Opinie klientów o Czarnogóra bez pośpiechu

4.3 /6
335 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.1
Intensywność programu
4.6
Obsługa hotelowa
4.0
Pilot
5.5
Plaża
3.8
Pokój
4.2
Położenie i okolica
4.2
Program wycieczki
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.4
Transport
5.5
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Agata, Bydgoszcz 12.09.2022

Wypoczynek dla niewymagających

Hotel położony przy kamienistej, niezbyt atrakcyjnej plaży, dookoła sklepy, drobne knajpki. Pokój duży, czysty, z balkonem- nam trafił się w odnowionej części, z widokiem na basen. Basen malutki, ale nieoblegany, podświetlany wieczorem, czysty. Jedzenie? Porażka. Jeżeli jest możliwa opcja bez wyżywienia to zdecydowanie będzie to lepszy wybór. Przy niemal pełnym obłożeniu hotelu cztery miski z jedzeniem na krzyż. Na śniadanie wyłącznie smażone kiełbasy, biała gumowa bułka i dżem z paczki. Obiadokolacje to panierowane mięso (głównie schabowe), codziennie różniące się tylko grubością panierki. Ohyda!!! Sam hotel nieciekawie położony, nic nie ma dookoła. W Canj niedaleko hotelu jest przystanek, z którego regularnie odjeżdża autobus do Baru, skąd można łapać dalszy transport. Generalnie nieciekawe miejsce. Wybór na tanie wakacje dla bardzo niewymagających wczasowiczów.

3.0/6

Barbara, Jastrzębie-Zdrój 20.06.2023
Termin pobytu: maj 2023

Średnio zadowolona klientka

Bardzo kompetentną i miła rezydentka ale firma nie zadbała o swoich klientów. Umieściła nas w śmierdzących barakach, mimo że wykupiony był pobyt w 3/4 gwiazd.hotelu. Po natychmiastowej reklamacji dostaliśmy dopiero po 2 dniach pokoje w hotelu. Niesmak pozostał. Miła obsługa hotelowa i na stołówce. Posiłki bardzo obfite lecz za duży 12 godzinny odstęp między nimi. Brakowało w menu ryb i regionalnych potraw.

3.0/6

Rozczarowani 11.08.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

OBSŁUGA PRZY JEDZENIU TRAGEDIA

Mieliśmy wykupioną opcję śniadania + obiadokolacje, nie sądziliśmy jednak, że większość jedzenia będzie nam nakładała obsługa, a tu mam spore zastrzezenia wydzielali porcję, skąpili, a jak już coś mozna było samemu sobie nałożyć czyli chleb lub dżem, ser, wędliny na chleb, to patrzyli na ręcę byleby za dużo nie nałożyć sobie, Jeśli chodiz o dania na ciepło nie było możliwości samemu sobie nałożyć, wydzielali strasznie dawali jedną łychę i myśleli ze ktoś się tym naje,jak prosiło się o więcej to z niechęcią dokładali pół łyżki, ogólnie fatalna obsługa każdy czuł sie skrepowany tym ich wzrokiem przykładowo na sali było kilka osób a obsługi na ta sale było koło 10 osób stali po kontach i się gapili jak nienormalni. A gdy ledwo coś zdążyliśmy zjeść odraz zabierali nam sprzed nosa, ledwo odłożony został pusty kieliszek ledwo dotknął stołu a obsługa już wyrywa mi go niemal z rąk. Jeśli chodzi o jedzenie to było nawet dobre poza zepsutymi ogórkami i braku różnorodności jesli chodzi o śniadania, jedno i to samo aż do obrzygania, mało warzyw i owoców. Za to ciasta i bułki słodkie były przepyszne. Ogólnie słaba organizacja obsługi i brak ogłady. Pani z recepcji i rezydent bardzo symatyczni i pomocni.

3.0/6

BEATA, SZCZECIN 19.06.2024

MONTENEGRO Canji

Hotel dla niewymagających. Traktowaliśmy hotel jako bazę wypadową do zwiedzania kraju i to było dobre posunięcie bo leży pośrodku wybrzeża. Od razu wynajęliśmy auto na lotnisku nie korzystając z transferu. Tragedii nie ma, ale jest bardzo dużo niedociągnięć. Np kwota podana w opinie za podatek turystyczny to około 1 EUR za osobe za dzień na miejscu płąci się 14 EUR za 7 dni za osobę co już jest podwójna kwotą, warto w opisie to zmienić. Cena za leżaki to od 12 EUR (druga linia brzegowa) d 15 EUR - za 2 szt za dzień. W opisie jest 7 EUR warto to zmienić, aby klient a nie wprowadzać w błąd. Poza tym jeśli chcesz poleżeć na plaży i nie płacić za leżak musisz iść za linię oddzielającą leżaki inaczej obsługa leżaków wyprasza. Warto o tym wspomnieć w opisie. Pokoje 3* są jak na standard tego kraju w miarę OK, zastrzeżenia budzi standard łazienki, niedomykające się i połamane drzwi prysznica, oraz ten odór z kratki ściekowej. Sam pokój ma proste wyposażenie, dobra Klimę, dzielącą lodówkę. 4 piętro było rzeczywiście trudne do pokonania z walizkami a potem codziennie, ale w opisie nie ma windy i da się to przeżyć. Szczególnie ze widoki na morze a z drugiej strony na góry wszystko rekompensują. Wyżywienie - na śniadanka były jajka codziennie w postaci smażonej :) do tego wędliny lokalne biały ser i żółty, kawa, herbata. Na kolacje zazwyczaj kawałek mięska w sosie, ziemniaki, pomidory, ogórek, lampka wina jeśli wystarczyło dla wszystkich, albo sok z dystrybutora. Te słynne kolejki o których czytaliśmy bardziej zdarzały się w dniach przylotowych, albo w dni kiedy zjawiały się objazdówki na jeden dzień wówczas było prawie dwa razy więcej gości, ale generalnie jak chodziliśmy na posiłki o różnych porach to kolejek nie było, a byliśmy na wakacjach w czerwcu. Zasadniczo obiekt dla niewymagających którzy bardziej chcą zobaczyć kraj. Ale też dla tych co chcą tanio wypocząć nad pięknym Adriatykiem, bo cena nawet w sezonie jest niewygórowana. Dziewczyny z Rainbowa super, mam porównanie do rezydentów innych biur - to trzeba przyznać obsługa RT najwyższa półka, gratuluje.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem