Opinie o Mandarin Resort

4.8/6 (130 opinii)

Kategoria lokalna 5

4.8/6
130 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
3.1
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Udane wakacje ale hotel na średnim poziome

    Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek, kiepski serwis, jedzenie monotonne, podawane przez obsługę, że względu na pandemię co wydaje się bezsensowne bo wszyscy stali dłużej w kolejce niż wcześniej gdy all obejmował szewdzki stół. Basen przyjemny, muzyka codziennie, plus to bliskość centrum i morza. Plaży właściwie nie było, tylko kawałek wolnego miejsca w sąsiedztwie barów i restauracji. Wakacje świetne bo pogoda wspaniała i dużo zwiedzania ale hotel niestety nie spełnił moich oczekiwań

    Agnieszka, Poznań - 18.07.2021

    12/14 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Hotel Mandarin

    Nie polecam , hotel brudny,zaniedbany. Sprzątanie ogranicza się do wyrzucenia śmieci i przetarcia podłóg śmierdzącym mopem .Absolutnie nie jest to 5 gwiazdek !!! W łazienkach jest pleśń, kran brudny i zepsuta spłuczka. Jeśli chodzi o wyżywienie to też jest monotonne, ani razu nie podano owoców morza!!!! Mimo atrakcyjnej ceny, uważam że wybór hotelu Mandarin nie był trafny i wyjazdu nie można zaliczyć do udanego . Ostrzegam przed wyborem tego hotelu na wakacyjny wypoczynek.

    Wioletta - 30.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Słaby hotel - na pewno nie 5 *

    Od rezydenta, który nie wie jak dojść do centrum i nie ma z nim kontaktu - napisz na WhatsApp (?!) i nie ma kontaktu, po kompletnie nie ogarniętą obsługę stołówki. Ręczniki na leżakach nad basenem - standard. Dużo głośnych Turków, ale potem Polacy z disco polo. Pokoje sprzątane codziennie, ale ręczniki już dawno mają czasy świetności za sobą. Plus - hotel w zielonym ogrodzie i blisko centrum. Drinki mocne ale byle jakie, nie było żadnego spisu. Jedzenie słabe ale głodni nie chodziliśmy, tylko obsługa grilla była za karę i olbrzymie kolejki, tak samo jak do jajecznicy rano. Hotel wymaga remontu.

    Iwona, Gdynia - 13.09.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    4/7 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Hotel jest co najwyżej 3 gwiazdkowy

    Reklamowanie hotelu Mandarin Resort jako hotelu 5 gwiazdkowego w kategorii lokalnej jest nieporozumieniem. Hotel jest CO NAJWYŻEJ 3 gwiazdkowy. Jedzenie - monotonne, niedobre. Mało rzeczy do wyboru, wszystko tłuste, ostro przyprawione, nieświeże. Na śniadanie dało się zjeść tylko jajka na twardo. Produkty jak się skończą nie są zbyt szybko dodawane. Brak ciepłego mleka do płatków. Restauracja - problemy ze znalezieniem czystego, wolnego stolika wraz z czystymi sztućcami. Krzesła na zewnątrz niemyte przez cały sezon - widoczne bardzo zaschnięte ślady ptasich odchodów. Bar - najgorsze "soki" jakie piłam, kostki lodu z wody kranowej. Kawomat wydaje kawy w strasznie małej ilości. Snack bar - gorszy niż Mc Donald, jakość produktu typu hamburger i frytki bardzo niska, nie dało się tego zjeść. Pokój - mały, kiepsko posprzątany. Bardzo stare ręczniki. Balkon w ogóle nie był posprzątany na nasz przyjazd. Łazienka - najgorszy punkt programu. Wszystko brudne, klejące, nieumyte. Bardzo długo czeka się na ciepłą wodę. Cieknąca woda ciurkiem przez cały czas z toalety. Szczotka do wc absolutnie do wymiany. Lodówka w pokoju - zamrażalnik cały zaszroniony. Baseny - małe, z bardzo zimną wodą. Leżaki - bardzo stare i brudne materace. Parasolki także brudne. Ręczniki na plażę ze strefy SPA małe i stare. Zwrot absolutnie do godziny 18. Ogólnie oczekiwania były o wiele większe a wyszło jak zwykle. Po obiekcie biega dużo kotów i kotków. Obiekt mały na bardzo średnim poziomie. Jeśli ktoś oczekuje luksusów to odradzam. Sprzątanie na bardzo niskim poziomie, polegające na złożeniu łóżka. Podłoga na klatce schodowej ostatni raz umyta przed sezonem.

    Anna, POZNAŃ - 27.09.2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem