Opinie o Skarby Północnego Wybrzeża

4.9/6
(164 opinie)
Intensywność programu
4.7
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.1
Transport
5.4
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
3.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Potencjał ogromny, niestety niewykorzystany...

    L. 29.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Najważniejszą kwestią w tej wycieczce jest absolutna niewspółmierność kosztów do tego co otrzymujemy! Niestety. Plan wycieczki, odwiedzane miejsca, opieka pilota są w porządku, natomiast cała "otoczka" już niestety nie... Zaczynając od hotelu - proszę zwrócić uwagę, że jest to hotel 3 gwiazdkowy (choć zasługiwałby na 2) - pokoje bardzo skromne (brak lodówki!!! - przy tym klimacie to mocno doskwierający brak), niby czyste, ale jednak mało komfortowe. Wyżywienie to już absolutna tragedia (proszę zapomnieć o jakimkolwiek posiłku na ciepło). Niewątpliwym plusem jest zakwaterowanie w jednym hotelu w czasie całego objazdu, ale tym bardziej należałoby zadbać o jego jakość/komfort. Tutaj niestety duży minus. Jeśli chodzi o program, to zupełnie niezrozumiałe są dla mnie dwa dni wolnego (szczególnie tak jak w naszym przypadku - dwa pierwsze dni), w które oczywiście (a jakże!) można dokupić wycieczki fakultatywne... - no przepraszam bardzo - wycieczka do najtańszych nie należy, a biuro i tak próbuje naciągać klientów na kolejne wydatki.... Dzień francuski sztucznie rozciągnięty poprzez wycieczkę do Perpignan (zupełnie zbędna - podróz zajęła 2 godziny, a zwiedzanie 1 godzinę), a za mało czasu na swobodne zwiedzenie Carcassonne - które absolutnie zasługuje na większą uwagę. I częsty problem w czasie objazdów (ale nie zawsze co warto podkreślić) czyli ciągły brak czasu, ciągłe szybciej, ciągłe pospieszanie - zwiedzanie w stylu "szybko popatrz i uciekaj". Wycieczkę można polecić tylko tym, którzy chcą sobie "odhaczyć" wizytę w Katalonii. Ciekawi świata mogą poczuć rozczarowanie/niedosyt. I na koniec jeszcze raz podkreślę słaby stosunek jakości do ceny!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Zawiedziony

    Paweł, Mysłowice 07.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Program wycieczki bardzo dobry oprócz wycieczki do Francji (zbyt długi dojazd przeszło osiem godzin w autokarze). Hotel masakra (pokój, łazienka, korytarze, windy i stołówka oraz bar i kawiarnia to jedna wielka porażka organizatora) warunki jak w Bułgarii w latach siedemdziesiątych. Zawiedziony firmą Rainbow. Spodziewałem się czegoś innego

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    29

    Wycieczka do Hiszpanii

    Jarosław 12.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Wycieczka ok, dla mnie zbyt dużo pokazanych zabytków a zbyt mało urokliwych zakątków. Opieka rezydenta ok poza ostatnim dniem. Opieka rezydenta zakończyła się przy odprawie a dalej radźcie sobie. Gdyby nie ta awaria samolotu to ok, każdy wsiada do samolotu i leci, ale kiedy dzieje się coś takiego jak 06.07.24 na lotnisku w Gironie to łaskawie mógłby się pojawić przedstawiciel biura podróży i zainteresować klientami. Tak się składa, że nie znam języka angielskiego, francuskiego czy hiszpańskiego. Po to wybieram podróże z biurem żeby mieć opiekę rezydenta. Odlot miał być o 12.40. Do godziny 15.00 na tablicach informacyjnych nie było żadnej wiadomości. Pasażerowie dopytywali obsługi ale ci nic nie wiedzieli. Biuro podróży w rozmowie telefonicznej odsyłało do linii lotniczej a linia lotnicza do biura podróży. Nie wiedzieliśmy czy odlecimy czy może będziemy musieli nocować w Gironie. Co 2 godz. lot był przesuwany na później. Ja wiem, że takie sytuacje się zdarzają ale gdyby łaskawie ktoś z biura pojawił się z informacją co się dzieje o której będzie kolejny lot to wszyscy byli by spokojni i cierpliwie czekali. Dopiero Koło 18.00 jeden z pasażerów ogłosił, że dowiedział się że leci po nas samolot i że ok 21.00 mamy szanse na odlot. I wtedy już wszyscy ochłonęli ale to nie jest rola pasażerów pozyskiwanie takich informacji a rola biura podróży by w awaryjnej sytuacji reagować.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    78

    Fan Fatal

    Zbyszek Katowice 05.06.2019 | Tagi: 46-55 lat, samemu

    Do trzech razy sztuka i samo dno.... Transfer z lotniska Girona jakby ok. ale na drugi dzień nie domówienie - zmiana planu wyjazdu z grafikiem - zamiast wyjazdu o 12-stej do Barcelony, szybkie spotkanie z pilotem o 9-tej i dalej wyjazd 9,20 do Besalu i Girony??? Pilot zmianę zwalił na koleżankę z lotniska, że źle przekazała jego dyspozycje. Wyjazd do Carcassone - pocałowanie klamki z powodu strajku. Stołówka - katastrofa wejście jak za komuny w kolejce - przyczyna po stronie hotelu niby *** a stołówka na poziomie PTTK, za mało miejsca dla całego obiektu. W tym samym czasie była "stonka" ze szkoły/obóz sportowy ze sląska. W nocy tj. od 22 do 24 balety młodzieżówki na dachu kuchni na poziomie 1. Nic tylko stopery na sen i poranne wyjazdy na czczo bo nie można wejść na stołówkę gdyż młodzież jest szybsza

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem