Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy: bardzo bogaty program (zrealizowany w całości), świetny przewodnik po Londynie ( p. Darek - ogromna wiedza, bardzo konkretnie i z humorem przekazana). Minusy: organizacja - po Londynie grupa porusza się pod opieką pilota komunikacją miejską - i w sumie jest to całkiem fajne doświadczenie, pod warunkiem, że pilot ogarnia grupę i nie ma awarii metra. Pani pilot chyba o tym zapomniała, bo zostawiła 8 osób ( czyli około 30% grupy) metrze. Wracaliśmy sami. Pani pilot w żaden sposób nie była niestety pomocna. Nie wskazała nam, jak mamy dostać się do hotelu, nie wyjaśniła innym uczestnikom co zaszło. W sumie, to chyba nawet nie zauważyła, że zgubiła 30% grupy. Sami ogarnęliśmy autobusową komunikację zastępczą i wróciliśmy do hotelu. Uwaga - nasłuch z małych odbiorników jakie daje Rainbow zanika w korytarzach metra. Poza tym pytania: „ Czy wszyscy są?” lub „ Czy wszyscy mnie słyszą?” są raczej z kategorii bezsensownych jeżeli nie można odpowiedzieć. Minusów ciąg dalszy: słabe hotele i bardzo przeciętne posiłki, opowieści pilota w autokarze zawierają niestety rażące błędy np. w zakresie angielskiego systemu miar, informacje są czytane i podparte czarno-białymi, wymiętymi wydrukami zamków i pałacy - wg mnie przy dzisiejszej technologii jest to po prostu nie profesjonalne, Podsumowując zobaczyliśmy bardzo dużo i to było super. Jednak organizacja wymaga dużej poprawy, zwłaszcza, że po to korzystam z biura podróży, aby nie zawracać sobie głowy sprawami organizacyjnymi.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zalety : * świetny miejscowy przewodnik po Londonie * bardzo ciekawy program merytoryczny (tylko w ostatni dzień zamiast zakupów należało wstawić coś unikatowego np. National Gallery) Wady przeważają : * bardzo kiepskie (stare) hotele * bardzo odległe lokalizacje hoteli w Londynie (17 przystanków metra w godzinach szczytu to hardcore) * słabe śniadania (z jednym wyjątkiem), nawet jak na kuchnię angielską * słabe obiadokolacje (z jednym wyjątkiem), nawet jak na kuchnię angielską * kiepski rozkład dnia - zwiedzanie jednym ciągiem od rana do późnego popołudnia z przerwami tak krótkimi, że trudno nawet wypić kawę; na koniec długa przerwa typu obiadowego, ale tuż przed powrotem do hotelu, gdzie czeka obiadokolacja * pilotka po aptekarsku dozująca minimalne informacje o dużym poziomie ogólności; większość czasu zanurzona (jakby była nastolatką) w swoim smartfonie bez kontaktu z grupą; w Stonehenge kazała słuchać aplikacji Krystyny Czubówny, z czym (załadowaniem i odtworzeniem) nie poradziła sobie (według moich obserwacji) większość grupy. Można przypuszczać, że za większość w/w wad odpowiada lokalny kontrahent, który celem maksymalizowania swojej marży minimalizował swoje koszty obniżając jakość hoteli i posiłków. Ale to Rainbow firmuje imprezę, więc powinien co najmniej przeprosić za te wszystkie niedogodności.