Opinie klientów o Egipt, Jordania, Izrael – bliskowschodni tercet

5.2 /6
345 
opinii
Intensywność programu
5.3
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.5
Transport
4.9
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

BOGDAN MIROSLAW, SUWAŁKI 02.06.2019

Po raz pierwszy zawiodłem się na RAINBOW !!!

Totalne zaskoczenie na minus !!! Podróżowałem sporo z Państwa biurem /i innymi / i zawsze było ok. TYM RAZEM ZMIANA O 180 STOPNI. Przykro przyznać ale najgorszym punktem była pilotka ( Agnieszka ). Choć znała język arabski (to na plus !) totalnie nie dbała o grupę. Wielokrotnie ignorowała uczestników wycieczki , którzy zadawali jej pytania , zostawiając pytania bez odpowiedzi / jakby ich nie zadano/. W końcu przestano ją pytać o cokolwiek. Po rozdaniu kluczy w hotelu znikała i była nieuchwytna. Wielokrotnie nie pojawiała się na posiłkach choć wielokrotnie jej obecność a szczególnie znajomość arabskiego byłaby przydatna . Np. gdy do obiadokolacji / nie dość, że podanej na zimno, z resztkowych produktów/ nie można było zdobyć od kelnerów nic do picia /ani w ramach normalnego posiłku ani na zamówienie dodatkowo płatne/. Innym razem gdy największym problemem było zwiezienie bagaży na dół (dwie małe windy na cały Hotel) pilotka zjeżdżając windą ze swoimi bagażami potrafiła zamknąć drzwi windy przed uczestnikiem wycieczki, nie zabierając chociaż walizki uczestnika /a było jeszcze na nią miejsce w windzie/, bo bez bagażu można zejść po schodach bez problemu. Nie widziałem również empatyczności pilotki w stosunku do uczestników wycieczki a często jej zachowanie i postępowanie nazwałbym oględnie brakiem tzw. kindersztuby czy też dobrego wychowania. BYĆ MOŻE W PRZESZŁOŚCI MIAŁEM WYJĄTKOWE SZCZĘŚCIE DO PILOTÓW WYCIECZEK , gdyż zawsze wysoko oceniałem ich wiedzę, zachowanie i postępowanie.

3.0/6

adampietrzak.com@onet.pl 26.10.2022

Blisko wschodni tercet

Organizacja super przewodnik kopalnia wiedzy pomocny dba o grupę ale nie bierzcie lornetek bo będziecie mieli problemy. Ale hotel organizujecie al.inklusiw a do pokoju nie dawaja wody do picia i jak chcecie napuścić wodę do butelek to jest zakaz.Drugie jedzenie wszędzie jest obsługa trzeba czekać półgodziny i dostaniecie łyżeczkę groszku i cwiartke kurczaka pocięta na pięć sztuk .Porażka

2.5/6

Anna, Gdańsk 14.05.2019

pobyt od 21.03.2019 do 06.04.2019

Zapłaciliśmy za bagażowych a zdarzyło się jedynie raz, że wnieśli nam bagaże tylko do holu hotelowego. Skandal. Opłaty graniczne są tajemnicą. Pobiera się od każdego zawyżone 120 dolarów bez rozliczenia. Gdy się tego domagałam p. pilotka nie była skora do rozliczenia. Hotele fatalne, wyżywienie fatalne. Pierwszy raz byłam z tym Biurem i jestem rozczarowana. Za tą cenę spodziewałam się więcej.

2.5/6

Jan Adam, DRAWSKO POMORSKIE 27.06.2019

bliskowschodni tercet

Za dużo niemiłych niespodzianek.Muszę się zastanowić nad zmianą biura podróży.Czuję się zlekceważony takim postępowaniem,100zł to jest śmieszna rekompensata za takie niedogodności.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem