Kategoria lokalna 4
4.0/6
Hotel dla osób, którym zależy na wykorzystaniu 100% wyjazdu na narty, nie mających zbyt wielkich oczekiwań odnośnie noclegu czy wyżywienia. Nie należy do najpiękniejszych, aczkolwiek widać to po zdjęciach. Wyżywienie treściwe, ale dość monotonne i na poziomie typowej stołówki. Bardzo słaba akustyka - trafiliśmy na sąsiadów Włochów, którzy byli szczególnie hałaśliwi i było to dość uciążliwe. Przechowalni sprzętu narciarskiego z szafkami zamykanymi na klucz, aczkolwiek minus za brak suszarek do butów. Położenie cudowne - ok. 200 metrów do najbliższego wyciągu, dzięki któremu można bardzo szybko dostać się w ciekawsze miejsca. Można było wrócić na nartach niemal pod drzwi hotelu, aczkolwiek dość stromą i intensywnie uczęszczaną trasą czerwoną - alternatywą był powrót gondolą w dół. Warto wziąć pod uwagę dość długi transfer na lotnisko. Rainbow niestety nie popisało się w dniu powrotu odnośnie transportu powrotnego, który wyruszał spod hotelu już o godzinie 11, gdy lot powrotny zaplanowany był niemal 8 godzin później.
Maciej, Gdańsk - 13.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Ogólne pobyt OK
Jacek, Warszawa - 20.02.2019
0/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Pani w okienku RAINBOW na Okęciu nie chętna w udzielaniu informacji i nieuprzejma. Lot na trasie Warszawa - Werona bezproblemowy. Na lotnisku w Weronie koszmar z odzyskaniem bagaży - chaos i dezinformacja- bagaż żony na jednej taśmie, bagaż narciarski na końcu przylotów, futerał z butami narciarskimi w innej części lotniska, mój bagaż postawiony w środku hali. Walizka żony rozpruta na szwie - 30 cm! Transfer lotnisko - hotel w towarzystwie rezydentki, która przekazała podstawowe informacje. Hotel posiada skromnie wyposażone pokoje, codziennie sprzątane .Największym atutem i zaletą hotelu jest oczywiście jego położenie tuż przy stoku i kolei gondolowej. Śniadania monotonne i słabe, natomiast obiadokolacje bardzo dobre. Brak możliwości wyboru miejsca przy posiłkach - dziwny i nigdzie nie spotykany zwyczaj - klienci Rainbow stłoczeni przy 3 dłuższych stołach. Ogólnie jadalnia za mała w stosunku do ilości klientów. Mimo pewnych niedogodności pobyt uważam za udany - piękna pogoda - słońce, błękitne niebo, śnieg na stokach i kilometry nartostrad do jazdy na nartach - w końcu to Val di Sole!
Andrzej Robert, Wrocław - 21.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Tygodniowy pobyt w Marcu 2015 z rodzina. Wyjazd w 100% dedykowany nartom. Hotel starszej daty, nie ma co szukać luksusów. Pokoje małe, ale dla 3 osobowej rodziny OK. Narciarnia z podstawowym wyposażeniem, szafki nie są ogrzewane. Centrum "wellness" okres świetności ma także za sobą. Uwaga - sauna po wcześniejszej rezerwacji w recepcji lub w centrum wellness. Restauracja OK, śniadania typowo hotelowe, bez rewelacji. Natomiast obiady i kolacje z dużym wyborem przystawek oraz dań głównych. Podczas tygodniowego pobytu mozna próbować różnych potraw. Na ogół smacznie, do obiadu i kolacji lokalne wino i woda w cenie pobytu. Jeżeli ktos szuka luksusu i nowego design'u - proponuję szukać innych miejsc. JEDNAK jeżeli ktoś jest nastawiony na narty - POLECAM. Hotel na wysokości 1400 m npm, wyjście na stok pod pośrednią stacje gondoli. Bezpośredni dostęp do prawie 300 km tras narciarskich Marivella - Forgilada, Madonna di Campilgio oraz Pinzolo. Super warunki, różnorodność tras. Raj dla narciarzy.
Mirosław, Łomianki Dolne - 18.03.2015
14/14 uznało opinię za pomocną