5.5/6 (146 opinii)
3.0/6
Największe rozczarowanie to firma Rainbow która w pogoni za zyskiem podjęła decyzję o zorganizowaniu takiej wycieczki z udzialem tylko jednego kierowcy, skutkiem czego zaplanowany czas wolny był z reguły realizowany w hotelach, a cały harmonogram zwiedzania dopasowany do pracy tachografu w autobusie. Praca jednego kierowcy musiała skutkować częstymi postojami i w konsekwencji skracaniem pobytu w atrakcyjnych miejscach na trasie zwiedzania , a najważniejszą rzeczą każdego dnia było zapewnienie szybkiego powrotu do hotelu aby kierowca mógł odbyć 11 godzinny postój. Brak profesjonalizmu firmy Rainbow potwierdza też decyzja o wysłaniu na wycieczkę dwóch „nowicjuszy”, gdyż zarówno pilot jak i kierowca po raz pierwszy realizowali tę trasę, co siłą rzeczy miało negatywny wpływ na sprawną realizację programu.
2.5/6
Piękne miasta, ale czasami fatalna ogranizacja. Pilot i kierowca autobusu po raz pierwszy w nowej dla nich trasie. Odjazd z Warszawy już ze spóźnieniem, ale główny problem całej wycieczki to jednak tylko jeden kierowca, postoje w dziwnych miejscach dla zapewnienia odpoczynku, problemy ze znalezieniem drogi, a co najgorsze, na skutek włączonego zestawu audioguide możliwość przysłuchiwania się rozmową kierowcy i pilota live. Powoduje to niestety w pewnym momencie uzasadnione obawy co do bezpieczeństwa podróży. Dziwić musi , przy ocenie profesjonalizmu, tak przecież dużego organizatora jak Rainbow zbieranie pieniędzy na fakultatywną wycieczkę do Tivoli, następnie komunikat, iż ze względu na czas pracy kierowy wyczka się nie odbędzie, a następnie po głośnym proteście jej przeprowadzenie z tym samym kierowcą. Jednak najgorsze to, iż słyszalny był niewybredny komentarz kierowcy odnośnie biura oraz wypowiedź, iż do przekroczenia norm kierowania autobusem zostaje zmuszony przez przełożonego - nie takie mają być przecież wrażenia z podróży.