Opinie klientów o Neptune Palm Beach Boutique Resort & SPA

5.2 /6
37 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.6
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.8
Transport
2.0
Wyżywienie
5.0
Zakwaterowanie
3.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Michał, Warszawa 19.03.2015

doskonały, pięknie położony hotel hotel z pysznym jedzeniem

świetne, urozmaicone jedzenie, dużo atrakcji i animacji, możliwość nurkowania, snurkowania i uprawiania kite surfingu w najbliższej okolicy

5.0/6

aga 11.04.2023

Hotel godny polecenia

Hotel usytuowany w ogrodzie, brak animacji, głośnej muzyki, dla mnie to duży plus, tym bardziej, że można korzystać z dwóch innych hoteli, gdzie tego typu rzeczy się znajdują. Pokój na piętrze spełnił moje oczekiwania, przestronny, czysta pościel, moskitiera, codziennie sprzątany. Woda butelkowana uzupełniana. Restauracja schludna, posiłki smaczne, aczkolwiek brakowało mi owoców morza. Za to było sporo soków, musów, świeżych owoców, w tym moje ulubione mango. Obsługa hotelowa niezwykle miła, pomocna. Basen spory, można popływać, w wydzielonym miejscu ma nawet 2,60 m głębokości. Plaża cudna, piasek bielutki, woda w oceanie bardzo, bardzo ciepła. Podczas odpływu warto wybrać się w głąb oceanu, ale tylko w towarzystwie tubylców, samemu nie radzę, jest dużo żyjątek i niebezpiecznych dziur (zapada się piasek). Natomiast dużym minusem było to, że w ostatnim dniu, po wymeldowaniu (godz.12.00), zabierano również opaski, co wiązało się z brakiem możliwości korzystania z wykupionej opcji all inclusive. Pierwszy raz się z tym spotkałam, mimo kilku wycieczek z biurem podróży Rainbow. Jest możliwość wykupienia posiłku za 25 dolarów, z czego oczywiście skorzystaliśmy. Zaznaczę, że wylot mieliśmy po godzinie 21.00. Uważam, że jest to nie w porządku, tym bardziej, że pierwszego dnia dotarliśmy do hotelu ok. godz. 23, więc tego dnia nie mieliśmy możliwości skorzystania z wyżywienia (po przyjeździe otrzymaliśmy namiastkę posiłku (kawałek zapiekanki/pizzy). Uważam, że biuro powinno, coś w tym temacie zrobić. Ogólnie pobyt w hotelu udany .

4.5/6

ELZBIETA, GDAŃSK 24.02.2015

Neptune Palm Beach Resort

Początkowo nasz pokój nie zasługiwał na 4 gwiazdki,po uwagach na spotkaniu z rezydentem sytuacja znacznie się poprawiła.Plaża wspaniała,domki otoczone zielenią piękny basen,sympatyczna obsługa.Bardzo żałuję że nie mogłam podziwiać turkusowego Oceanu i korzystać ze spacerów po czystym białym piasku ,natarczywość tubylców skutecznie zniechęcała.

4.0/6

Marek Jan, Muszyna 04.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Kenia- Hotel Neptune.

Wyjazd o dużych walorach poznawczych. Hotel na dobrym poziomie, odpowiadał oczekiwaniom. Miła i uprzejma obsługa, pokoje sprzątane nawet 2-3 razy dziennie. Posiłki urozmaicone, ale jak ktoś nie jest zwolennikiem kuchni orientalnej, to nie ma wielkiego wyboru. Na szczęście głośne wieczorne imprezy odbywały się w sąsiednim hotelu Neptun, więc można było spokojnie odpocząć po całym dniu z drinkiem i książką. Wycieczka na wyspę Wasini to super wrażenia na falach oceanu i na rafie koralowej, gorzej z lunchem na wyspie. Safari robi wrażenie, natomiast wioska Masajów bardzo malownicza, ale wydaje się czystą komercją. Niestety przelot tam i z powrotem (10 godzin lotu w jedną stronę ) wąskokadłubowym samolotem, który lata na 2-3 godzinnych lotach w Europie, to jakieś nieporozumienie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem