Opinie o Neptune Palm Beach Boutique Resort & SPA

5.2/6 (53 opinie)

Kategoria lokalna 4+

5.2/6
53 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.6
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.8
Transport
2.0
Wyżywienie
5.2
Zakwaterowanie
3.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    HOTEL doskonały ale...

    Byliśmy w Palmie 14 dni. Do hotelu nie mam kompletnie zastrzeżeń. Czysto (1 raz widziałem karalucha przed wejściem do kuchni, ale taki ładny, wypasiony był), jedzenie pyszne, obsługa miła ale pod koniec pobytu bardzo nachalna. Każdy miał po 3 dzieci, nie miał pieniędzy i oczekiwał na tipy. Wręcz stali za plecami i czekali. Ale jak się ich pogoniło to spokojnie dało się zjeść. Patryk, szef restauracji - wspaniały menadżer, wszystko dało się dogadać i załatwić. Byliśmy na safari (ocena 4) ale to nie wina Rainbow. Po prostu inni mieli więcej szczęścia. Natomiast wycieczka na wyspę Vasini to porażka. Po pierwsze, łodzie które obsługują turystów, nie nadają się na ocean. Jeden silnik (byłem w kilkudziesięciu miejscach na świecie, wszędzie w ramach redundancji mają dwa silniki) Nas złapał olbrzymi deszcz, nie jakiś sztorm, ale zwykła ulewa. I nas pyta gościu z obsługi tego kutra, czy mamy GPS w telefonie bo oni nie wiedzą gdzie płynąć. No ludzie - co jeszcze? Nic nie było widać. Woda lała się do środka, każdy mokry, zmarznięty. No masakra jakaś. Sam obiad na wyspie to też jakaś porażka. Syf i malaria. O toaletach nie wspomnę. To najgorszy dzień w Kenii. Samo snurkowanie też szału nie było. To nie Malediwy. Dla mnie wycieczka na Vasini (ocena 1). Było niebezpiecznie i brudno. 1 tylko dlatego, że udało nam się wrócić. Szkoda kasy. Lepiej kupić od lokalsów bo mają lepsze łódki i lepsze ceny. Od lokalsów kupiliśmy wycieczkę na BoraBora. Było super. Reasumując. Hotel bardzo polecam, ale wycieczki to się zastanówcie 3 razy.

    Edyta, Wąchock - 12.10.2024

    8/8 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Dobry wybór

    Hotel o klimacie afrykańskim. Ładna, ciekawa architektura całego obiektu. Duży basen. Fajna lokalizacja. Cicho, fajne miejsce na odpoczynek po intensywnym objeździe. Na terenie hotelu mieszkają małpki. Polecam.

    Tomasz, Gniezno - 27.01.2021

    14/14 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Cisza i spokój

    Piękny butikowy hotel, bardzo cichy i spokojny z przemiłą obsługą. Pokoje bardzo czyste serwis 2 x dziennie. Kapcie, szlafroki, mini bar w pokoju... Jedzenie smaczne, dobre jakościowo, mało owoców morza ( trochę szkoda ). Obsługa uczynna, uśmiechnięta. Drinki w barze dobrej jakości, choć czasem brak lodu ;) Polecam osobom, które chcą wypocząć i oderwać się od zgiełku... Palm to najlepszy z trzech hoteli, które są w Resorcie. Największy wybór drinków, lepsze jedzenie i obsługa. Goście Palm mogą korzystać z pozostałych obiektów. Odwrotnie - nie. Byliśmy pod koniec czerwca, pogoda trochę wietrzna i przekropna, ale i tak było miło. Nie można korzystać z pięknej piaszczystej plaży ze względu na przypływy oraz lokalnych handlarzy. Ale można u nich kupić przejazd skuterami w dobrej cenie lub wycieczkę łodziami na zwiedzenie rafy koralowej. Polecam. Absolutnym hitem hotelu są małpki i udomowione koty. Małpy o ładnych pyszczkach - małe złodziejaszki, potrafią wskoczyć do pokoju i porwać owoc, cukier lub herbatę. Ale radość, zwłaszcza dzieci - ogromna. Małpki to sama egzotyka i wiele radości :)

    Arleta - 05.07.2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Dla ceniących spokój.

    Hotel z niewielką ilościa bungalowów , w każdym cztery mieszkania.Miła obsługa i dobre wyżywienie.Korzystać można z infrastruktury hoteli Village i Paradise. Jedynie proponuję zastanowić się nad wyborem tego hotelu pod koniec sezonu.Menager w trakcie naszego pobytu bez porozumienia z biurami podróży rozpoczął renowację restauracji głównej, baru oraz zamknał basen :) Rainbow zaoferował nam satysfakcjonującą rekompensatę.Trakedii z tego powodu nie było gdyż restauracja ,bar i basen w hotelu Village też były ekstra i praktycznie nie zauważyło sie że jesteśmy już na terenie innego hotelu.Woda w oceanie ciepła i czysta.Wypoczęliśmy wraz z żoną i jesteśmy zadowoleni.

    Szkudlarek Paweł - 31.03.2014

    18/21 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem