5.2/6 (346 opinii)
3.5/6
Właśnie wróciłem z wycieczki -bliskowschodni tercet i dziele z Państwem moimi wrażeniami .Wycieczka jest bardzo intensywna dlatego trzeba mieć dobrą kondycje fizyczną dochodzą do tego wysokie temperatury ( w trakcie mojego pobytu wahały się od 32 C do 40 C. Pilot wycieczki pan Krzysztof był bardzo profesjonalny dał sobie radę bardzo dobrze pomimo różnych nerwowych momentów niezawinionych przez niego. Niestety dobre wrażenia bardzo psuje hotel w Szarm-el -Szejku , hotel o nazwie OLD VIC, w którym zaczynała się wycieczka i kończyła. Pokoje brudne, nie jest większości pokoi wymieniana pościel po poprzednich gościach, otwarte butelki z wodą mineralną, oczywiście można żądać zamiany pokoju lecz może to być pokój jeszcze brudniejszy. Ponadto w trakcie pobytu w tym hotelu 3 osoby z mojej grupy zostały dość dotkliwie pokąsane przez niezidentyfikowane insekty co się objawiało licznym wybroczynami na skórze oraz opuchlizną kończyn. Rezydent RAINBOW w Szarm-el-Szejku jest bardzo oszczędna w słowach poza wręczeniem kopert z podstawowymi informacjami i wskazaniem numeru autokaru swoją role uznała za zakończoną i przekazała nas pod opiekę ? bełkoczącego z dziwnym akcentem po angielsku Egipcjanowi. W dniu wyjazdu na lotnisku w ogóle jej nie było a grupa miała problemy ponieważ przed bramką bezpieczeństwa na terminal zarządzano od nas numeru lotu który można uzyskać dopiero wraz z nadaniem bagażu rejestrowego i odebraniem karty pokładowej. Jeśli ktoś liczy w związku z tym , że opłacił udział wycieczce zorganizowanej i związku z tym go czeka "ARGHIPELAG BEZTROSKI" to może się srogo rozczarować.
3.5/6
Program wycieczki objazdowej doskonale dopasowany, nie byl bardzo meczacy ale intensywny. Plus dla wszystkich przewodnikow !!!! Glowne minusy to: pierwszy i ostatni nocleg podczas objazdowki w hotelu przypominajacym schronisko dla zwierzat, gdzie jest brod z biegajacymi robalami. Kolejny minus to skrocenie pobytu w Hotelu, w ktorym byl wypoczynek po objazdowce. Ewidentna kombinacja by zaoszczedzic na locie. Zostalismy zabrani do Katowic z przesiadka w Warszawie 12 godzin wczesniej niz bylo w umowie. Zamiast o 12:00 w poludnie, zostalismy wyciagnieci z Hotelu o 1:00 w nocy. W Warszawie dlugie oczekiwanie na kolejny lot. Ludzie wyproszeni z samolotu i zamknieci w autobusie na 45 minut z malymi dziecmi. Dodatkowe koszty za telefon i przebookowanie auta w wypozyczalni z 19:00 na 11:00. Widzielismy super miejsca, ale organizacja i obsluga pozostawia wiele do zyczenia.
3.5/6
fantastyczne lokalizacje i intensywny program kontrastowały (niestety) z problemami natury transportowej oraz noclegowej.
3.0/6
Ogólnie wyjazd był udany, natomiast jesteśmy bardzo rozczarowani 2 rzeczami. Po pierwsze bardzo mało czasu mieliśmy na kąpiel w morzu martwym. 1,5h na kąpiel i zakup pamiątek to zdecydowanie za mało. Wiedzieliśmy o tym, że mamy sporo punktów do zwiedzania i było to na plus, natomiast z planu wycieczki nie wynikało że będzie to tylko 1,5h i niestety na taką atrakcje jest to zdecydowanie za mało aby móc się nią cieszyć. Druga uwaga dotyczy pilotki, która dołączyła do nas w Izraelu. Ta Pani nie zna języka polskiego i bardzo trudno było zrozumieć co ona mówi. Wszyscy się bardzo wsłuchiwaliśmy a mimo to nie byliśmy w stanie większości wychwycić. Niestety objazdówka z nią to była męczarnia. Prowadziła nas w sposób nieumiejętny i była tak skupiona na tym co mówi, że nie pilnowała nas ani na nas nie czekała. Nasz główny pilot Krzysztof był super i to samo możemy śmiało powiedzieć o Pilocie z Jordanii. Za transport daję niską ocenę, ponieważ autobus nam się zespół i bardzo długo musieliśmy czekać na zastępczy. Powinno być to sprawniej zorganizowane.