Opinie o Skarby Północnego Wybrzeża

4.9/6
(150 opinii)
Intensywność programu
4.6
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.1
Transport
5.4
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
3.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Skarby północnego wybrzeża

    Dorota termin pobytu od 30 sierpnia 26.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Zwiedzane miejsca to rzeczywiście skarby. Zwiedzałam Hiszpanie po raz trzeci w tym Katalonię po raz drugi i ogólnie jestem zauroczona tym krajem. PANI PILOTKA JULIA ZNAKOMITA, OPIEKOWAŁA SIĘ NAMI JAK DZIEĆMI, ZAWSZE MOŻNA BYŁO NA NIĄ LICZYĆ I ZAWSZE UŚMIECHNIĘTA - TAKICH LUDZI NAM TRZEBA. Na uwagę zasługują również pani Daria i pan Jerzy - rezydenci z olbrzymią wiedzą, kochają to co robią. Kierowca znakomity. A teraz minusy zakwaterowanie w hotelu Olympic pomimo wcześniejszych bardzo negatywnych opinii to jakieś nieporozumienie. (pani biurze powiedziała, że firma reaguje na negatywne opinie - chyba jednak nie) Pobyt hotelu to nieprzespane noce - głośna muzyka do samego rana, walenie do drzwi, wrzaski, krzyki. Hotel na objazdówce powinien zapewnić ludziom chociaż minimum odpoczynku w nocy. Bo gdy my musimy wstawać w pokojach imprezowiczów zaciągają się zasłony. Hotel zaniedbany, w pokoju śmierdzi stęchlizną, ciasny, nie ma gdzie rozłożyć walizki. Najgorszy hotel ze wszystkich wyjazdów z firmą Rainbow aż nie mogłam w to uwierzyć Zakwaterowanie nas w takim miejscu jest poniżej krytyki. Jedynie na co nie można narzekać na jedzenie Bardzo mało czasu na zwiedzanie Barcelony, zwiedzanie parku Guell to jakieś nieporozumienie szkoda pieniędzy na wejściówkę . 40 minut w tym 10 minut na toaletę nie wiem po co myśmy się tam tak spieszyli żeby zobaczyć pożal się boże koncert flamenco.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Majówka 2024

    Katarzyna, --- 26.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Majówka 2024 w Hiszpanii to pogodowy dramat - na 8 dni wyjazdu 5 dni deszczu i chłodu. Trudno, po prostu pech. Ale pilot wycieczki p. Urszula to fatalna decyzja biura i prawdziwy dramat dla uczestników. Brak precyzyjnych informacji i zgubienie 7 osób już drugiego dnia z komentarzem "nie będę traciła czasu na liczenie". W dniu wyprawy do Francji na trasie zaczął się psuć autokar, trzy postoje, w tym jeden na zjeździe z autostrady!!! Pilotka uznała, że precyzyjne informacje się nam nie należą, sytuację starał się ratować lokalny przewodnik, bo p. Ula nie widziała problemu również w tym, że zamiast wyjechać godnie z planem z Carcassone o 15.00 do Perpignan, do 18.30 cała grupa czekała w deszczu i chłodzie na przyjazd autokaru z naprawy. Rainbow nie przewiduje w takich sytuacjach podstawienia innego, sprawnego autokaru, bo (uwaga) autokary zamawia z Madrytu! Kierowca jadący z nami do Cadaques i Portligat "żartował", że jechał tą trasą pierwszy raz (serpentyny) i że to prawdziwy test dla kierowców! Pilotka nie zaprosiła nas zmarzniętych turystów nawet na kawę podczas 3 godzin oczekiwania. Wpadek było sporo, generalnie p. Ula uważa, że skoro wykonuje swoją pracę od 10 lat, to jest w tym świetna. Tej opinii nie podzielała znakomita większość wycieczki, bo przy pożegnaniu nikt się nie odezwał ani nie zaklaskał. Na pożegnanie przekazała info dotyczące transferu na lotnisko o godz. 9.05, finalnie odjechaliśmy spod hotelu o 10.30 (wylot o 12.00), bo kierowca nie dostał informacji, że ma być o 9.00 pod naszym hotelem. Pilotka nie nadająca się do kontaktu z klientem, położyła wycieczkę od pierwszego do ostatniego dnia. Dla porównania druga pilotka, jadąca z nami w ostatni dzień na lotnisko, zebrała ogromne brawa od uczestników swojej wycieczki, a w kolejce do odprawy jej uczestnicy nie szczędzili słów uznania pod jej adresem. Rekomenduję Rainbow rzetelną weryfikację swoich pracowników.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    Mogło być lepiej, gdyby...

    Anna i Grzegorz 19.09.2023

    Witam, niestety była to jak dotąd najgorsza nasza objazdówka. Po pierwsze pilot pan Grzegorz nie podołał swoim obowiązkom, od samego początku bardzo mało się angażował, począwszy od tego, że nie było Go w hotelu przy recepcji po naszym transferze z Girony do Calelli. Na szczęście dla niektórych była w recepcji Polka, pani Julia, która profesjonalnie i z uśmiechem zajęła się nami. Hotel bardzo głośny, cienkie ściany między pokojami,łazienki stare i ciasne, brakowało w nich miejsca na kosmetyki. Brak suszarki do włosów, ale sama sobie ja zorganizowałam w recepcji ( depozyt 20 euro ). Pokoje ciasne, ale z wygodnymi łóżkami. Szafa bez drzwi. Sejf bez możliwości zamknięcia. Z każdego pokoju wyjście na balkon. Restauracja duża, szwedzki stół na śniadanie i obiadokolację. Jedzenie smaczne, choć śniadania po tygodniu już monotonne. Jeśli chodzi o autokar, to oczywiście z klimatyzacją, ale mało miejsca na nogi i brakowało na oparciach jakiś siateczek oraz podnóżka. Kierowca Miguel bardzo dobry. Niestety od środy jeździł z nami już inny ( Oscar ), który bardzo kasłał i kichał. I o to właśnie mamy z mężem duży żal, ponieważ sporo osób z naszej grupy ( w tym i my, gdyż siedzieliśmy dość blisko ) zostało zainfekowanych. Ból gardła, katar i kaszel, to dodatkowe prezenty, które wiele osób przywiozło do kraju. Zabrakło reakcji pilota, czy choćby założenia maseczki przez kierowcę, a pewnie wrócilibyśmy zdrowi.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Opinia wycieczki objazdowej Skarby Północnego Wybrzeża

    Dariusz, Wodzislaw Slaski 07.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Teren zwiedzanej Katalonii jest warty obejrzenia, jednak nasza wycieczka na majówkę przebiegała z kiepskimi przygodami. Za wszystkie problemy obarczam panią pilot wycieczki Urszulę Z. Pani Urszula nie ma zdolności organizacyjnych. Czas uciekał jej przez palce, wszędzie byliśmy spóźnieni, wejścia do muzeum Salwadora Dalii czy Parku Quell na ostatni moment. Nie była to wina uczestników ponieważ grupa była bardzo zdyscyplinowana, nikt się nie spóźniał. We Francji nie zrealizowaliśmy programu, bo zepsuł się autobus w Carcassonne, nie było zastępczego a naprawa trwała wiecznie i nie zdążyliśmy do Perpignan. Mieliśmy za to zwiedzić inne miasteczko średniowieczne w Hiszpanii, ale oczywiście nie zdążyliśmy. Pozytywnej energii nie dodała nam też pogoda, ale na to nie mamy wpływu. Hotel pobytowy w Calella był wielkim głośnym molochem, chociaż nie oceniałbym go negatywnie, ze względu na solidne posiłki wraz z napojami do kolacji (wino i woda), o czym Pani Urszula też nie wiedziała, chociaż było to zapisane na karcie meldunkowej do pokoju. Przewodnicy lokalni różni, na wyróżnienie zasługuje Pan Jerzy Leszczyński (obywatel świata). Podsumowując to miejsce ciekawe, warte zobaczenia ale organizacja wycieczki fatalna.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    34

    Nasze Skarby

    Mirosław, Warszawa 20.06.2019

    Ogólnie wycieczka przebiegała zgodnie z programem ale : 1. Już po pierwszym dniu wysiadła komunikacja system Tour Guide czego efektem było to, że pilota się nie słyszało albo słyszało z trzaskami, które skutecznie zniekształcały przekazywane informacje. Przypomnę, że za system Tour Guide Rainbow pobrał od każdego opłatę. Czyli wziął pieniądze za coś co nie działało do końca wycieczki. W tym punkcie Rainbow zawalił całkowicie i powinien oddać skradzione pieniądze. 2. Hotel w którym byliśmy zakwaterowani podczas objazdu to Blue Sea Montevista Hawai, ale proszę się nie pomylić, ten hotel mieści się w dwóch osobnych budynkach. Dla nas jest ten „lepszy”. Zakwaterowanie przyjmując, że jest zakwaterowanie objazdowe, może być ale jedzenie tragedia. I nie chodzi o urozmaicenie, ale o podstawę czyli WSZYSTKO było niedoprawione i ZAWSZE zimne. O ile każdą potrawę można dosolić, to nie posolenie jej w trakcie przyrządzania nigdy żadną ilością soli nie nadrobisz. I tutaj tak było. Niby były kuchenki mikrofalowe, w których można było podgrzać jedzenie ale chyba nie po to biorę jedzenie z bemaru, żeby z nim pędzić do mikrofali. 3. Pierwszy raz się spotkałem z tym, że w ramach jednego biura podróży objazd realizuje trzech (3) pilotów. Przecież każdemu trzeba zapłacić. Nie rozumiem tego i nie wiem dlaczego tak było. 4. Tak jak już w poprzednich komentarzach było napisane wycieczka 7+7 to 7 dni zwiedzania i 7 dni wypoczynku. A tutaj w ciągu 7 dni dwa dni wolne na plażowanie. Niby plażowanie, bo w tych dniach są organizowane wycieczki, ale fakultatywne. To według mnie chwyt poniżej pasa. Zamieściłem tę opinie ponieważ Rainbow trzykrotnie kusił mnie nagroda za napisanie opinii (załączam zdjęcie z hotelu objazdowego). Chyba wygram tę nagrodę ??? Zapomniałem, jeszcze jedno - maja nas za durniów i mówią, że w autokarze nie można spożywać posiłków bo jest to zabronione pod karą grzywny. Chyba grzywny dla pilotów, którzy z klientów usiłują zribić idiotów ;-)

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    114

    Sześciodniowa objazdówka z dwoma dniami fakultetów

    Andrzej 15.07.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Wycieczka ogólnie jako całość nie była zła. Cztery dni wycieczki + dwa dni fakultetu to jest chyba naciąganie klientów. Miałem okazję zwiedzić z rainbowem parę krajów, ale ta wycieczka była najgorsza. Koszmarny hotel z okropnym jedzeniem nadający się jedynie na kolonie letnie i to dla mało wymagającej młodzieży. Jeżdżę wylącznie na objazdy z pobytem, ale takiego dziadostwa się nie spodziewałem nie można tak traktować poważnych ludzi!!! Tłumaczenie że to jest objazd - BZDURA, co on jest za darmo ??? Cena jest porównywalna do podobnych tego typu, a na innych są lepsze hotele i przejeżdża się dużo więcej kilometrów. Trzy gwiazdki ten hotel może miał, ale dwadzieścia lat temu, drzwi z tektury, dodatkowo łazienkowe zamykające się na sprężynę stołówka, tak stołówka bo to nie była restauracja - w katakumbach i to koszmarne jedzenie. Całość rekompesowała wesoła Monika z Kuby (Pozdrowienia). Moim zdaniem ten hotel powinien zostać zamieniony na inny - bezwzgłędnie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Stracone dni

    Cezary, Lublin 27.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Czas odlotu i powrotu całkowicie zepsuł dobrze zapowiadającą się wycieczkę. Więcej w komentarzu transport...Za krótki czas zwiedzania ogrodu Gaudi-ego ponieważ małe grono zapisało się na oglądanie tańca flamenco-i potrzeba przemieszczenia się w inną okolicę- dla pozostałych czas wolny bezproduktywny w nieciekawej okolicy Barcelony

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Zawiedziony

    Paweł, Mysłowice 07.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Program wycieczki bardzo dobry oprócz wycieczki do Francji (zbyt długi dojazd przeszło osiem godzin w autokarze). Hotel masakra (pokój, łazienka, korytarze, windy i stołówka oraz bar i kawiarnia to jedna wielka porażka organizatora) warunki jak w Bułgarii w latach siedemdziesiątych. Zawiedziony firmą Rainbow. Spodziewałem się czegoś innego

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    29

    Wycieczka do Hiszpanii

    Jarosław 12.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wycieczka ok, dla mnie zbyt dużo pokazanych zabytków a zbyt mało urokliwych zakątków. Opieka rezydenta ok poza ostatnim dniem. Opieka rezydenta zakończyła się przy odprawie a dalej radźcie sobie. Gdyby nie ta awaria samolotu to ok, każdy wsiada do samolotu i leci, ale kiedy dzieje się coś takiego jak 06.07.24 na lotnisku w Gironie to łaskawie mógłby się pojawić przedstawiciel biura podróży i zainteresować klientami. Tak się składa, że nie znam języka angielskiego, francuskiego czy hiszpańskiego. Po to wybieram podróże z biurem żeby mieć opiekę rezydenta. Odlot miał być o 12.40. Do godziny 15.00 na tablicach informacyjnych nie było żadnej wiadomości. Pasażerowie dopytywali obsługi ale ci nic nie wiedzieli. Biuro podróży w rozmowie telefonicznej odsyłało do linii lotniczej a linia lotnicza do biura podróży. Nie wiedzieliśmy czy odlecimy czy może będziemy musieli nocować w Gironie. Co 2 godz. lot był przesuwany na później. Ja wiem, że takie sytuacje się zdarzają ale gdyby łaskawie ktoś z biura pojawił się z informacją co się dzieje o której będzie kolejny lot to wszyscy byli by spokojni i cierpliwie czekali. Dopiero Koło 18.00 jeden z pasażerów ogłosił, że dowiedział się że leci po nas samolot i że ok 21.00 mamy szanse na odlot. I wtedy już wszyscy ochłonęli ale to nie jest rola pasażerów pozyskiwanie takich informacji a rola biura podróży by w awaryjnej sytuacji reagować.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    78

    Fan Fatal

    Zbyszek Katowice 05.06.2019

    Do trzech razy sztuka i samo dno.... Transfer z lotniska Girona jakby ok. ale na drugi dzień nie domówienie - zmiana planu wyjazdu z grafikiem - zamiast wyjazdu o 12-stej do Barcelony, szybkie spotkanie z pilotem o 9-tej i dalej wyjazd 9,20 do Besalu i Girony??? Pilot zmianę zwalił na koleżankę z lotniska, że źle przekazała jego dyspozycje. Wyjazd do Carcassone - pocałowanie klamki z powodu strajku. Stołówka - katastrofa wejście jak za komuny w kolejce - przyczyna po stronie hotelu niby *** a stołówka na poziomie PTTK, za mało miejsca dla całego obiektu. W tym samym czasie była "stonka" ze szkoły/obóz sportowy ze sląska. W nocy tj. od 22 do 24 balety młodzieżówki na dachu kuchni na poziomie 1. Nic tylko stopery na sen i poranne wyjazdy na czczo bo nie można wejść na stołówkę gdyż młodzież jest szybsza

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem