Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjechaliśmy na wycieczkę podczas weekendu majowego.Firma idzie ostatnio w kierunku max. zysku-autokar docelowy miał 60 podróżnych . Zanim jednak wsiedliśmy do autokaru docelowego, były 3 postoje powyżej 1 godziny. Na pierwszym nie udało się pilotom zmieścić wszystkich pasażerów do dwóch autokarów.Liczono nas kilka razy, wreszcie wyjechaliśmy z pierwszego postoju pozostawiając na chodniku grupę pasażerów z bagażami, którzy nie zmieścili się do dwóch autobusów.Jaki był ich dalszy los nie wiem. Na kolejnym postoju okazało się, że jedna z pasażerek nie odnalazła swojego bagażu w luku-znów kilkadziesiąt minut opóźnienia a bagaż i tak nie odnalazł się . Gdyby nie inni pasażerowie kobieta nie miałaby nawet bielizny na przebranie. Wedłóg mnie pilot wycieczki powinien zabrać Panią na zakupy i kupić chociaż podstawowe rzeczy. W docelowym autokarze było bardzo ciasno, i brudno. Najpierw musieliśmy posprzątać używane skarpety, kubek i jakieś papiery ze swojego miejsca. Hotel byłby całkiem w porządku gdyby nie materac w jednym łóżku-w trakcie nocnego odpoczynku dostałam rwę kulszową.dopiero po zmianie łóżka dolegliwości ustąpiły. Duży problem był ze śniadaniami.Wycieczka była bardzo duża, za duża jak na taki mały hotel.Codziennie brakowało pieczywa, ciepłych dań i słodkich wypieków.Ustawiały się po te produkty duże kolejki.Niestety nie każdego dnia donoszono brakującego jedzenia.Kolejki były także za herbatą i kawą-urządzenie nie było przewidziane dla takiej ilości ludzi.Firma Rainbow organizuje zbyt duże grupy.Nagłośnienie w autokarze także nie było chyba dostosowane do tak dużego pojazdu.Jak mówił pilot ciągle coś przerywało, a poza tym nie było wyraźnie słychać.dopiero po interwencji nagłośnienie poprawiało się.Pilot Tomek niczym się nie przejmował, właściwie nic nie mówił w autokarze, dopiero po wyjściu z autokaru mówił rzeczy istotne, np. godz. zbiórek, bez użycia urządzeń nagłaśniających, pomimo że wcześniej je rozdał. W przerwach wysyłał nas na zwiedzanie obiektów, do których i tak nie można było dotrzeć w tym czasie ,a co dopiero zwiedzać .Wiele razy byliśmy pozostawiani w mieście na kilka godzin sami-dotyczyło to osób, które nie zapłaciły za kolacje.Uważam, że firma powinna rozdać każdemu chociaż małe mapki centrum miasta, aby ludzie czuli się pewniej.Jednego dnia program opóźnił się o ok. 1,5 godziny , grupa osób ,nie uczestnicząca w kolacji była pozostawiona na zimnie i deszczu.Dużo lepiej byłoby sprzedawać wycieczkę z obiadokolacjami .Przewodniczka była w porządku z wiedzą, zawsze było ją słychać i w autokarze i poza nim-po prostu chciało jej się, w przeciwieństwie do pilota.Mam nadzieję że moja opinia pomoże w wyborze wypoczynku, a może i firma zmieni swój stosunek do klienta.Ja więcej na taki wyjazd się nie piszę ze względna bardzo długie przestoje(organizacja, brak decyzyjności)i zachowanie pilota olewające wycieczkowiczów.