Opinie klientów o TH 1400 Hotel

4.8 /6
60 
opinii
Obsługa hotelowa
4.7
Obsługa hotelu
4.7
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.5
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
5.9
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
6.0
Teren narciarski w okolicy
5.7
Wyposażenie strefy wellness
3.3
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

WOJCIECH, WARSZAWA 13.04.2017
Termin pobytu: marzec 2017

Hałas

Hotel dobrze usytułowany (przy dolnej stacji gondolek i krzesełek). Pokoje klasy niewymagających narciarzy. Fatalna stołówka dla wszystkich gości naraz, przez co przy posiłkach panuje niesamowity hałas. Trzeba mieć zdrowe nerwy.

2.5/6

Jaroslaw, Jastrzębie Zdrój 27.03.2024
Termin pobytu: marzec 2024

th

w miarę możliwości linie enter do dupy położenia Oki co do ceny hm ale Oki głową do góry będzie lepiej

2.0/6

Robert i Natalia 08.02.2024

Hotel Marilleva 1400 - opinia

Hotel bardzo starej daty, pokoje małe, ciasne. Meble to tragedia zwłaszcza szafa bez półek na ubrania. Łazienka z wanną i wiszącą ceratą która podczas kąpieli przyklejała się do ciała. Zarówno hotel, jak i jego wyposażenie jest chyba starsze ode mnie, a ja już młodzieńcem nie jestem. Basen zbyt mały na tak dużą liczbę osób w hotelu. Sauna która była podana w ofercie firmy Rainbow, była nie czynna. Jeśli chodzi o jedzenie to śniadania ciągle to samo, a jajecznica smakowała jak by była robiona z proszku. Byliśmy w innych hotelach w tym rejonie i jedzenie w Marillevie 1400 było chyba najgorsze. Jedyny plus tego hotelu to bliskość do wyciągu narciarskiego. Nie polecam tego hotelu, lepiej dopłacić i być zadowolonym z pobytu.

1.5/6

ANKA 23.03.2022

Opinia Marilleva 1400

Na trzy dni przed terminem wylotu biuro Rainbow zmieniło mi przymusowo hotel z Monte Giner w Mezzana na Solaria (lokalizacja w Marilleva 1400), ale ponieważ upierają się, że mam ocenić hotel, to proszę bardzo. Jakoś do tej pory nie zarejestrowali, że wysłali mnie do innego i spamują prośbami o opinię mimo wysłanego protestu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem