Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
najgorsza wycieczka z bardzo wielu w w moim życiu autokar pomimo pandemi zapełniony prawie do ostatniego miejsca informacja o hotelach po trasie zdawkowa nie podano ,że wszystkie są bez wind zaniesienie bagaży pomimo ,że hotele często były puste na 3 piętro dla osób starszych było nie lada wezwaniem . Samo zwiedzanie to około 2 godzin reszta to bezmyślna nieprzemyślana jazda wielokrotnie przez te same miejscowości kompletny brak planu podróży o trasie dowiadywaliśmy się wieczorem bardzo wczesne wyjazdy i powroty po godzinie 21 co skutkowało szybką i odgrzewaną kolacją;W trakcie pobytu żona uległa wypadkowi doznając urazu kolana z olbrzymi krwiakiem na miejscu w hotelu około 22 pani przewodniczka skierowała minie do biura w Warszawie wielokrotne próby załatwienia pomocy bezskuteczne na same rozmowy ,które wykonałem sam do Polski wydałem 500złotych otrzymując odpowiedz że transport będzie kilka godzin po odjeżdzie autokaru z Sarajewa Zachowanie przewodniczki jak i dalsza nasza podróż to jeden wielki koszmar Osobście przestrzegam osoby starsze oraz z niepełnosprawnością przed tym biurem oraz obsługą o brak opieki medycznej pomimo dodatkowego ubezpieczenia to dodatkowy powód do głębokiego zastanowienia się przed podróżą
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety, wyjazd bardzo mnie rozczarował. Hotele zdecydowanie nie spełniały żadnych standardów – w Sarajewie pokój był brudny, z grzybem na suficie i ruszającą się armaturą. W Neum trafiliśmy do hotelu z czasów Tito, od lat nieremontowanego. Łazienka w stanie opłakanym – brudna, z wżartym osadem na sedesie i prysznicem, z którego aż strach było korzystać. Wyżywienie również pozostawiało wiele do życzenia. W Sarajewie posiłki były zimne, twarde i w zbyt małych ilościach – nie starczyło dla wszystkich. W Neum zaserwowano pomidory z pleśnią, rybę o nieprzyjemnym zapachu i czerstwy chleb. Całość przypominała raczej jadłospis "na biedaka" niż coś, czego można by się spodziewać po ofercie Rainbow. Zdecydowanie nie polecam tej wycieczki w obecnym kształcie i uważam, że biuro powinno wziąć odpowiedzialność za tak niski standard usług.