Opinie o Mandarin Resort

4.8/6 (130 opinii)

Kategoria lokalna 5

4.8/6
130 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
3.1
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Mandarin pobyt wrzesień 2024

    Pobyt we wrześniu 2024. Na pierwsza noc otrzymany pokój był z grzybem na ścianach i z mrówkami. Na drugi dzień. zmieniono pokój na taki, który jest w ciągu hotelowym. Są pokoje w tym budynku co restauracja i takie oddzielne domy z pokojami hotelowymi. Jedzenie ok, najlepsza to tylko obsluga. Pokoje nie sprzątane, zabierali brudne ręczniki a nie kładli czystych. po papier toaletowy szło się samemu bo też nie dokładali. W łazienkach grzyb, balkony brudne. Dwa baseny przemawiają na plus, ale niestety nic więcej. Nie wiem nawet czy ten hotel zasługuje na trzy gwiazdki. Na All inclusive alkohole ubogie, nawet jak chciało się kupić to nie mieli nic innego w ofercie. Położenie blisko centrum, przy ulicy. Hotel zdecydowanie nie ma pięciu gwiazdek, za tą cenę tym bardziej.

    RENATA, GDANSK - 05.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Bardzo średni hotel

    BARDZO ŚREDNI HOTEL! Nie polecam zwracać uwagi na gwiazdki hotelu, ponieważ zarówno na stronie Rainbow jak i według Tureckiego standardu są one zdecydowanie zawyżone. Moim zdaniem hotel zasługuje na ***. Zaczynając od minusów - byłem na wyjeździe z rodziną (mieliśmy 3 pokoje) i w każdym sytuacja była podobna, a mianowicie łazienki wyglądały jakbyśmy cofnęli się co najmniej o 10 lat. Nie byłoby to problemem, gdyby było po prostu czysto, lecz sytuacja wyglądała zgoła inaczej. Gdzieniegdzie grzyb, niesprawna umywalka oraz prysznic (w każdym z 3 pokoi woda lała się wszędzie, tylko nie tam gdzie chcemy), w jednym z pokoi spłuczka w toalecie odpadała, przez co woda lała się 24/7. Obsługa hotelu baaaardzo mocno nastawiona na napiwki. Jestem świadomy, że w Turcji jest to pewnego rodzaju standard, lecz tutaj obsługa na siłę wyrywa walizkę (na kółkach) z ręki, żeby przejechać nią niecały metr (pomimo, iż jasno powiedziałem, że nie chcę pomocy i dam sobie radę, to Pan stwierdził, że nie nie i ją siłą zabrał), po czym oczywiście oczekiwał na napiwek. Podobna sytuacja była na stołówce, gdy jeden z pracowników hotelu podszedł do nas i zaproponował kolację a’ la carte. Kolacja a’ la carte wyglądała tak, że Pan, który wcześniej nas zaczepił posypał jeden ze stolików na stołówce płatkami kwiatów i przyniósł nam po lampce wina, po czym podszedł z translatorem i napisał, żeby zostawić mu napiwek XD (tak, to tyle z kolacji a’ la carte, później trzeba było po prostu iść ze wszystkimi i samemu nałożyć jedzenie, picie itd). Ostatnim minusem jest plastik. Rozumiem podawanie jedzenie oraz picia w plastikowych naczyniach przy basenie, ale najtańsze, miękkie kubki na stołówce wyglądają trochę słabo w 5 gwiazdkowym hotelu. Tak samo ketchup podawany był w malutkich plastikowych tubkach jak w mcdonald's. Przechodząc do plusów - jedzenie dobre, każdy znajdzie coś dla siebie, lokalizacja hotelu bardzo fajna (hotel jest położony na obrzeżach miasta, więc do knajpek i sklepów można się dostać w 5 minut na nogach). Podsumowując hotel polecam raczej dla mniej wybrednych osób, którym wyżej wymienione minusy nie będą przeszkadzać. Wiadomo, że na wakacje do Turcji nie leci się żeby siedzieć w pokoju, lecz moim zdaniem gwiazdki hotelu wprowadzają ludzi w błąd i powinny one zostać zmienione przynajmniej na stronie Rainbow, ponieważ inne osoby przebywające w hotelu skarżyły się na te same rzeczy.

    Rafał - 21.10.2022

    42/46 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Hotel

    Hotel ma 5 gwiazdek . Jak dla mnie ma co najwyżej 3 . Gość hotelowy stawiany jest na ostatnim miejscu . Żenada ! Nie polecam !

    Ewa, Maków Mazowiecki - 23.09.2021

    7/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Jesienny wypoczynek

    Hotel i wyżywienie nie zasługuje na 5*. Bywaliśmy też w hotelach 4* i był tam wyższy standard niż w hotelu Mandarin Resort. Zmyliła mnie opinia wystawiana przez poprzednich turystów. Jedzenie bardzo monotonne. Wieczorem żeby napić się się drinka i posiedzieć ze znajomymi trzeba wyjść z hotelu i udać się do przydrożnego hotelowego baru i tam już przy warkocie przejeżdżających samochodów i motorynek można było się "relaksować". Brak jakichkolwiek wewnętrznych atrakcji. podczas ośmiodniowego pobytu w ostatni wieczór były "jakieś występy". Po pięciu dniach naszego pobytu zamieniono w restauracji szklane naczynia np. na soki na plastiki. Przekąski dzień w dzień takie same. MARNOTA HOTEL I WYPOCZYNEK

    Teresa, Łask - 19.09.2023  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    7/11 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem