Opinie klientów o Uroki Morza Śródziemnego

5.1 /6
249 
opinii
Intensywność programu
5.0
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.2
Transport
5.2
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Aga 12.05.2024

Uroki...i minusy..

Wycieczka ciekwa bo odwiedza się kilka pięknych miejsc,ale...Większość czasu spędza się w autokarze. Dużo czasu można zaoszczędzić, gdyby wycieczka zaczynała się w Nicei (tam przylot),a wylot z Girony. Miasta zwiedza się niestety ekspresowo,tak więc pozostaje niedosyt. Hotel w okolicy Barcelony (30 km od) słabej jakości,a w nim śpi się aż 3 noce.Chociaz ten hotel móglby być nad morzem np.w Badalonie wtedy tytuł wycieczki byłby adekwatny. Obiadokolacje dodatkowo płatne,co jest nieporozumieniem,powinny być w cenie wyjazdu. Obiekty które się zwiedza są w większości bezpłatne,także 225 Euro od osoby płatne dodatkowo, to bardzo dużo . Dużym plusem wyjazdu jest Pani pilot Patrycja młoda sympatyczna osoba. Biuro nie ogarnia kiedy jakieś obiekty są zamknięte itp...nie ma wtedy żadnej alternatywy. Wycieczka wymaga lepszej organizacji.Cena totalnie nieadekwatna do jakości.

3.0/6

Jolanta 06.07.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Urok Morza Śródziemnego

Wycieczka była by udana gdyby nie przewodniczka .Kraje warte odwiedzenia .

3.0/6

Damian 20.08.2022

Piękne miejsca, słaba organizacja

Na wstępie jestem zmuszony stwierdzić, że nazwa „Uroki morza śródziemnego” użyta jest na wyrost. Nie warto liczyć na to, że hotele będą na Costa Brava lub Maresme w okolicy morza. Hotele w Hiszpani zlokalizowane są w odległości 15-25 km od morza – niektóre zupełnie na pustkowiu lub w sąsiedztwie jedynie autostrady. Powoduje to, że możliwość cieszenia się wieczorami tymi wspaniałymi miejscami jest drastycznie ograniczona. Gdyby nie własne zdeterminowanie i prywatne wynajmowanie taksówek nie byłoby możliwości dotknąć nogą wody. Należy to wziąć pod uwagę przy wyborze tejże oferty. Ponadto w naszym wypadku lekceważąca była postawa pilota Grzegorza względem uczestników wycieczki, ich pytań i potrzeb. Arogancki ton w rozmowie z uczestnikami. Jeżeli chodzi o program to był tylko jeden punkt fatalnie zorganizowany tj. bardzo długi pobyt w perfumerii kosztem reszty programu dnia. Oprowadzanie po perfumerii to raptem parę minut, reszta czasu została zmarnowana na chodzenie bez ograniczeń czasowych po sklepie perfumeryjnym. Ucierpiała na tym realizacja dalszych punktów programu na ten dzień, które były kluczowe tj. Monako czy Eze. Uczestnicy mieliby więcej czasu na podziwianie miejsc wartych ich uwagi. Tymczasem musieli robić to pobieżnie ze względu na złe gospodarowanie czasem przez pilota. Bardzo odległy nocleg pierwszego dnia odbił się na uczestnikach dnia kolejnego. Pierwszy hotel położony był w taki sposób, że drugiego dnia trzeba było nadrabiać 120 km drogi. Powodem tego było położenie hotelu w przeciwnym kierunku niż trasa wycieczki. Finalnie zrobiliśmy tego dnia 470 km zamiast około 300, o których była mowa w programie wycieczki. Trasy przejazdów niemal codziennie były dłuższe niż te podawane uczestnikom w programie wycieczki przez biuro podróży. W dużym stopniu wpływ miał na to wybór hoteli wyznaczonych na noclegi. Tył autobusu nie był klimatyzowany i uczestnicy siedzący z tyłu wychodzili z niego mokrzy lub stali podczas podróży na środku autokaru, aby się schłodzić na tak długich trasach. Kierowca bardzo miły i profesjonalny. w przeciwieństwie do pilota. Pilot nie odpowiadał na pytania uczestników, nie tylko te merytoryczne, ale i organizacyjne. Trzeba było go wciąż ponaglać lub upraszać się o odpowiedź na pytania dotyczące kwestii organizacyjnych np. pory śniadania, godziny wyjazdu. W wielu miejscach, gdzie nie było przewodnika wykazywał postawę lekceważącą. Nie udzielał odpowiedzi lub złościł się, gdy ktoś zadawał jakieś pytania merytoryczne o oglądane miejsca i zabytki. Były to szybkie spacery w milczeniu. Pilot kazał fotografować wszystko, co mijamy i dawał do zrozumienia swą postawą, że jest tu za karę musząc w ogóle pracować. Kompromituje siebie i całe biuro podróży w oczach uczestników wycieczki. To któraś z kolei moja wycieczka z Rainbow, ale nigdy nie było takiego rozczarowania osobą reprezentującą Rainbow.

3.0/6

Małgorzata, Świętochłowice 24.08.2022

Nasza najsłabsza wycieczka.

Wycieczka nie spełniła naszych oczekiwań. Zawiedliśmy się na organizacji tego wyjazdu.
158596063
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem