Opinie o Xperia Grand Bali Hotel

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(106 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.3
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.7
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Rozczarowanie

    KRYSTYNA, KRAKOW 01.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel ogólnie wygląda dobrze ale to wszystko z plusów. Po przyjeździe nikt się nami nie zaopiekował nawet w minimalnym stopniu i nie mówię tutaj o czerwonym dywanie tylko chociaż o minimalnym wsparciu żeby pokazać “co i jak “. Jedzenie tragiczne i monotonne opierające się na kurczaku i pomidorowej.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Odradzam !!!

    Karicja 21.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Nie polecam tego hotelu!!! To nie jest hotel 4 *, nigdzie nie znalazłam informacji na temat **** gwiazdek tegoż hotelu a inne hotele miały to na swoich neonach umieszczone. Łazienki zapleśniałe i brudne, drzwi do pokoju + klamki brudne oraz okno tarasowe nie myte od ...dawna - masakra ! Ręczniki jedynie były wymieniane codziennie, pościel ani razu przez 7 dni. Klamki do łazienki były powyrywane i w I dobie zostało to zgłoszone , nikt nie pofatygował się przez 7 dni o naprawienie ich a zagrażało to zatrzaśnięciu się w łazience. 1 karta do pokoju na 2 osoby co utrudnia swobodne przemieszczanie się w okolicy. Nad morze niedaleko 5 min spacerkiem faktycznie. Jedzenie okropne, monotonne i nieciekawe. Gotowane kurczaki rozbabrane ze skórami i kośćmi posypane przyprawami. 2 razy ryba przez 7 dni po którą stało się w długiej kolejce , czasami 20 minut Słodkości niewielki wybór. Kawa cappuccino z automatu nie z mleka a jedynie proszku, ohyda. Owoce były wydzielone, jak się przyszło troszkę później nie dokładano niczego, jadłam nektaryny 2 razy a brzoskwinie 1 raz przez 7 dni. Ten hotel nigdy nie powinien być zarekomendowany jako ****. Jestem kompletnie zawiedziona samym hotelem jak i jedzeniem. Tylko obsługa hotelowa miła. Wszędzie na stołówce i w hotelu wałęsające się bezpańskie koty. Gdyby nie cudowna woda w morzu i codzienne słońce wyjazd do Turcji byłby nieudany kompletnie. Nie POLECAM !!!!!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Opinia o pobycie

    Jakub, Stary Sącz 16.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Pokój schludny , ale w hotelu nie za czysto . W pokoju klimatyzacja , ale w restauracji i barze bardzo gorąco . Klejąca się podłoga w restauracji, pełno okruchów . Jedzenie bardzo monotonne i zimne . Wifi nie działa jak należy. Karty do pokoju nie działają, w ciągu jednego dnia pokój zmieniany 3 razy . Plus za okolice. Blisko plaży i sklepów oraz lokalnych atrakcji. Port nocą robi ogromne wrażenie .

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Są lepsze Xperia

    Żania 04.10.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Pokój mały, problem z łóżkami . P. Rezydent zdziwiona. Leżaki płatne. Zero organizacji . Hotel bez animacji

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rozczarowanie

    Kamila, Reda 08.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Nie polecam Xiperia Grand Bali. Bajzel straszny. Na dzień dobry nie mają właściwych pokoi i lokują w zastępczych. Każą płacić "w dobrej" cenie za inny pokój, a jeśli nie to Cię przeniosą innego dnia i siedzisz na walizkach. Ja nie zgodziłam się na dopłatę, ale inni zapłacili 75 euro. Rezydentka miała to odkręcić, nie wiem czy się udało. Restauracja duża, różnorodne miejsca, niezbyt czysta, z kotami łażącymi wszędzie. Obsługa, z pewnymi wyjątkami, olewająca. Faworyzują Rosjan. Jedzenie słabe, najlepsze śniadania. Braki w dobrym pieczywie i owocach. Przez 6 dni chałwy uraczyłam tylko pierwszego dnia. Drugiego dnia Rosjanie wynieśli stosy na talerzach i już nie podali chałwy do końca pobytu. Bar bez szału. Piwo i drinki w ciepłych zmywarkowych szklankach. Stoliki klejące i brudne. Słodkie przekąski na deser, to kruche ciastka ze śniadania. Kawa i inne napoje dostępne cały dzień. Basen mały. Praktycznie bez słońca przez cały dzień. idealnie na 40 stopni upałów. Sprzątanie byle jakie. Pokoje ładne, łóżka wygodne i klima na szczescie do samodzielnej regulacji.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Fatalne wspomnienia

    Aleksandra, Grodzisk Mazowiecki 24.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Jeszcze nie mieliśmy tak fatalnej wycieczki. Po przybyciu do Hotelu po 7 godzinach okazało się że nie ma dla nas pokoju i zostaliśmy na siłę przewiezieni do innego hotelu o bardzo niskim standardzie bez jedzenia. Jedzenie monotonne , Ogólne to jesteśmy rozczarowani tak niskim profesjonalizmem biura podróży Rainbow. Pieniążki zapłacone w 100% czyli my się wywiązaliśmy z umowy a państwo nie. Do progu się znamy a za progiem już nie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem