Opinie o Xperia Grand Bali Hotel

4.9/6 (68 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.9/6
68 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.2
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Kameralny, czysty hotel, blisko centrum

    Bardzo fajny hotelik, kameralny. Pokoje czyściutkie, niezbyt duże, ale wystarczające. Obsługa baaardzo sympatyczna, miła, zabawowa. Do plaży 300m, przejście przez uroczy park z mnóstwem zieleni zapewniającej troche cienia w gorące dni. Centrum Alanyi oddalone 800m- z pięknym portem oraz ścisłym centrum imprezowym. Polecam dla chętnych rozrywek. Jedynym minusem jest bardzo mały basen. W hotelu praktycznie brak rodzin z dziećmi. Idalana baza wypadowa dla osob rozrywkowych. Polecam

    Agnieszka, Żywiec - 12.09.2021

    70/82 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Wakacje 2024 :)

    Na początku czerwca wraz z narzeczonym mieliśmy okazję po raz pierwszy zwiedzić Turcję. Wybraliśmy hotel Xperia Grand Bali i to był najlepszy wybór! Idealna lokalizacja hotelu - 4 minuty pieszo do pięknego parku 100. Yil Atatürk Parki oraz do słynnej plaży Kleopatry. Po drodze można zwiedzić Muzeum Archeologiczne. Hotel umiejscowiony jest w samym centrum Alanyi, dzięki temu mieliśmy do wszystkiego - restauracji, barów, małych sklepów spożywczych, czy sklepów z pamiątkami. 7 minut pieszo znajduje się znany supermarket Migros. Jedzenie w Xperii jest przepyszne, każdy znajdzie coś dla siebie. Mamy spory wybór jedzenia oraz napojów (kawy, gorąca czekolada, herbaty, soki, czy po prostu woda). Oczywiście jest też dostęp do baru, gdzie można napić się wina, whisky itp. :) Obsługa bardzo miła i na wysokim poziomie (personel bardzo ciepło nas przyjął, jak usłyszał, że jesteśmy z Polski). W pokojach jest czysto i przyjemnie (jedyny minus to problem z odpływem wody w łazience). Jeśli jest z czymś problem to od razu zapytają, czy wszystko w porządku i chętnie pomogą :) Naprawdę polecam! Z pewnością wrócimy tu jeszcze kiedyś ❤️

    Bartosz, Sosnowiec - 12.06.2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Bardzo Dobry miejski hotel

    Hotel w rewelacyjnym położeniu. Wszędzie blisko.Personel bardzo miły,uprzejmy i pomocny. Pokój bardzo ładny,czysty. Jedyny minus to jedzenie , mały wybór , szczególnie jeśli chodzi o dzieci i młodzież. Ogólnie Polecam

    Zbigniew - 12.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Wrócilibyśmy ponownie!

    Bardzo udany pobyt! Począwszy od wylądowania na lotnisku zostaliśmy szybko zlokalizowani i poinstruowani, do którego autobusu do hotelu wsiąść. W noc wyjazdu kierowca, który miał nas zawieść na lotnisko przyjechał bez spóźnienia, także to się szanuje. Rezydentka bardzo miła i ciekawie przekazała informacje zarówno o hotelu, mieście w którym się znajdujemy, wycieczkach jak i powrocie do kraju - bez zanudzania. Pokoje bardzo ładne i czyste, a jedyne do czego mogę się przeczepić to brak ciepłej wody przez 1,5 dnia. W restauracji szeroki wybór jedzenia na szwedzkim stole - nam osobiście bardzo smakowało. Dodatkowo codziennie na kolację był grill i zawsze coś nowego do zjedzenia. Basen i jacuzzi małe, ale bardzo przyjemne. Lubiliśmy się tam odprężyć. W hotelu nie ma animacji, ale w tym celu można się udać do hotelu siostrzanego - Xperia Saray Beach Hotel. Położenie hotelu znakomite - centrum wszystkiego. A do najpiękniejszej piaszczystej plaży rzut beretem. Ciężko mi ocenić sprawność recepcjonisty, ponieważ właśnie mieliśmy zaplanowaną wycieczkę, na którą się spieszyliśmy, a tu rozstroił nam się zamek w drzwiach do pokoju, przez co nie mogliśmy go zamknąć. Zgłosiliśmy to niezwłocznie do jednego Pana z recepcji, aby spróbował zamknąć pokój, a my natomiast spieszymy na wycieczkę. Po powrocie pokój był nadal otwarty, także nic nie zostało zrobione. Mam nadzieję, że moja opinia będzie pomocna dla innych.

    Magda - 29.05.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem