Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie widzieliśmy trasy pociągu w chmurach, jeden dzień po drodze spędzony na lotniskach, co jest skandalem, w Salcie pokoje jak nory, niektóre bez klimatyzacji, fakultety średnio droższe o 110% niż w realu (absolutnie nie brać safari pod wodospadami za te pieniądze!!!) , argentynski pantanal nie istnieje z powodu suszy od 7 lat i zeszłorocznego pożaru, stracony cały dzień, kilka bajorek ze schowaną kapibara albo kajmanem, można było zostać 1 dzień dodatkowy w Buenos. Biuro podało nie istniejący numer do przewodnika, co spowodowało, z powodu problemów, spędzenie dodatkowych godzin na lotnisku, co skróciło nam zwiedzanie Buenos. Po 14 godzinach lotu to było średnio miłe.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zła jakość świadczonych usług przez Organizatora
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Program niezrealizowany, były problemy z przelotami wewnętrznymi, ale można było dokonać pewnych zmian abyśmy przynajmniej zobaczyli wodospady Iguazu. Biuro tłumaczy, że nie ponosi winy za niezrealizowany program. Wszystkie konsekwencje odwołanych lotów ponieśli uczestnicy wyjazdu, ze strony Rainbow żadnej dobrej woli. Pilotka kierowała sie wyłącznie interesem biura.