Opinie o Mandarin Resort

Kategoria lokalna 5

4.8/6
(132 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
3.1
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Mocno średni - zawyżone gwiazdki.

    Anna, Warszawa 17.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Zacznę od plusów, których jest mniej niż minusów. Przesympatyczna obsługa na recepcji oraz barmani, hotel codziennie sprzątany, odnowione pokoje, 2 baseny - jeden ze strefą chill, drugi z głośną muzyką i zjeżdżalniami, w obu wystarczająca ilość leżaków, ale połowa parasoli zepsuta. Największym plus było zlokalizowanie hotelu: w centrum miasta, blisko plaży, mariny i centrum. Bodrum jako miasto - bardzo klimatyczne. Minusów jest zdecydowanie więcej: - kuchnia - śniadania dzień w dzień takie same. Najczęściej z ciepłych dań były tylko jajka na twardo i nic poza tym. Obiady i kolacje oraz desery mocno przeciętne, a w dużej większości kompletnie bez smaku jakby kucharz nie wiedział, że istnieje coś takiego jak przyprawy. W większości jadłam tylko świeże warzywa i chleb z masłem, bo kuchnia kompletnie mi nie smakowała, była kompletnie bez smaku. - brak znajomości języka angielskiego - większość obsługi w ogóle nie rozumiała i nie mówiła poangielsku z wyjątkiem recepcji. - siłownia - jedna z rzeczy na które zwróciłam uwagę podczas rezerwacji tej wycieczki nie była siłownią, a 2 bieżniami i jedną maszyną do ćwiczeń i 1 sztangą pozostawioną na podłodze, bez jakiejkolwiek ławeczki czy wsparcia. Siłownią bym tego na pewno nie nazwała. - Jaccuzzi - pełniło funkcję brodzika bez możliwości włączenia funkcji, którą powinno pełnić jacuzzi. - pokoje były co prawda sprzątane codziennie, ale w pokoju spotkaliśmy 2 sporych rozmiarów karaluchy, co wgl nie powinno mieć miejsca w hotelu z 5 gwiazdkami. Z racji na powyższe raczej nie powtórzyłabym tej wycieczki.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Pobyt 2 latkiem

    2+1 21.08.2023

    Wady: pokój dla rodziny z dzieckiem dali przy samym lokalu który tętni do h 4 rano z muzyką..., Łazienka się sypie ,kran urwany co zalewa całą łazienkę, prysznic zagrzybiały. Jedzenie spoko ale tylko pierwsi goście majay co zjeść bo jak się przyjdź 1,5 h przed końcem pory posiłku to zostają resztki. Obiekt ok ładny woda w basenie zimna. Co najgorsze że baseny otwierający o 8 ludzi nie ma wszystkie leżaki,, mają rezerwacje,, z ręczników. Nawet nie miałam gdzie z dzieckiem usiąść. Porażka. Ogólnie za koszt 10 tyś 2 dorosłe i Dziecko 2,5 r -byliśmy i więcej nie będę.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Hotel na 2 gwiazdki

    Paweł, Słupsk 02.09.2022

    Co tu komentować hotel może max 3 gwiazdki pokoje brudne pajęczyny klima śmierdzi jakaś masakra powinniście zwrócić mi pieniądze jedzenie codziennie takie samo.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    To dno

    Adrian, Warszawa 02.08.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Nikomu nie polecam hotelu. Brud, syf, jedzenie nie jadalne, i pokój z prostytutkami na parterze. Rainbow nawet się nie poczuwa do gości hotelu i ma ich w ... Pieniedzy również nie odzyskacie

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem