Do progu się znamy a za progiem już nie.