Opinie o Xperia Grand Bali Hotel

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(102 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.3
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.7
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rozczarowanie

    Kamila, Reda 08.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Nie polecam Xiperia Grand Bali. Bajzel straszny. Na dzień dobry nie mają właściwych pokoi i lokują w zastępczych. Każą płacić "w dobrej" cenie za inny pokój, a jeśli nie to Cię przeniosą innego dnia i siedzisz na walizkach. Ja nie zgodziłam się na dopłatę, ale inni zapłacili 75 euro. Rezydentka miała to odkręcić, nie wiem czy się udało. Restauracja duża, różnorodne miejsca, niezbyt czysta, z kotami łażącymi wszędzie. Obsługa, z pewnymi wyjątkami, olewająca. Faworyzują Rosjan. Jedzenie słabe, najlepsze śniadania. Braki w dobrym pieczywie i owocach. Przez 6 dni chałwy uraczyłam tylko pierwszego dnia. Drugiego dnia Rosjanie wynieśli stosy na talerzach i już nie podali chałwy do końca pobytu. Bar bez szału. Piwo i drinki w ciepłych zmywarkowych szklankach. Stoliki klejące i brudne. Słodkie przekąski na deser, to kruche ciastka ze śniadania. Kawa i inne napoje dostępne cały dzień. Basen mały. Praktycznie bez słońca przez cały dzień. idealnie na 40 stopni upałów. Sprzątanie byle jakie. Pokoje ładne, łóżka wygodne i klima na szczescie do samodzielnej regulacji.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Fatalne wspomnienia

    Aleksandra, Grodzisk Mazowiecki 24.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Jeszcze nie mieliśmy tak fatalnej wycieczki. Po przybyciu do Hotelu po 7 godzinach okazało się że nie ma dla nas pokoju i zostaliśmy na siłę przewiezieni do innego hotelu o bardzo niskim standardzie bez jedzenia. Jedzenie monotonne , Ogólne to jesteśmy rozczarowani tak niskim profesjonalizmem biura podróży Rainbow. Pieniążki zapłacone w 100% czyli my się wywiązaliśmy z umowy a państwo nie. Do progu się znamy a za progiem już nie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem