Opinie o Klasyczna Hellada

5.1/6 (303 opinie)

5.1/6
303 opinie
Intensywność programu
4.9
Pilot
5.2
Program wycieczki
5.5
Transport
5.1
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Grecja Macedonia

    Dzień dobry , wypoczynek 5 nocy był najgorszy ,beznadziejny hotel , złe wybrane miejsce , dziura zabita dechami, nie wiem czemu wypoczynek nie był zorganizowany na przykład miejscowości TOLO. Również beznadziejny i brudny był hotel ostatni w Macedoni północnej, dzięki pilotce Pani Weronice i przewodnikowi po mieście oraz przyzwoitym restauracjom jakoś udało się tą Macedonię pozytywnie zapamiętać. Poza tym kierowcy byli spoko , pilotka wspaniała . plan zwiedzania , wycieczki fakultatywne oraz wieczór grecki spełniły moje oczekiwania.

    Krzysztof, Lublin - 15.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Klasyczna Hellada - klasyczna porażka

    Wycieczka wg. programu wygląda świetnie, niestety organizacja bardzo marna, hotele masakra ( grzyb na scianach, rozwalone łóżka, smród , brak okien w pokojach. Nie wiem czy ta opinia trafi do potencjalnych Państwa klientów, ponieważ opinia na innym forum niestety została usunięta, ale jeśli tylko przedstawiciele Rainbow to czytaja to prosze o wymiane przewodnika na tej trasie, Pani Edyta wcale nie pomagała, kazdy musiał sam sobie wszystko organizować, nie dostaliśmy numeru telefonu do rezydenta- masakra. Oczywiście wystapię na drogę sądową , ponieważ nie po to jechałem na wakacje, żeby spać w zagrzybionych, brudnych i smierdzących pokojach, organizować we własnym zakresie wszystkiego. Żeby nie towarzystwo na wycieczce to byłaby kompletna klapa .

    Tomasz --- - 24.09.2021

    16/16 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Przereklamowany i uciążliwy wyjazd

    Wycieczka bardzo męcząca. Potworne czekanie na granicy węgiersko-serbskiej. Z powodu dużych upałów w Grecji bardzo zredukowano zwiedzanie np Epidauros i Myken (brak zwiedzanego muzeum pomimo zakupionego biletu).W Epidauros zaledwie 20 minut na zwiedzanie teatru.Kiepskie autokary.Bez możliwości zakupienia napojów.W Belgradzie brak realizacji wszystkich punktów programu.Pilot Łukasz średnio się sprawdzał mało doświadczony. Dla zabicia czasu w autokarze były wyświetlane tylko filmiki.Świetny hotel w Tolo John&George ale daleko do plaży. Koszmarne przesiadki pod Katowicami.Program ambitny ale ciężki do wykonania. Wykupiłem wycieczkę w listopadzie 2016 niby z dużymi rabatami i zapłaciłem tyle samo ile potem przez cały okres kosztowała wycieczka.

    Rafal, Warszawa - 08.08.2017  | Termin pobytu: lipiec 2017

    32/38 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    popsuty urlop: arogancka pilotyka i zmiana kolejnosci realizacji programu

    pewnie moja ocena nie byłaby tak niska, gdyby naszą pilotką był ktoś inny, a nie pani Renata (zresztą z wpisów internetowych widzę, że nie jestem odosobniony...) Pierwszy raz zdarzyło mi się, by "opiekun" tak lekceważąco, a momentami wręcz agresywnie odnosił sie do uczestników wycieczki! Druga kwestia, niemniej istotna, to zmiana kolejnosci realizacji programu. Program Klasycznej Hellady jest atrakcyjny - wg mnie - tylko gdy jest zachowana jego kolejnosc katalogowa (zwiedzanie - wypoczynek - zwiedzanie), a nam, z racji tego ze na dany termin sprzedano dodatkowy, trzeci autokar (gdy zazwyczaj dany program byl realizowany tylko przez dwa autokary - max!) zmieniono kolejność realizacji programu, I zamiast odpocząc po zwiedzaniu, odpowczywaliśmy najpierw, po to by potem przez 9 dni tłuc się autokarem. A fakt, że dodano dodatkową grupę w danym terminie skutkowało nie tylko w kolejności realizacji programu... Nasza grupa musiała czekać, az poprzednia "zwolni" ptrzewodnika, dzielono nas na mniejsze grupy przy zakwaterowaniu, bo hotele były zajęte przez pozostałe grupy itd... Nie spodziewałem się takiej marnej obsługi przez Rainbow Tours - biuro, z którym byłem już na trzech wyjazdach! W tym roku, pewnie bedzie się można pochwalic na giełdzie większymi zyskami, ale to sie prędzej czy później odbije "czkawką". A panią Renatę propnuje conajmniej wysłac na szkolenie dot. pracy z ludźmi!

    Robert, Gdynia - 25.08.2014

    24/25 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem