Opinie o Tropiki Centralnej Ameryki

4.6/6 (66 opinii)
4.6/6
66 opinii
Intensywność programu
4.6
Pilot
4.9
Program wycieczki
4.7
Transport
4.1
Wyżywienie
4.0
Zakwaterowanie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 2.0/6

    Tropiki Centralnej Ameryki

    Zdecydowanie za duża grupa 46 osób. To komplikowało wszystko - zakwaterowanie, przekraczanie granicy, korzystanie z toalet podczas przejazdu itp. Myślę że należy rozważyć oferty biur które ograniczają grupy do 20-25 osób

    ARTUR - 13.03.2025  | Termin pobytu: luty 2025

    12/12 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Rainbow zaniża poziom usług

    Była to najgorsza pod względem jakościowym wycieczka na jakiej byłem z Rainbow. Program jest źle ułożony. Wiekszość czasu spędza się w autokarze, ponad 70%. Prawie codziennie są pobudki o 4.30, 5.00, niekiedy najpóźniej o 6.00 rano tylko po to aby potem, po śniadaniu, 1-2 godziny spędzić stojąc w porannych korkach - co jest logiczne bo wyjeżdżaliśmy z hoteli zawsze w godzinach szczytu dojazdów do pracy. Ruiny często były spowite poranną mgłą plus roje komarów. Plusem było to, że nie było jeszcze tłoku turystów. Hotele były w większości bardzo kiepskie w okolicach 2 *. Na podobnym poziomie wyżywienie.

    Jerzy - 15.03.2018  | Termin pobytu: luty 2018

    126/150 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Wakacje porażka

    Wyjazd porażka. Drugi i ostani z tą firmą. Program przeciążony atrakcjami, nie koniecznie wartymi uwagi. Miejsca ciekawe i nieciekawe wypełniają cały dzień. Dojeżdżając do hotelu późnym wieczorem ( wyjazd rano ok 6.00 codziennie) nie miałam ochoty nawet na posiłek. I chyba o to chodziło- posiłki to kolejny powód porażki. Na śniadanie obowiązkowo jakaś postać jajecznicy, na kolację zazwyczaj kurczak z ryżem i niewielką ilością surówki. Owoe, jeśli były, to bardzo niskiej jakości, niesłodke ananasy, podpsuta papaja itp. Na wypoczynku w Cancun- większość osób miała kłopoty żołądkowe. Potrawy doprawione były albo solą albo majonezem. Innych przypraw nie używano. Kurczak najpierw występował w postaci nóżki, potem rozdrobnionych kawałków, a ostatecznie miazgi z kurczaka w pasztecikach lub tacos. Drinki all inclusive to z najniższej półki tequila, ta lepsza- płatna. Napoje cocacolopodobme, kawa- kawopodobna. Z ekspresu już płatna. Kelnerzy opryskliwi, nieuprzejmi i nieuchwytni. Muzyka z lokalnego radia jak leci. Klimatów "meksykańskich" brak. Program nie obejmuje. Kolejna sprawa to transport. Autokary stare, hałas wewnątrz całą dobę, a klimatyzacja albo mocno wieje chłodem albo nie działa- nie ma opcji pośrednich. przewodniczka, pani Natalia- dopełnia obrazu zmarnowanych wakacji. Ktoś ocenił, że ona realizuje program, a nie prowadzi wycieczkę. Nie lubi chyba turystów, denerwują ją pytania nt odwiedzanych atrakcji, robi wrażenie osoby wypalonej zawodowo. Nie potrafi opowiadać i zaciekawić. Przejechaliśmy 5 państw, o których prawie nic nie dowiedzieliśmy się- jak żyją ludzie, czy mają zapewnioną edukację, opiekę zdrowotną, jakie są typowe potrawy itp. Czy można gdzieś kupić np lokalną kawę itp. Suche fakty historyczne, opowiadane bez pasji, monotonnym tonem. Przewodnicy lokalni pojawiali się na wycieczkach po zabytkach Majów i wówczas słuchaliśmy monotonnego tłumaczenia z hiszpańskiego pani Natalii. W miejscowości Santa Ana na 40 min przewodniczna "wypuściła " nas do miasta w stylu- tu jest kościół, tam ratusz, mają państwo 40 min na zwiedzanie. Miasto nie warte nawet 5 minut uwagi, ale wg pani Natalii jest w programie i musimy zwiedzać. Nie dodała tylko, że sami mamy zwiedzać. W trakcie wycieczki po jeziorze padał ulewny deszcz, łódki nie zabezbieczały turystów przed ulewą. Przemoczeni dotarliśmy do restauracji i toalet, a następnie pani Natalia zarządziła powrót do zalanych wodą łodzi. Nie wytarto ławek, nie wybrano wody z łodzi, weszliśmy przemoczeni do łodzi, a buty zanurzone były całe w stojącej na dnie wodzie. PORAŻKA !!! Nie wzbudziło to zainteresoawnia pani Natalii, a nasze uwagi o potrzebie wylania wody z łódek wyraźnie rozzłościły panią Natalię. Tego program, który realizowała, nie obejmował. zmarnowałam 2 tygodnie uropu i sporo pieniędzy. Wiecej nie wyjadę z rainbow, nie trzymają standardów, nie dbają o klienta, nie sprawdzają swoich przewodników.

    Bożena - 14.12.2017

    62/85 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    porażka

    Ostatnia moja objazdówka z rainbow zaznaczam że na koncie mam już dużo objazdówek w różne egzotyczne miejsca z różnych firm jednak na miejscu okazało się że grupa liczy ponad 40 osób i zrobiona jest z trzech grup gdzie wcześniej rainbow potwierdził terminy mimo wszystko anulowane w późniejszym czasie, oczywiście po wpłaceniu zaliczki, niektórzy poinformowani zostali na drugi dzień po wpłacie zaliczki, o zmianie terminu, a dzień przed był potwierdzony ;) przez co na objazdówce w takiej grupie traciło się dużo czasu. Po przyjeździe okazało się że ceny wycieczek fakultatywnych są droższe od tych z katalogu, firma nastawiona tylko na sprzedaż nadprogramowych wycieczek fakultatywnych, wycieczka do chichen itza z 9 godzinnej po przyjeździe zaproponowana na 16 godzinną tułaczkę oczywiście z wyższą kwotą niż w katalogu tłumaczone iż nie ma chętnych uczestników i jest łączenie grup przed wyjazdem grupa duża porozrzucana po paru hotelach gdzie trzeba było dotrzeć na pieszo ponieważ autobus nie był w stanie wjechać. Z rana krótkie zwiedzanie nastepnie całe dnie w autokarze, w którym klima działała albo jak w kostnicy albo wcale przez co wróciłam z zapaleniem oskrzeli. Proszę nie sugerować się opisem co do kilometrów ponieważ w Gwatemali przejazd 200 km po drogach słabej jakości i korkach można porównać do 500 km w PL po przekonaniu że trasa ma trwać 5 godzin czasem trwała 8 do tego zamienianie hoteli w ostatniej chwili przez co omijane były punkty programu. tłumacząc że śpimy w hotelu zbyt odległym, nie było wioski indiańskiej z zupą rybną, brak możliwości zjedzenia pizzy na wulkanie jest to w programie jednak tego nie było, zero rekompensaty. Rainbow organizuję co tydzień tą imprezę, jednak z dwóch miesięcy są zbierani ludzie z 3 grup i masowo ulokowani w jednej imprezie, przez co ucieka czas i jak już zaznaczyłam ludzie są porozrzucani po hotelach, przerzucane walizki na środku ulicy, lokowanie do różnych hoteli gdzie z walizkami idzie się na pieszo. Np. pierwsza grupa jest w hotelu, a następna dopiero za godzinę, bo hotel jest o tyle oddalony. Reasumując rainbow nie jest ogarnięty jeżeli chodzi o tą imprezę program nie jest wykonany 100 % za co jest zapłacone, a nikt tego nie rekompensuje uczestnikom oraz oszustwo co do potwierdzenia terminów, a następnie przerzucanie ludzi celowo w jedną dużą grupę odradzam tej imprezy. Jedna wielka męczarni, podróż powinna być przyjemnością, a nie zawodem którego nigdy wcześniej nie doświadczyłam.

    Kasia - 13.03.2025  | Termin pobytu: luty 2025

    15/15 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem