Opinie klientów o Wielka azjatycka przygoda

5.5 /6
378 
opinii
Intensywność programu
5.1
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.6
Transport
5.4
Wyżywienie
5.2
Zakwaterowanie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Aleksandra Tychy 23.04.2014

pozytywna z uwagami

Intensywna, aczkolwiek ciekawa

4.0/6

Łukasz, Obsza 04.11.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Wielka Azjatycka Przygoda

Fajna pilotka, intensywna przygoda, dobre jedzenie i czyste hotele. Warto dopytać, który hotel jest najczęściej rezerwowany na wypoczynku.Polecam!

4.0/6

MARCIN, EŁK 03.02.2017
Termin pobytu: styczeń 2017

Wypoczynek na objeździe

Hotel sam w sobie bardzo luksusowy ale jak bym miał określić dla kogo to dla Rodzin z dziecmi i Dziadków brak rozrywek dla osób w przedziale wiekowym 25 - 45 lat. Brak możliwości realizacji wycieczek fakultatywnych z tego hotelu podczas pobytu na wypoczynku szczegolnie do Pataya czy Rewii Transwestytów.

4.0/6

Waldemar 03.08.2023
Termin pobytu: luty 2023

Biuro unika odpowiedzialności

Wycieczka wspaniała, zabytki, przyroda, lokalne atrakcje to coś co warto zobaczyć i przeżyć, jako azjatycką przygodę. Niestety pozostał niesmak po drobnym incydencie, który mąci ogólnie pozytywne wrażenia - w trakcie przelotu z Wietnamu do Tajlandii na lotnisku w Bangkoku odkryliśmy dwa uszkodzone bagaże, przewodniczka robiła wiele by nas zniechęcić do składania reklamacji, argumentując, że to długo potrwa i wszyscy będą musieli czekać ze względu na nasz kaprys, bo chcemy walczyć o swoje prawa. Ostatecznie wymusiliśmy na niej, że pomogła zgłosić reklamację, wypełniliśmy dokumenty i po 40 minutach ruszyliśmy do hotelu. Niestety po reklamacji wszelki słuch zaginął, dopominaliśmy się już kilkakrotnie, pisałem do biura Rainbow, ale po pierwszym kontakcie nie ma odzewu. Sprawa jest tym bardziej żenująca, że nie chodzi o jakieś wielkie kwoty, by załatwić sprawę polubownie zadeklarowaliśmy, wraz z drugą pokrzywdzoną osobą wartość uszkodzonego bagażu na 100 dolarów, biuro ma odpowiednie ubezpieczenia, więc to drobiazg dla takiego molocha, ale olał sprawę i unika kontaktu, co nie świadczy zbyt dobrze o całej firmie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem