Opinie klientów o Skarby Północnego Wybrzeża

5.0 /6
78 
opinii
Intensywność programu
4.5
Pilot
5.1
Program wycieczki
5.1
Transport
5.2
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Katarzyna, --- 26.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Majówka 2024

Majówka 2024 w Hiszpanii to pogodowy dramat - na 8 dni wyjazdu 5 dni deszczu i chłodu. Trudno, po prostu pech. Ale pilot wycieczki p. Urszula to fatalna decyzja biura i prawdziwy dramat dla uczestników. Brak precyzyjnych informacji i zgubienie 7 osób już drugiego dnia z komentarzem "nie będę traciła czasu na liczenie". W dniu wyprawy do Francji na trasie zaczął się psuć autokar, trzy postoje, w tym jeden na zjeździe z autostrady!!! Pilotka uznała, że precyzyjne informacje się nam nie należą, sytuację starał się ratować lokalny przewodnik, bo p. Ula nie widziała problemu również w tym, że zamiast wyjechać godnie z planem z Carcassone o 15.00 do Perpignan, do 18.30 cała grupa czekała w deszczu i chłodzie na przyjazd autokaru z naprawy. Rainbow nie przewiduje w takich sytuacjach podstawienia innego, sprawnego autokaru, bo (uwaga) autokary zamawia z Madrytu! Kierowca jadący z nami do Cadaques i Portligat "żartował", że jechał tą trasą pierwszy raz (serpentyny) i że to prawdziwy test dla kierowców! Pilotka nie zaprosiła nas zmarzniętych turystów nawet na kawę podczas 3 godzin oczekiwania. Wpadek było sporo, generalnie p. Ula uważa, że skoro wykonuje swoją pracę od 10 lat, to jest w tym świetna. Tej opinii nie podzielała znakomita większość wycieczki, bo przy pożegnaniu nikt się nie odezwał ani nie zaklaskał. Na pożegnanie przekazała info dotyczące transferu na lotnisko o godz. 9.05, finalnie odjechaliśmy spod hotelu o 10.30 (wylot o 12.00), bo kierowca nie dostał informacji, że ma być o 9.00 pod naszym hotelem. Pilotka nie nadająca się do kontaktu z klientem, położyła wycieczkę od pierwszego do ostatniego dnia. Dla porównania druga pilotka, jadąca z nami w ostatni dzień na lotnisko, zebrała ogromne brawa od uczestników swojej wycieczki, a w kolejce do odprawy jej uczestnicy nie szczędzili słów uznania pod jej adresem. Rekomenduję Rainbow rzetelną weryfikację swoich pracowników.

3.0/6

Anna i Grzegorz 19.09.2023

Mogło być lepiej, gdyby...

Witam, niestety była to jak dotąd najgorsza nasza objazdówka. Po pierwsze pilot pan Grzegorz nie podołał swoim obowiązkom, od samego początku bardzo mało się angażował, począwszy od tego, że nie było Go w hotelu przy recepcji po naszym transferze z Girony do Calelli. Na szczęście dla niektórych była w recepcji Polka, pani Julia, która profesjonalnie i z uśmiechem zajęła się nami. Hotel bardzo głośny, cienkie ściany między pokojami,łazienki stare i ciasne, brakowało w nich miejsca na kosmetyki. Brak suszarki do włosów, ale sama sobie ja zorganizowałam w recepcji ( depozyt 20 euro ). Pokoje ciasne, ale z wygodnymi łóżkami. Szafa bez drzwi. Sejf bez możliwości zamknięcia. Z każdego pokoju wyjście na balkon. Restauracja duża, szwedzki stół na śniadanie i obiadokolację. Jedzenie smaczne, choć śniadania po tygodniu już monotonne. Jeśli chodzi o autokar, to oczywiście z klimatyzacją, ale mało miejsca na nogi i brakowało na oparciach jakiś siateczek oraz podnóżka. Kierowca Miguel bardzo dobry. Niestety od środy jeździł z nami już inny ( Oscar ), który bardzo kasłał i kichał. I o to właśnie mamy z mężem duży żal, ponieważ sporo osób z naszej grupy ( w tym i my, gdyż siedzieliśmy dość blisko ) zostało zainfekowanych. Ból gardła, katar i kaszel, to dodatkowe prezenty, które wiele osób przywiozło do kraju. Zabrakło reakcji pilota, czy choćby założenia maseczki przez kierowcę, a pewnie wrócilibyśmy zdrowi.

3.0/6

Dariusz, Wodzislaw Slaski 07.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Opinia wycieczki objazdowej Skarby Północnego Wybrzeża

Teren zwiedzanej Katalonii jest warty obejrzenia, jednak nasza wycieczka na majówkę przebiegała z kiepskimi przygodami. Za wszystkie problemy obarczam panią pilot wycieczki Urszulę Z. Pani Urszula nie ma zdolności organizacyjnych. Czas uciekał jej przez palce, wszędzie byliśmy spóźnieni, wejścia do muzeum Salwadora Dalii czy Parku Quell na ostatni moment. Nie była to wina uczestników ponieważ grupa była bardzo zdyscyplinowana, nikt się nie spóźniał. We Francji nie zrealizowaliśmy programu, bo zepsuł się autobus w Carcassonne, nie było zastępczego a naprawa trwała wiecznie i nie zdążyliśmy do Perpignan. Mieliśmy za to zwiedzić inne miasteczko średniowieczne w Hiszpanii, ale oczywiście nie zdążyliśmy. Pozytywnej energii nie dodała nam też pogoda, ale na to nie mamy wpływu. Hotel pobytowy w Calella był wielkim głośnym molochem, chociaż nie oceniałbym go negatywnie, ze względu na solidne posiłki wraz z napojami do kolacji (wino i woda), o czym Pani Urszula też nie wiedziała, chociaż było to zapisane na karcie meldunkowej do pokoju. Przewodnicy lokalni różni, na wyróżnienie zasługuje Pan Jerzy Leszczyński (obywatel świata). Podsumowując to miejsce ciekawe, warte zobaczenia ale organizacja wycieczki fatalna.

2.5/6

Mirosław, Warszawa 20.06.2019

Nasze Skarby

Ogólnie wycieczka przebiegała zgodnie z programem ale : 1. Już po pierwszym dniu wysiadła komunikacja system Tour Guide czego efektem było to, że pilota się nie słyszało albo słyszało z trzaskami, które skutecznie zniekształcały przekazywane informacje. Przypomnę, że za system Tour Guide Rainbow pobrał od każdego opłatę. Czyli wziął pieniądze za coś co nie działało do końca wycieczki. W tym punkcie Rainbow zawalił całkowicie i powinien oddać skradzione pieniądze. 2. Hotel w którym byliśmy zakwaterowani podczas objazdu to Blue Sea Montevista Hawai, ale proszę się nie pomylić, ten hotel mieści się w dwóch osobnych budynkach. Dla nas jest ten „lepszy”. Zakwaterowanie przyjmując, że jest zakwaterowanie objazdowe, może być ale jedzenie tragedia. I nie chodzi o urozmaicenie, ale o podstawę czyli WSZYSTKO było niedoprawione i ZAWSZE zimne. O ile każdą potrawę można dosolić, to nie posolenie jej w trakcie przyrządzania nigdy żadną ilością soli nie nadrobisz. I tutaj tak było. Niby były kuchenki mikrofalowe, w których można było podgrzać jedzenie ale chyba nie po to biorę jedzenie z bemaru, żeby z nim pędzić do mikrofali. 3. Pierwszy raz się spotkałem z tym, że w ramach jednego biura podróży objazd realizuje trzech (3) pilotów. Przecież każdemu trzeba zapłacić. Nie rozumiem tego i nie wiem dlaczego tak było. 4. Tak jak już w poprzednich komentarzach było napisane wycieczka 7+7 to 7 dni zwiedzania i 7 dni wypoczynku. A tutaj w ciągu 7 dni dwa dni wolne na plażowanie. Niby plażowanie, bo w tych dniach są organizowane wycieczki, ale fakultatywne. To według mnie chwyt poniżej pasa. Zamieściłem tę opinie ponieważ Rainbow trzykrotnie kusił mnie nagroda za napisanie opinii (załączam zdjęcie z hotelu objazdowego). Chyba wygram tę nagrodę ??? Zapomniałem, jeszcze jedno - maja nas za durniów i mówią, że w autokarze nie można spożywać posiłków bo jest to zabronione pod karą grzywny. Chyba grzywny dla pilotów, którzy z klientów usiłują zribić idiotów ;-)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem