Opinie o Dzikie i Zmysłowe

5.1/6
(116 opinii)
Intensywność programu
5.1
Pilot
4.9
Program wycieczki
5.4
Transport
4.9
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Opieka medyczna

    Bernadeta, Tarnowskie Góry 02.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Bardzo zła opieka a właściwie jej brak , lekarze nie mają pojęcia o leczeniu jestem bardzo rozczarowana .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Pilot ma znaczenie

    Jolanta , Trzebiatow 12.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Za dużo straconego czasu na umawiane przez pilota, Panią Martę zakupy. Tym samym mało czasu na zwiedzanie obiektów. Słaba informacja ze strony Pani Marty i kiepska komunikacja. Propozycja kępek trzcin przy drodze jako toaleta i to na widoku uczestników była bezczelnością ( nikt nie skorzystał). Niepotrzebne dodatkowe płatne safarii, z którego nie można było się wycofać nawet na kilka dni przed imprezą. Zwierząt mało, a tygrysa lokalni nigdy nie widzieli. 55 $ uważam za stracone. Program ciekawy, ale gdyby np zamiast dwóch godzin w centrum handlowym, które imituje europejskie standardy , wpisać jakiś obiekt??? Przecież Delhi ma co pokazać. Ogólnie cieszę się z wycieczki, ale jeszcze bardziej, że się skończyła.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Indie objazd

    Andrzej Józef, Gdańsk 01.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Dobra wycieczka. Niesamowite przeżycia. Poznałem inną kulturę. Było warto to zobaczyć. Może jeszcze raz tam się wybiorę.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    36

    Piąty (najgorszy) raz w Indiach

    Tomasz, Zabłocie 31.12.2023

    1.PROGRAM: zbyt dużo powtórek z innych programów. 2.PILOTKA: zbyt chaotycznie przekazująca informacje. Zapytana raz mówi: po co Wam to wiedzieć? 3.TRANSPORT: -samolot: nierówne traktowanie klientów. Prosiłem Rainbow o miejsca obok siebie, a zostaliśmy rozdzieleni o ponad 10 rzędów. Były osoby mające miejsca razem już na bilecie elektronicznym. Mi wielokrotnie powiedziano, że na ten lot nie ma takich biletów po czym mi je wręczono w Indiach!!! -autokar: klima bez regulacji, mimo próśb często włączana nawet przy niskich temperaturach na zewnątrz. Choroba rozprzestrzeniająca się od lokalnej pilotki po całym autokarze!!! 4.ZAKWATEROWANIE: dwa hotele w porządku. Reszta hoteli tragedia. Zniszczone sprzęty, grzyb, brud, pościel wyglądająca na niezmienianą, ślady używania (plamy, włosy), brudne szyby, szafki, podłogi, lustra. Po co 3* wg Rainbow? Lepiej bez gwiazdek - skromnie lecz czysto! Po przylocie zamiast odpoczynku to 2 godziny przyjmowania ,,fachowców" od ciągle działającej klimy lub zaciętych drzwi i w końcu wymiana pokoju. Kilkakrotnie zmienialiśmy pościel. 5. WYŻYWIENIE: powtarzające się, ale wystarczające.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem