Opinie klientów o Dzikie i Zmysłowe

5.1 /6
85 
opinii
Intensywność programu
5.0
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.4
Transport
4.9
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Jolanta , Trzebiatow 12.02.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Pilot ma znaczenie

Za dużo straconego czasu na umawiane przez pilota, Panią Martę zakupy. Tym samym mało czasu na zwiedzanie obiektów. Słaba informacja ze strony Pani Marty i kiepska komunikacja. Propozycja kępek trzcin przy drodze jako toaleta i to na widoku uczestników była bezczelnością ( nikt nie skorzystał). Niepotrzebne dodatkowe płatne safarii, z którego nie można było się wycofać nawet na kilka dni przed imprezą. Zwierząt mało, a tygrysa lokalni nigdy nie widzieli. 55 $ uważam za stracone. Program ciekawy, ale gdyby np zamiast dwóch godzin w centrum handlowym, które imituje europejskie standardy , wpisać jakiś obiekt??? Przecież Delhi ma co pokazać. Ogólnie cieszę się z wycieczki, ale jeszcze bardziej, że się skończyła.

3.0/6

Andrzej Józef, Gdańsk 01.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

Indie objazd

Dobra wycieczka. Niesamowite przeżycia. Poznałem inną kulturę. Było warto to zobaczyć. Może jeszcze raz tam się wybiorę.

3.0/6

Tomek 31.12.2023

Piąty (najgorszy) raz w Indiach

1.PROGRAM: zbyt dużo powtórek z innych programów. 2.PILOTKA: zbyt chaotycznie przekazująca informacje. Zapytana raz mówi: po co Wam to wiedzieć? 3.TRANSPORT: -samolot: nierówne traktowanie klientów. Prosiłem Rainbow o miejsca obok siebie, a zostaliśmy rozdzieleni o ponad 10 rzędów. Były osoby mające miejsca razem już na bilecie elektronicznym. Mi wielokrotnie powiedziano, że na ten lot nie ma takich biletów po czym mi je wręczono w Indiach!!! -autokar: klima bez regulacji, mimo próśb często włączana nawet przy niskich temperaturach na zewnątrz. Choroba rozprzestrzeniająca się od lokalnej pilotki po całym autokarze!!! 4.ZAKWATEROWANIE: dwa hotele w porządku. Reszta hoteli tragedia. Zniszczone sprzęty, grzyb, brud, pościel wyglądająca na niezmienianą, ślady używania (plamy, włosy), brudne szyby, szafki, podłogi, lustra. Po co 3* wg Rainbow? Lepiej bez gwiazdek - skromnie lecz czysto! Po przylocie zamiast odpoczynku to 2 godziny przyjmowania ,,fachowców" od ciągle działającej klimy lub zaciętych drzwi i w końcu wymiana pokoju. Kilkakrotnie zmienialiśmy pościel. 5. WYŻYWIENIE: powtarzające się, ale wystarczające.

3.0/6

WERONIKA, NIEBOCKO 28.01.2024

ocena

nie rozumiem jak organizator może organizować taki wyjazd pry temperaturach w nocy od 5-8 stopni i rezerwować nieogrzewane hotele i autokar bez ogrzewania .Po zachorowaniu w pierwszych dniach objazdu wycieczka w ogóle nie cieszy. pomimo że wieczorami były czasami dostarczone koce albo farelki nie można było ogrzać pokoju i łazienki. czasami brakowało nawet ciepłej wody. Hotel w Dheli był skandaliczny: śmierdzący pokój stara bateria prysznicowa. Przed wyjazdem uczestnicy powinni być poinformowani o braku ogrzewania w autobusie i hotelach .zbędne safari i nocleg w loggy gdzie było bardzo zimno za mało dni w Dheli. Za dużo wolnego czasu w Orcha za mało w Radżastanie i Sarnath i jarpurze. Safari nieobowiązkowe ale płatne na Kanion i wyschnięte wodospady - też żadna atrakcja.Ponad połowa autobusu była chora i już tydzień po powrocie jesteśmy w leczeniu
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem