Opinie klientów o Wokół Alp - Europejskie cuda natury

5.1 /6
164 
opinie
Intensywność programu
4.7
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.3
Transport
5.3
Wyżywienie
4.4
Zakwaterowanie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Judyta 28.07.2024

Wielkie rozczarowanie

Wycieczka zapowiadająca niezwykłą podróż krajobrazową wokół Alp okazała się wielkim rozczarowaniem i bynajmniej nie w związku z brakiem pięknych, niecodziennych widoków, lecz za sprawą Pani pilotki, choć w tym wypadku określenie "pilotka wycieczki" jest niedopuszczalnym nadużyciem. Pilotka okazała się bowiem osobą całkowicie nieprzygotowaną do pilotowania jakiejkolwiek wycieczki. To wprost niepojęte, aby jakiekolwiek biuro podróży wysyłało do pilotowania wycieczki osobę, która nie ma żadnej wiedzy o państwach, do których jeździ. Podczas wielogodzinnych jazd autokarem szczątkowe informacje o Włoszech i Austrii wczytywała z Wikipedii. Zero jakiejkolwiek własnej myśli, jakiejkolwiek refleksji. Większość czasu spędziliśmy zatem w milczeniu, słuchając wciąż tych samych włoskich przyśpiewek. Pani pilotka nie miała nam bowiem nic do powiedzenia. Trudno jednak było spodziewać się po Pani pilot wiedzy merytorycznej, skoro nie znała aby języka włoskiego, ani, o zgrozo, angielskiego. Podczas tłumaczenia słów lokalnych anglojęzycznych przewodników nie potrafiła przetłumaczyć najprostszych zwrotów. Uczestnicy wycieczki musieli jej wprost o podpowiadać co mówi przewodnik. Jej "samodzielne" tłumaczenia po prostu wypaczały sens wypowiedzi, połowy wypowiedzi nie tłumaczyła wcale, wiele zdań dotyczących zwłaszcza dat, postaci i wydarzeń historycznych po prostu tłumaczyła całkowicie błędnie, myląc się średnio o kilka stuleci... Najbardziej żenujące okazało się kilkukrotne nazywanie przez nią Ostatniej Wieczerzy mianem... ostatniej kolacji. Trudno o bardziej skandaliczną ignorancję i niekompetencję. Bariera językowa ze strony Pani pilot, błędy językowe popełniane również w języku polskim, całkowicie zepsuły nie tylko całą wycieczkę, lecz znacznie osłabiły wizerunek Biura podróży Rainbow. Każdego roku jeżdżę z Państwa Biurem, lecz z taką porażką wizerunkową spotykam się po raz pierwszy. Pilotka wprost zresztą zachęca uczestników wycieczki do pisania skarg na Biuro podróży w każdej sytuacji gdy ktoś zadaje jej pytanie lub zgłasza choćby minimalny problem. Z taką arogancją jeszcze się nie spotkałam. Ostatni dzień wycieczki, który rzekomo miał być poświęcony Szwajcarii, spędziliśmy w autokarze i pociągu. Pilotka nie wytłumaczyła również w jakim celu mamy odbyć dwugodzinną podróż szwajcarskim pociągiem osobowym i na czym polega tego rodzaju "atrakcja". Z całą bowiem pewnością dwugodzinna jazda w przewiewie nie sprzyja kontemplacji widoków na zewnątrz, skoro niemal bez przerwy jeździliśmy pośród tuneli. Ostatnim punktem programu miała być wycieczka do Salzburga i nocne oprowadzanie. Pilotka nawet o tym nie wspomniała... Kiedy z kolei przejeżdżaliśmy przez Lichtenstein w ciągu 45 minut mieliśmy sami oprowadzić się po deptaku. Nie była w stanie nawet powiedzieć jaką równowartość euro ma frank szwajcarski. Ta osoba nie ma absolutnie żadnej, nawet szczątkowej wiedzy. Dodam jeszcze, że wiele miejsc, które odwiedziliśmy oferowały bilety ulgowe dla seniorów i młodzieży. Pilotce nawet nie przyszło do głowy , aby o tym wspomnieć. Jak Państwo jako biuro podróży możecie w taki sposób traktować klientów? To się po prostu w głowie nie mieści...

2.0/6

Danuta, Gdansk 06.12.2022
Termin pobytu: czerwiec 2022

Zdziwiona że ludzie chcą tak się meczyc

Pierwszy raz byłam na objazdowe z R i jestem zdziwiona. Przejazd przez Polskę to porażka, szczególnie w drodze powrotnej. W Woszczowicach byliśmy około 10 rano a dopiero po 10 godzinach w Gdańsku. Opłata za obiadokolacje w hotelach stanowczo zawyżona!

0.5/6

Daniela, Lubomin 22.08.2024
Termin pobytu: sierpień 2024

Piękny program -realizacja porażka

Niestety bylejakość usług biura i postawa pilota zdominowały widoki . Nie polecam tej imprezy gdyż realizacja daleko odbiega od opisu programu . Kwota 365 euro pobrana na bilety wstępu i przewodników jest zawyżona i nie rozliczana .

0.5/6

Olga, Legnica 15.08.2022

Tak sobie

Nie polecam kupować obiadokolacji.Przez stronę rainbow zapłaciliśmy 148€(700zl /os) czyli 25€ za osobę 1 kolacja , uważam że to mega drogo, w restauracjach było taniej,pilot w autobusie sprzedawała za 98€(500zl/os), w restauracji na miejscu można było kupić za 12-15€ zależy od hotelu ...na obiadokolację był zawsze makaron, ziemniaki+ jakieś mięso i deser... jedzenie było niesmaczne . Dlaczego jest taka duża różnica między rezerwacją przez stronę i rezerwacją u pilota ? Pani pilot nie potrafiła dobrze zorganizować czas w ostatni dzień podróży i czekaliśmy 4 godz. w Polsce na parkingu na przesiadkę :(
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem