Opinie klientów o TH 1400 Hotel

4.8 /6
60 
opinii
Obsługa hotelowa
4.7
Obsługa hotelu
4.7
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.5
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
5.9
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
6.0
Teren narciarski w okolicy
5.7
Wyposażenie strefy wellness
3.3
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Jacek, Warszawa 20.02.2019

Marilleva

Ogólne pobyt OK

4.0/6

Andrzej Robert, Wrocław 21.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Opinia - tytułu brak

Pani w okienku RAINBOW na Okęciu nie chętna w udzielaniu informacji i nieuprzejma. Lot na trasie Warszawa - Werona bezproblemowy. Na lotnisku w Weronie koszmar z odzyskaniem bagaży - chaos i dezinformacja- bagaż żony na jednej taśmie, bagaż narciarski na końcu przylotów, futerał z butami narciarskimi w innej części lotniska, mój bagaż postawiony w środku hali. Walizka żony rozpruta na szwie - 30 cm! Transfer lotnisko - hotel w towarzystwie rezydentki, która przekazała podstawowe informacje. Hotel posiada skromnie wyposażone pokoje, codziennie sprzątane .Największym atutem i zaletą hotelu jest oczywiście jego położenie tuż przy stoku i kolei gondolowej. Śniadania monotonne i słabe, natomiast obiadokolacje bardzo dobre. Brak możliwości wyboru miejsca przy posiłkach - dziwny i nigdzie nie spotykany zwyczaj - klienci Rainbow stłoczeni przy 3 dłuższych stołach. Ogólnie jadalnia za mała w stosunku do ilości klientów. Mimo pewnych niedogodności pobyt uważam za udany - piękna pogoda - słońce, błękitne niebo, śnieg na stokach i kilometry nartostrad do jazdy na nartach - w końcu to Val di Sole!

4.0/6

Mirosław, Łomianki Dolne 18.03.2015

Śnieg, słońce i narty......

Tygodniowy pobyt w Marcu 2015 z rodzina. Wyjazd w 100% dedykowany nartom. Hotel starszej daty, nie ma co szukać luksusów. Pokoje małe, ale dla 3 osobowej rodziny OK. Narciarnia z podstawowym wyposażeniem, szafki nie są ogrzewane. Centrum "wellness" okres świetności ma także za sobą. Uwaga - sauna po wcześniejszej rezerwacji w recepcji lub w centrum wellness. Restauracja OK, śniadania typowo hotelowe, bez rewelacji. Natomiast obiady i kolacje z dużym wyborem przystawek oraz dań głównych. Podczas tygodniowego pobytu mozna próbować różnych potraw. Na ogół smacznie, do obiadu i kolacji lokalne wino i woda w cenie pobytu. Jeżeli ktos szuka luksusu i nowego design'u - proponuję szukać innych miejsc. JEDNAK jeżeli ktoś jest nastawiony na narty - POLECAM. Hotel na wysokości 1400 m npm, wyjście na stok pod pośrednią stacje gondoli. Bezpośredni dostęp do prawie 300 km tras narciarskich Marivella - Forgilada, Madonna di Campilgio oraz Pinzolo. Super warunki, różnorodność tras. Raj dla narciarzy.

4.0/6

Jarosław, Gdańsk 13.03.2022

opinia dot. pobytu w Marillewva 1400 (marzec 2022)

wyjazd bardzo udany od strony narciarskiej (pogoda, dostępność stoków). Uwagi mam do organizatora - cześć grupy mieszkała w innym budynku, wyremontowanym i zadbanym; nam przypadł starszy obiekt, dlaczego ? Wyżywienie oceniam na dobre, choć w poprzednich latach w tym obiekcie obiadokolacje były bardziej urozmaicone. Wg informacji w katalogu i przy zakupie imprezy obniżka na karnet narciarski kupiony przez Rainbow to ok 30 euro, w rzeczywistości 5 euro - to nawet trudno nazwać żartem z Klientów
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem