Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
fatalnie. organizacja okropna, rezydent niekompetentny, organizator świadomie i z premedytacją nie informuje ze w hotelu trwa od kilku tygodni remont i moga występować utrudnienia. problemów z poziomu organizatora ogrom: 1. zgodnie z umową transfer z hotelu na lotnisko ale w praktyce odbior z innego hotelu i masz sobie dojść nikogo to nie interesuje 2. po dojeździe na lotnisko rezydentki brak, nie chciało sie przyjść bo po co... 3. brak na liści pasażerów, mimo dopłaty i wykupienia miejsca w samolocie, rezydentka podeszła ale po sekundzie odebrala sobie telefon i poszła bo po co pomagać z hiszpańskim i wykonywać swoja prace mozna pogadać z rodzina i dobrze sie bawić To tylko niektóre problemy. Rainbow w tym przypadku to dno dawno nie widziałem tak fatalnej organizacji i tak bezczelnego i świadomego wprowadzania klienta w błąd. Pani rezydent nie powinna nigdy pracować z ludźmi po prostu sie do tego nie nadaje, zamiast pomagać woli załatwiać osobiste sprawy...