Opinie o Xperia Grand Bali Hotel

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(81 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.3
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Zadowoleni, ale...

    Mieczysława, Stargard 18.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Bardzo duży plus dla organizacji wyjazdu przez Rainbow - na miejscu zaraz po wyjściu z lotniska profesjonalna obsługa, nikt nie czuje się zagubiony, również rezydentka kompetentna i pomocna. Jeżeli chodzi o hotel, to jestem trochę zawiedziona, ponieważ z opisu nie wynikało, to co zastaliśmy na miejscu. Sugerowałam się świetnymi opiniami, ale dotyczyły one chyba łącznie obu hoteli Xperia. Hotel Xperia Grand Bali -"córka" resortu Xperia Saray Beach - jest zlokalizowany w centrum miejscowości, więc jego infrastruktura jest bardzo skromna - mały basen, małe jakuzzy, kilka leżaków na bardzo małej przestrzeni więc ciasno, w większości teren zacieniony, niewielka stołówka, posiłki mało zróżnicowane. Osoby, które nie lubią tłumów hotelowych i gwaru na pewno docenią kameralny charakter tego miejsca. Obsługa w większości uprzejma, nienachalna, ale w porze posiłków utrudniony dostęp do baru przy basenie, bo cały personel pomaga na stołówce. Pokoje czyste, ale widoczne różnice w standarcie, te najtańsze bez balkonu tylko z barierką przy drzwiach, te "lepsze" mają balkon, jednak wszystkie z widokiem na ulicę lub inne budynki, bo zabudowa w tej części miasta jest bardzo gęsta. Plusy - kameralny charakter, lokalizacja - blisko sklepy, restauracje i plaża publiczna, bardzo dobrze działające wifi Minusy - brak jakichkolwiek atrakcji - dla dzieci, dla dorosłych. Jeżeli ktoś oczekuje wspaniałej infrastruktury z wieloma basenami wśród palm, ładnych widoków i punktów do robienia zdjęć oraz programu animacyjnego, to lepiej wybrać inny hotel oczywiście w innej cenie. Osobom, które pierwszy raz wybierają się na urlop na Riwierę Turecką, polecam sprawdzenie odległości miasta od lotniska. Do Alanii transfer trwał ok 3 godzin

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Tak dla lubiących zwiedzać, nie dla lubiących siedzieć w hotelu

    Paulina 03.08.2024

    Jeśli hotel ma służyć tylko jako miejsce noclegu i stołówka to polecam to miejsce, bo mają świetną lokalizację na czym nam bardzo zależało. My uwielbiamy eksplorować nowe miejsca, więc w hotelu spędzaliśmy bardzo mało czasu. Natomiast jeśli ktoś nastawia się na super wakacje all inclusive i okupowanie strefy basenowej to zdecydowanie odradzam ten hotel. Strefa basenowa jest bardzo mała i nieatrakcyjna co zresztą widać na zdjęciach. Opcja all inclusive też mizerna w porównaniu do innych hoteli, w których gosciliśmy. Ogólnie hotel nie zasługuje na 4*, według mnie to słabiutkie 3*. Polecam wycieczkę do kanionu Tazi (jeep safari + rafting) - świetne widoki i przeżycia. Byliśmy również na wycieczce w Zielonym Kanionie, widoki fajne, ale ogólnie wycieczka słabsza pod względem atrakcji. Koniecznie trzeba zobaczyć port nocą, to zaledwie 10 minut spacerem z hotelu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Obiektywna opinia

    Marek, Zimnice Małe 07.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Z Plusów: Miejsce i Hotel Minusy: transfer począwszy od lotu opóźnienie prawie 3h, brak zapewnienia posiłku i napojów, transfer z lotniska do hotelu z rezydentem który nie mówił w języku polskim i sam nie wiedział kto gdzie ma wysiąść. Do hotelu dotarliśmy o 5 rano i otrzymaliśmy inny pokój niż w rezerwacji tylko po to aby następnego dnia być zmuszonym do zmiany pokoju o 11,40 a następnie czekać na wizytę rezydenta o 13 także jeden dzień wakacji spędzony częściowo na walizkach i uziemieni w hotelu. Transfer na lotnisko to katorga, brak rezydenta w autokarze, kierowca nie mówił w innym języku niż Turecki. Małe dzieci musiały do toalety a kierowca przez 1,5h nie raczył się zatrzymać, Dzieci aż płakały. Ogólnie polecam Miejsce i Hotel ale NIE Z RAINBOW Niestety ale pierwszy dzień który miał być na transfer przedłużył się i to znacząco.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Początek okropny reszta OK

    Aldona, Wrocław 23.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Pierwsza noc koszmar. Wywieziono nas do innego hotelu : Otel Hotel. Drzwi się niedomokały, na balkonie miauczące koty, klaustrofobicznie mały pokój, trudność w zgaszeniu światła w toalecie. Poprostu koszmar. Nazajutrz po interwencji rezydenta dostaliśmy pokój około 12. Początek straszny reszta ok. Ale niewiem czy przez ten początek byli wszyscy dla nas mili czy tak tam jest.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Xperia Grant Bali Hotel

    Edyta, Rumia 23.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel w centrum Alanyi. Jedzenie dobre. Drinki niestety podają ciepłe, jedynie piwo i cola są chłodne. Nie trzymają się ustalonych terminów wymiany pościeli i ręczników

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie dla rodzin

    Katarzyna Anna, --- 28.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Tego hotelu nie polecam dla rodzin z dziećmi , pokój był mały z piętrowymi łóżkami , łazienka mała z zepsuta klapa od toalety , łazienka była brudna , gdy rezydentka zgłosiła naprawę toalety pan przyszedł ją naprawić 2 dni przed naszym wyjazdem , jedzenie wiadomo zależy kto co lubi , natomiast mi i moim dzieciom nie smakowało , było all inclusive natomiast lunch kończył się o 14 kolacja zaczynała o 19 , w tej przerwie serwowali jedynie niedobre suche ciastka i soki z koncentratu , jedynym plusem hotelu jest położenie w centrum ale z uwagi na pogodę czyli upału do 40 st C w sierpniu nie było możliwości spaceru , wyjście na plażę w takiej temperaturze dla mnie było udręka , moje młodsze dziecko płakało , bo było za gorąco , w holetu klimatyzacja była w recepcji i pokojach , natomiast na korytarzach i w windzie zaduch , a i zapomniałam dodać że w stołówce były koty , kot potrafił siedzieć na krześle obok człowieku który spożywał posiłek , dzieciom się to akurat podobało , ale to świadczy o brudzie który tam był

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    zawiedziony

    Waclaw, Zdżary 07.12.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    hotel mały ciasny w centrum miasta obsługa młoda niedoświadczona żadnej rozrywki w hotelu nuda jedzenie średnio .

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Rozczarowanie

    KRYSTYNA, KRAKOW 01.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel ogólnie wygląda dobrze ale to wszystko z plusów. Po przyjeździe nikt się nami nie zaopiekował nawet w minimalnym stopniu i nie mówię tutaj o czerwonym dywanie tylko chociaż o minimalnym wsparciu żeby pokazać “co i jak “. Jedzenie tragiczne i monotonne opierające się na kurczaku i pomidorowej.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Opinia o pobycie

    Jakub, Stary Sącz 16.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Pokój schludny , ale w hotelu nie za czysto . W pokoju klimatyzacja , ale w restauracji i barze bardzo gorąco . Klejąca się podłoga w restauracji, pełno okruchów . Jedzenie bardzo monotonne i zimne . Wifi nie działa jak należy. Karty do pokoju nie działają, w ciągu jednego dnia pokój zmieniany 3 razy . Plus za okolice. Blisko plaży i sklepów oraz lokalnych atrakcji. Port nocą robi ogromne wrażenie .

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rozczarowanie

    Kamila, Reda 08.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Nie polecam Xiperia Grand Bali. Bajzel straszny. Na dzień dobry nie mają właściwych pokoi i lokują w zastępczych. Każą płacić "w dobrej" cenie za inny pokój, a jeśli nie to Cię przeniosą innego dnia i siedzisz na walizkach. Ja nie zgodziłam się na dopłatę, ale inni zapłacili 75 euro. Rezydentka miała to odkręcić, nie wiem czy się udało. Restauracja duża, różnorodne miejsca, niezbyt czysta, z kotami łażącymi wszędzie. Obsługa, z pewnymi wyjątkami, olewająca. Faworyzują Rosjan. Jedzenie słabe, najlepsze śniadania. Braki w dobrym pieczywie i owocach. Przez 6 dni chałwy uraczyłam tylko pierwszego dnia. Drugiego dnia Rosjanie wynieśli stosy na talerzach i już nie podali chałwy do końca pobytu. Bar bez szału. Piwo i drinki w ciepłych zmywarkowych szklankach. Stoliki klejące i brudne. Słodkie przekąski na deser, to kruche ciastka ze śniadania. Kawa i inne napoje dostępne cały dzień. Basen mały. Praktycznie bez słońca przez cały dzień. idealnie na 40 stopni upałów. Sprzątanie byle jakie. Pokoje ładne, łóżka wygodne i klima na szczescie do samodzielnej regulacji.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem