Opinie o Dzikie i Zmysłowe

5.1/6 (89 opinii)

5.1/6
89 opinii
Intensywność programu
5.0
Pilot
4.9
Program wycieczki
5.3
Transport
4.8
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Dla niewymagających

    Indie cudowne, program mógłby być lepiej pomyślany ( 1-2 h na obiady płatny dodatkowo a co tymi co nie jedli, dużo miejsc naciąganych by zająć czas, lepiej skumulować miejsca do zwiedzania i zaplanować ze 2-4 dni odpoczynku ) , mniej handlu w autokarze ( ale to w każdej objazdówce rainbow ), więcej na zwiedzanie, brudna pościel w hotelach to nie wina tubylców tylko rainbow , który powinien reagować zdecydowanie !

    Leszek - 20.03.2023  | Termin pobytu: luty 2023

    25/25 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Kraj ciekawy, kolorowy i warty odwiedzenia, choć nie na pierwszą wizytę w Azji.

    Przez 2 tygodnie czułam się jak na karuzeli: natłok barw, smaków, śmieci, krów, ludzi i wszechogarniających klaksonów. takie właśnie są Indie i trzeba się z tym liczyć wybierając ten kierunek. Odwiedzane miejsca bardzo ciekawe, z historią ale całość wycieczki popsuta przez niekompetentną przewodniczkę (P. Ania Ch.)

    . - 23.10.2024

    8/8 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    OCENKA

    Ogólnie było fajnie i dobrze.

    Paweł, Krzywiń - 27.11.2019

    2/9 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wiedza merytoryczna

    Generalnie oceniam wyjazd za udany, program był różnorodny, dużo atrakcji jak przejazdy riksza, tuk-tukiem, safari . Jednak brakowało mi tutaj większej wiedzy merytorycznej pilota oraz lepszej znajomosci j. angielskiego. Były i inne minusy jak : hotele nie zawsze prezentowały właściwy poziom i standard, jedzenie było monotonne i wybór niedostateczny, długie przejazdy autokarem, brak możliwości regulacji klimatyzacji w autokarze,

    Barbara z Gdyni - 08.12.2019

    20/23 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem